پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

انواع هتل ها | اجاره سوئیت در گرگان :اکثر گردشگران هتل ها را فقط از روی ستاره آنها انتخاب می کنند و کمتر اطلاعات لازم را در مورد هتلی که دارند رزور می کنند دارند.وجود گردشگران و مسافران با اهداف و سلیقه های متفاوت باعث شده است که هتل ها با تنوع زیادی بوجود آمده اند.

    هتل های تجاری (Business Hotels) | اجاره سوئیت در گرگان

این هتل ها از بزرگترین گروه هتل ها می باشند و بیشتر مسافرین تجاری را جذب خود می کنند.معمولا در مرکز شهر و یا در مناطق تجاری شهر قرار گرفته اند.اگرچه علت ساخت این نوع هتل ها جذب تاجرین می باشند اما در بعضی موارد توریست ها هم از این مکان استفاده می کنند.سرویس مشتریان در هتل های تجاری شامل روزنامه،قهوه صبح،تلفن های محلی رایگان،صبحانه ویژه و غیره است. هتل های تجاری خدماتی مانند دسترسی به اتاق های کنفرانس , کامپیوتر و یا و... را به مشتریان خود ارائه می دهند.

    هتل فرودگاه (Airport Hotels) | اجاره سوئیت در گرگان

این هتل ها معمولا برای تاجران, شرکت ها و مسافرانی هستند که پرواز آنها لغو شده یا تاخیر دارند و نان آنها در لیست مسافرین این نوع هتل ها قرار می گیرد.این هتل ها خدمات رایگان به مشتریان خود ارائه می دهند.اصلی ترین ویژگی این هتل ها که آن ها را از هتل های دیگر متمایز می کند این است که مشتریان به جای پرداخت هزینه به صورت روزانه می توانند اتاق ها را به صورت ساعتی اجاره کنند که این هزینه اقامت آن ها را بسیار پایین تر از هتل های معمولی می کند.

    هتل های سوئیت (Suit Hotels) | اجاره سوئیت در گرگان

این نوع هتل ها بسیار راحت هستید که امروزه رشد بسیار خوبی پیدا نموده است.در این سوئیت ها اتاق نشیمن و اتاق خواب تعبیه شده است و برای بازرگانان و حسابداران و وکلا در نظر گرفته شده است.به این علت که این افراد می توانند جلسات خود را در نشیمن و خارج از اتاق خواب خود برگزار کنند.

    هتل های اقامت طولانی (Extended Stay Hotels) | اجاره سوئیت در گرگان

این نوع هتل ها بسیار شباهت زیادی به هتل سوئیت دارند و تفاوت آن در وجود آشپزخانه مجهزمی باشد.این هتل ها را برای مسافرینی در نظر میگیریم که قصد اقامت طولانی و بیشتر از یک هفته را دارند.این هتل ها سرویس رختشویی] سرویس دهی را ندارد و مسافرین هر زمان که احتیاج داشته باشند غذا را خود تهیه می کنند.به این هتل ها خانه دور یا خانه دوم هم گفته می شود.

    هتل های آپارتمان (Aparteman Hotels) | اجاره سوئیت در گرگان

نام دیگر این هتل رزیدنشال می باشد.برای اقامت های طولانی مدت و یا در برخی موارد دائمی به مشتریان گرامی پیشنهاد می شود.معمولا این مسافرین اجاره نامه و عقد قرارداد را امضا می کنند.

هر واحد در این هتل دارای سرویس بهداشتی , آشپزخانه, اتاق خواب و بالکن شخصی می باشد.در این هتل ها خدمت رسانی انجام می شود.این هتل ها دارای رستوران و سالن نشیمن هستند.

    هتل های بوتیک (Boutique Hotel) | اجاره سوئیت در گرگان

این عنوان متعلق به هتل هایی می باشد که بین 10 تا 100 اتاق دارد.معمولا این هتل ها بسیار لوکس هستند و از سرویس ها با کیفیت بالا برخوردارند.و اکثر خدمات آنها 24 ساعته می باشد.و امکاناتی نظیرتلویزیون, تلفن و رستوران را دارد.

بسیاری از این هتل ها را در بافت بناهای قدیم طراحی مجدد می کنند و این کار هم باعث آرامش و حفظ اصالت می شود.

    هتل های تفریحی (Resort Hotels) | اجاره سوئیت در گرگان

همانطور که از نامش پیداست در مناطق تفریحی اجرا می گردد نظیر کوهستان, سواحل و مناطق جنگلی.

در این هتل ها امکانات تفریحی در نظر گرفته می شود مانند زمین گلف, تنیس و قایقرانی و...

به علت اینکه این هتل در مناطق دیدنی شهر واقع شده است هزینه های زیادی را در بر میگیرد.

    هتل های تاریخی (Heritage Hotels) | اجاره سوئیت در گرگان

این هتل ها حس زندگی در دوران قدیم را به انسان می دهند.در محل هایی مانند کاروانسرا و دیگر بناهای تاریخی قرار داده میشود.این هتل ها فاقد هر گونه امکاناتی نظیر استخر, سالن بدنسازی و... می باشد.به طور کل از امکانات مدرن در آن استفاده نمی شود.

    هتل های مرکز کنفرانس (Conference Center) | اجاره سوئیت در گرگان

از این هتل ها بیشتر برای برگزاری کنفرانس و جلسات استفاده می شود.و اتاق های آن به شرکت کنندگان در کنفرانس تعلق دارد.این هتل ها سیستم های صوتی تصویری با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه می دهد.و معمولا در حومه شهر قرار می گیرد.

    هاستل (Hostel) | اجاره سوئیت در گرگان

نام دیگری به این هتل داده می شود هتل ارزان قیمت می باشد.هاستل ها برای مسافرانی هستند که مکان اقامتشان برای آنها زیاد مهم نیست و تصمیم به هزینه زیادی برای مکان ندارند.

خدمات در هاستل به صورتیکه شما به هر مشتری یک تختخواب در یک اتاق چند خوابه اجاره می دهید و امانات بیشتر آن به صورت مشترک می باشد.

چرا گلستانی ها:

  • ارائه دهنده خدمات اجاره سوئیت و آپارتمان به صورت روزانه و هفتگی
  • بهترین خدمات اجاره سوئیت
  • انتخاب سوئیت یا ویلا و..از شما و ارائه خدمت به مسافرین عزیز با ما
  • سوئیت های ما قیمت های متنوعی دارد تا هزینه سنگین سفر شما را بکاهد
  • هدف ما اقامتی دلنشین و خاطره انگیز برای شما همراه با صرفه جویی در هزینه هاست.
  • دیگر نگران محل استراحت در گرگان نباشید فقط از مناطق دیدنی استان لذت ببرید.
  • سوئیت های ما در مکان درست و با قیمت های متفاوت می باشد.

 

جهت مشاهده تمامی سوییت های موجود ، اینجا را کلیک نمایید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی