پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

مراحل تمیز کردن کاغذ دیواری | دکوراسیون داخلی :کاغذ دیواری یکی از دیوارپوش هایی است که امروزه رواج بسیار زیادی گرفته است . با توجه به تنوع و طرح استقبال زیادی پیدا کرده است. نصب کاغذ دیواری بسیار آسان است و در حین کار ریخته و پاش زیاد ندارد به همین دلایل نسبت به رنگ بیشتر طرفدار دارد.

مراحل تمیز کردن کاغذ دیواری

کاغذ دیواری هم مانند تمامی محصولات دکوراسیون داخلی کثیف می شود اما شستشوی کاغذ دیواری با دیگر محصولات متفاوت و بسیار آسان است که در این مقاله سعی بر آشنایی شما با روش شستشو کاغذ دیواری می باشیم.

در مرحله اول با یک پارچه یا اسفنج خشک تمامی گرد و غبار را از روی کاغذ دیواری پاک می کنیم. به طوریکه که ذره ای خاک بر روی دیوار نباشد.

حالا برای اینکه خوب تمیز شود یک محلول شستشوی بدون رنگ مانند آب و صابون درست می کنیم و محلول را درون یک بطری اسپری دار می ریزیم و با اسپری به دیوار میزنیم البته قبل از اینکه در کل دیوار استفاده کنیم ابتدا قسمتی از دیوار را امتحان کنید و اگر مشکلی پیش نیومد می توانید در کل دیوار از آن استفاده کنید.

در صورت استفاده از اسپری چند بار در قسمت های مورد نظر روی کاغذ دیواری اسپری کنید و در صورتی که محلول را در ظرف دارید با یک اسفنج بدون رنگ محلول را روی کاغذ دیواری بکشید.

بعد از اینکه محلول را به تمام قسمت های دیوار زدیم سپس با آب گرم و تمیز تمام قسمت های محلول زده را تمیز می کنیم. در مرحله آخر شما باید با یک پارچه نخی و تمیز کنید و خوب خشک کنید تا قسمتی از کاغذ دیواری مرطوب نماند.

گلستانی ها با تیمی مجرب در زمینه بازسازی ساختمان ، تعمیرات ساختمان ، بازسازی آشپزخانه و اتاق خواب و نورپردازی و کلیه امور مرتبط با تعمیرات ساختمان، فعالیت می نماید.

گلستانی ها
کاغذ دیواری , پارکت, کفپوش
 تولید درب های تمام چوب داخلی (اتاقی و سرویس)
 تولید درب های تمام چوب ورودی
 تولید درب های تمام چوب لابی
 تولید انواع کابینت آشپزخانه مدرن با متریال روز
 تولید انواع کابینت کلاسیک تمام چوب و روکش چوب طبیعی
 تولید انواع کمد های دیواری مدرن (ریلی، آکاردئونی) و کلاسیک
 طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اداری، تجاری و مسکونی
 بازسازی و نوسازی واحد های اداری، تجاری، مسکونی و ویلائی  
جهت مشاوره با تیم اجرایی و طراحی با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

نصاب کاغذ دیواری درگرگان

نصاب پارکت درگرگان

فروش کاغذ دیواری درگرگان

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی