پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

آبشار زیارت فرصتی برای آرامش در دل طبیعت : استان گلستان یکی از بهترین استان های شمالی می باشد که دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است که همه ساله مسافران زیادی را به خود جذب می کند. اگر قصد سفر به شهر گرگان را دارید آبشار زیارت یکی از بهترین جاهای دیدنی گرگان است ،  که اگر تمام سال را برای رفتن به آن اختصاص دهید باز هم دوست دارید به آنجا بروید . یکی از این جاذبه های گردشگری بسیار معروف در روستای زیارت ، آبشار زیارت گرگان می باشد که یکی از زیباترین مکان های تفریحی روستای زیارت گرگان به حساب می آید و از نظر آب و هوایی بسیار مناسب است.

شماره تماس اجاره ویلا در زیارت: 09114481870 

آبشار زیارت کجاست؟

آبشار زیارت در مسیر عبور پارک جنگلی ناهارخوران می باشد و در حدود 15 کیلومتر از این منطقه عبور کردید وارد روستای زیارت می شوید.همچنان به مسیر خود ادامه می دهید و وارد جاده خاکی بسیار زیبایی می شوید و جاده را تا انتها پیش بروید و از مناظر زیبای آن لذت ببرید. در انتهای مسیر یک پارکینگ وجود دارد که ماشین خود را در آنجا پارک کنید.

آبشار زیارت گرگان

مسیر دسترسی به آبشار زیارت

ابتدا باید از طریق بلوار ناهارخوران گرگان وارد پارک جنگلی ناهارخوران شوید. جاده زیبا و کوهستانی_جنگلی ناهارخوران را ادامه دهید تا به روستای زیارت برسید. روستای زیارت در فاصله ۱۵ کیلومتری گرگان قرار دارد

مسیر دسترسی به آبشار زیارت خاکی و دارای شیب ملایم می باشد اما قابلیت حرکت ماشین دارد. اگر اهل پیاده روی و کوهنوردی هستید ماشین خود را در دخل روستا پارک کنید و خود را در دل جاده زیبا رها کنید. تمام مسیر رسیدن به جاده بسیار زیباست و پر از درختان سرسبز و همچنین رودخانه ای که به لطف باران های زیاد خروشان شده است و تمام مسیر را می توانید با صدای زیبای آب طی کنید.

مسیر دسترسی به روستای زیارت

در فصل بهار مسیر جاده آبشار زیارت بسیار زیبا و پر از گلهای قشنگی می باشد که پروانه ها به دور آن می چرخند و زیبایی جاده را دو چندان کرده اند. پس اگر می خواهید هم گام با طبیعت و پروانه ها یک سفر دل انگیز داشته باشید کفش های خود را بپوشید و با پای پیاده دردل جاده بزنید و در این مسیر پر گل و درخت و پروانه به سمت آبشار بروید.

با چه ماشینی به آبشار زیارت گرگان برویم؟

برای رفتن به آبشار زیارت مانند روستای های ییلاقی دیگر نیازی نیست که ماشین شما آفرود و یا چیزی دیگری باشد شما با هر وسیله نقلیه که بخواهید میتوانید قدم در مسیر جاده رسیدن به آبشار شوید.

هرچند که مسیر جاده از قسمتی خاکی می باشد اما برای عبور انواع ماشین شخصی مناسب می باشد و مشکلی پیش نخواهد آمد و فقط در زمان بارندگی زیاد و جاده برفی باشد از رفتن با خودروهای سواری معمولی خودداری کنید.

در نزدیکی آبشار زیارت نیز در بخش‌هایی که نسبت به رودخانه ارتفاع وجود دارد پل‌هایی با محافظ‌های کاملا مناسب وجود دارد و به این ترتیب از این نظر خطری شما را تهدید نخواهد کرد.

بهترین فصل برای سفر به آبشار زیارت

آبشار زیبای زیارت دسترسی آسانی دارد و می توان در تمام فصول به آن سفر کرد؛ اما قطعاً بهترین زمان برای سفر به آن، فصل های بهار و تابستان است. در این فصل ها، مسیر جاده بسیار زیبا و سرسبز است و شاهد همراهی پروانه ها در طول جاده هستیم.

آب وهوای منطقه اطراف آبشار زیارت

این منطقه، در زمستان و پاییز دارای آب و هوایی سرد و خشک است و در فصل زمستان، اغلب روزها، از برف پوشیده می شود. جنگل های این ناحیه، دارای گونه های مختلف گیاهی است که می توان به درخت های سوزنی برگ، راش، بلوط، توسکا، افرا و ... اشاره کرد.

امکانات مسیر دسترسی به آبشار زیارت

در مسیر دسترسی به آبشار امکاناتی مثل نان محلی، چای، آش، سرویس بهداشتی، فروشگاه لبنیات و صنایع دستی و ویلا و سوئیت‌هایی برای اجاره وجود دارد.

امکانات مسیر دسترسی به آبشار زیارت

سوغات و صنایع دستی روستای زیارت

روستای زیارت دارای صنایع دستی جاجیم و گلیم است که با دست بانوان هنرمند این منطقه بافته می‌شود که می‌توانید برای خودتان خریداری کنید.

در روستای زیارت کجا بمانیم؟

برای اقامت اصلا نگران نباشید در این روستا اقامتگاه ها و ویلاهای اجاره ای زیادی وجود دارد اما شما باید قبل از سفر ویلا خود را اجاره کنید برای اجاره ویلامیتوانید از سایت گلستانی ها که دارای بهترین اجاره ویلا در روستای زیارت گرگان می باشد ویلای مورد نظر خود را با توجه به امکانات رزرو نمایید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی