پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

کلمات پر کاربرد در شغل باربری کدامند ؟ |حمل و نقل و باربر ی درگرگان : در این مقاله سعی بر این داریم با کلماتی از اتوبار یا باربری آشنا شویم.

اتوبار چیست

معمولا اتوبار دارای نام های زیادی است که باربری و حمل و نقل هم به آن گفته می شود.این شرکت های باربری معمولا وظیفه حمل و جابجایی لوازم منزل و یا هر بار دیگری دارند.علاوه بر جابه جایی بارهای خانگی ، این شرکت ها می توانند کالاهایی که خریداران از فروشنده ها خریداری کرده اند را نیز جابه جا کنند.که این حرفه هم دارای تخصص خود می باشد.

شرکت های باربری

این نام به شرکت هایی داده می شود که کار حمل و نقل را انجام می دهند.که این حمل و نقل به سه دسته زمینی , هوایی و ریلی تقسیم بندی می شود و برای هر کدام از از دسته ها ماشین های مخصوص خود را دارند.

کارگران حمل و جابه جایی بار به چه کسانی می گویند؟

یکی از نقاط قوت یک شرکت باربری علاوه بر ماشین , داشتن تعدادی کارگر ماهر و متخصص در زمینه بارچینی می باشد.این کارگران به طور مستقیم با مشتریان در تماس هستند و کار آنها بسیار سخت می باشد. این کارگران باید دارای قدرت جسمانی بالایی باشند تا بتوانند لوازم سنگین را جابجا کنند و همچنین توانایی چیدن بار را در ماشین داشته باشند

 دستگاه چسب زن در شرکت های باربری چه کارآیی ای دارد؟

از این دستگاه برای چسب زدن درب کارتن استفاده می کنند با این وسیله می توان هزینه ها را کاهش داد. از خوبی دیگر این دستگاه می توان به عمر طولانی مدت آان اشاره کرد و اینکه می توان با توجه به هر نوع و سایزی از جعبه ها آن را تنظیم کرد. تنها وسیله ای که این دستگاه برای راه اندازی احتیاج دارد ، چسب می باشد.

 بسته بندی تخصصی در شرکت های باربری به چه صورت است؟

معمولا بسته بندی های لوازم با یکدیگر متفاوت است برای لوازم شسکتنی با لوازم معمولی متفاوت است و بسته بندی برای لوازم شکستنی شما از فوم های مخصوص و پلاستیک های حبابدار بهره می گیرند که بتوانند وسایل را از هر گونه ضربه و آسیب دور بدارند.

انواع ماشین های مخصوص حمل بار و کالاها کدامند؟

برای جابه جایی بارها و کالاها ، ماشین ها و وسایل حمل و نقل بسیاری وجود دارد که هر کدام دارای کارایی مختص به خود هستند. برای مثال برای جابه جایی لوازم منزل از انواع ماشین های مسقف و پتو دار استفاده می شود و یا برای جابه جایی مواد فاسد شدنی و یا داروها می بایست از کامیون ها و ماشین هایی بهره برد که دارای یخچال ها باشند و به همین تریتیب برای انتقال و حمل بارهای سنگین و لوازم منزل نیز می توان از کامیون ها ، کامیونت ها و وانت های مخصوص این کار بهره برد.

خدمات گلستانی ها در زمینه حمل و نقل و باربری در گلستان

  • حمل و نقل و باربری اسباب منزل بین شهری
  • اسباب کشی شهری
  • حمل لوازم سنگین :پیانو ،گاو صندوق و...
  •  کارگر حرفه ایی در زمینه اسباب کشی
  • تریلی های بزرگ و کفی و ترانزیت

جهت درخواست سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

09114481870

01732245362

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی