پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

قوانین برای حمل بار |حمل و نقل و باربر ی درگرگان : جابجایی لوازم منزل از دیر باز یکی از مهم ترین مسائل می باشد و کار بسیار دشوار و استرس زایی است امروزه با روند تغییر زندگی جابجایی دارای اهمیت بسیار بالایی است .

جابجایی تنها شامل حمل لوازم منزل نمی شود و در بسیاری از موارد شامل کالاهایی می باشد که مورد نیاز ما است و باید از جاهای دیگر تهیه کنیم که در اینجا حمل و نقل از اهمیت بسزایی برخوردار می شود.

قوانین برای حمل بار

داشتن بار نامه

بارنامه برای حمل و نقل جاده ای بسیار مهم است و به عنوان یک سند در نظر گرفته می شود. بارنامه دارای ریز جزئیات بار می باشد و کاملا در مورد بار توضیح داده شده است.

تناژ بار یعنی چی  :منظور از تناژ میزان حجم بار است که برای درک درست حجم بار به کار می رود .

بار اضافی

ماشین های باربری معمولا هر کدام دارای میزان حجم بار مشخصی هستند و برای همین اگر از آن میزان بیشتر بار زده شود , تخلف صورت گرفته و قانون اجازه این کار نمی دهد.

این بار اضافی برای ماشین و خود راننده خطراتی به دنبال دارد بدین صورت که این میزان بار درسطح کل ماشین تقسیم می شود و کنترل کردن ماشین را برای راننده مشکل می کند و ممکن است باعث خسارت های وارده به ماشین و بار شود که ممکن است جبران ناپذیر باشد.
ماشین مسقف یا بارگیری با اناق

تعدادی از ماشین ها برای حمل بار اتاق داردند و در بعضی از نمونه ها مسقف هستند که گزینه مناسبی برای اسباب کشی می باشند.در اسباب کشی با ماشین های مسقف پتو نیز استفاده می شود تا در حین حرکت لوازم آسیبی نبینند.

گلستانی ها تمام این قوانین را رعایت می کنند و به شما این اطمینان را می دهند که بار شما به صورت قانونی و با رعایت تمام ضوابط ممکنه بارگیری و تخلیه می شود.

خدمات گلستانی ها در زمینه حمل و نقل و باربری در گلستان

  • حمل و نقل و باربری اسباب منزل بین شهری
  • اسباب کشی شهری
  • حمل لوازم سنگین :پیانو ،گاو صندوق و...
  •  کارگر حرفه ایی در زمینه اسباب کشی
  • تریلی های بزرگ و کفی و ترانزیت

جهت درخواست سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

09114481870

01732245362

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی