پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

مزایای انواع لوله های PE در لوله کشی ساختمان | گلستانی ها از بهترین لوله های برای لوله کشی آب و فاضلاب محل شما ، استفاده می نماید.

نوع اول: داشتن چگالی ، مقاومت حرارتی پایین و قابلیت انعطاف خوب از مزایای این نوع می باشد.

نوع دوم : دارای چگالی متوسط و اندکی سخت تر از نوع اول هستند و در دمای بالا مقاومتشان بیشتر بوده و قابلیت انبساط بهتری دارند.

نوع سوم : بسیار سنگین تر از نوع قبلی و چگالی بیشتری دارند و برترین خواص فیزییک از نظر مقاومت ( قابلیت انبساط)، درجه سختی، ضریب زبری را دارا هستند و از این رو کاربرد وسیعی در گازرسانی و آبرسانی دارند.

نکته : اتصال لوله PE به روشهای مختلف دنده ای ، فلنچی ، ، بستی ، اورینگی و نر و مادگی با روش اتصال جوش حرارتی و جوش سر به سرانجام می شود.

نکته : اتصال دنده ای در مورد کلیه لوله های پلاستیکی سنگین و ۴ اینچ به پاین قابل اجرا است.

مزایای انواع لوله های PE در لوله کشی

لوله پلی بوتیلن در برابر خوردگی، یخ زدگی، خاکهای اسیدی و رسوب گرفتگی مقاوم است. این لوله هنگام انجام ترک نمی خورد و در دمای ۸۲ درج سانتی گراد فشار ۵/۶ اتمسفر را تحمل می کند.

نکته : به سبب انعطاف پذیری این لوله ها در شبکه لوله کشی ضربه قوچ اتفاق نمی افتد.

لوله های پنج لایه در لوله کشی ساختمان :

در تأسیسات لوله کشی ساختمان ، خوردگی و رسوب در لوله های فلزی خسارات و مشکلاتی را به وجود می آورد. برای حل این مشکل تاکنون تلاشهای زیادی صورت گرفته است.

استفاده از آلیاژ های مختلف با پوشش های گوناگون از راه حل هایی است که تا کنون برای افزایش مقاومت فلز در برابر خوردگی به کار گرفته است بی آنکه هیچ یک پاسخ قطعی به مشکل بدهند.

لوله های پلیمری و سوپرپایپ

یکی دیگر از راه هایی که برای پرهیز از مشکلات لوله های فلزی پیشنهاد شده است استفاده از لوله های پلیمری است اما به کارگیری این لوله ها در عمل نشان داده که اگر چه جایگزینی فلز با پلاستیک مسله خوردگی و پوسیدگی لوله را حل می کند اما مشکلات دیگری را باعث می شود که پیش از آن وجود نداشت از جمله نفوذ اکسیژن ، محدودیت در تحمل فشار یا دمای بالا، ضریب انبساط زیاد و…

در این شرایط گروهی از دانشمندان به تلفیق فلز و پلیمر توجه کردند. به عنوان مثال سوپر پایپ نقطه اوج همین تکنولوژی است.

تلفیقی هوشمندانه که حاصل آن لوله ای است پنج لایه شامل یک لوله آلومینیمی ، دو لایه پلیمر و دو لایه چسب مخصوص، که مقاومت ر برابر خوردگیف زنگ زدگی، رسوب و پوسیدگی را از لوله های پلیمری و توان تحمل حرارت مداوم، فشار بالا و نفوذ ناپذیری را از لوله های فلزی به ارث برده است.

سوپر پایپ آخرین دستاورد تکنولوژی است که برای تمام تأسیسات ساختمان قابل استفاده است و حتی در بدترین شرایط صد سال عمر می کند.

جدول مقایسه ای سوپرپایپ و فلزی و پلیمری

  فلزی پلیمری سوپر پایپ
خورندگی از داخل یا خارج بلی خیر خیر
رسوب پذیری بلی خیر خیر
تحمل دما و فشار بالا بلی خیر بلی
فریب انبساط طولی کم زیاد کم
نفوذپذیری اکسیژن خیر بلی خیر
مقاومت مکانیکی خوب کم خوب
شکل پذیری بلی خیر بلی
وزن سنگین سبک سبک
سرعت کم زیاد زیاد

استفاده از مزایای انواع لوله های PE در لوله کشی ساختمان | مزایای انواع لوله های PE در لوله کشی آب سرد و گرم | مزایای انواع لوله های PE در لوله کشی آب و فاضلاب در گرگان  | مزایای انواع لوله های PE در لوله کشی سطحی | مزایای انواع لوله های PE در لوله کشی گرگان | مزایای انواع لوله های PE در لوله کشی خانه | مزایای انواع لوله های PE در لوله کشی منزل و محل کار شما

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی