پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

تأثيرات حاصل از رنگ ها :همواره لازمه ي دريافت نتيجه اي مطلوب از انجام هر نوع کار عملي، وجود اطلاعات و آگاهي لازم تئوري در آن زمينه است. ما در اين مقاله سعي کرده ايم اطلاعاتي را با همين موضوع و هدف ارائه دهيم.

رنگ ها در دو بستر اصلي در محيط حضور مي يابند:

1. پوشش هاي اصلي فضاها شامل ديوارها، کف ها، سقف ها و درها.

2. لوازم دکوراسيون شامل مبلمان، پرده ها، فرش و غيره.

در مقام مقايسه اين دو قالب با هم، به لحاظ نقش دکوراسيوني شان در محيط، پوشش هاي فضا از اهميت بيشتري برخوردار مي باشند زيرا که نسبت به لوازم دکوراسيوني ثابت تر بوده و به گونه اي نقش پس زمينه را براي آن لوازم اجرا مي کنند.

در ميان اين پوشش ها، ديوارها به جهت وسعت حضورشان در فضا، جايگاه ويژه اي داشته و ميزان تأثير گذاريشان بر ديگر لوازم دکوراسيوني بسيار چشمگيرتر است. گذشته از موضوع تأثير بر روي ديگر لوازم محيط، ديوارها و رنگ انتخابشان در تغيير وسعت و نور فضا نيز بسيار مؤثر است.

 نور پردازي  (يك برنامه مناسب براي نورپردازي)

درجامعه امروز افرادي كه به روش زندگي اهميت بيشتري مي دهند مدتها وقت مي گذراند تا محيط اطراف خود و ديگران را براي فعاليتهاي مختلفي مثل كار يا استراحت طراحي كنند،اين طراحي محيط و تمام جوانب آن مثل انتخاب مبلمان مناسب را زماني مي توانيد به نمايش بگذاريد كه يك نور پردازي آگاهانه و درست داشته باشيد.
بهترين و ايده ال ترين زمان طراحي نور پردازي در هنگام اجراي ساختمان و جايگذاري محل هاي مناسب براي نور پردازي هاي سقفي ،ديواري يا زميني است ولي تعداد محدودي اين شانس را دارند كه مثلا در هنگام اجراي ساختمان در كف اتاق براي نور پردازي به سمت بالا فضايي را ايجاد كنند،در اغلب موارد يك ساختمان تكميل شده براي طراحي در اختيار داريد كه تغييرات محدودي را مي توانيد به عنوان معماري داخلي در آن انجام دهيد،پس سعي كنيد در هنگام طراحي و يا قبل از گذاشتن هر وسيله اي در محيط به نور پردازي فكر كنيد.
نور پردازي بيشتر از روشنايي يك اتاق است ،حال و هواي محيط را تعيين ميكند و محيط را براي فعاليتي كه در آن انجام خواهد شد آماده ميكند و تاثير زيادي بر سلامت روح وروان دارد.
زيباترين وسايل نورپردازي اگر در جاي مناسب خود قرار نگيرند منابع نوري بي ارزشي هستند كه در صورت قرارگرفتن در موقعيت مناسب به فضا روح مي دهند و نقوش زيبايي از نور در محيط ايجاد مكنند ،نور مصنوعي مي تواند شبيه به نور طبيعي در محيط كنتراست (تضاد)ايجاد كند.

گلستانی ها

کلیه خدمات گلستانی ها برای آسودگی و کم کردن هزینه درب منزل می باشد و احتیاجی نیست که شما از محل کار خود یا منزل خود خارج شوید.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

منبع : ايران آذين

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی