پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

ییلاق و دشت النزه کجاست؟ دشت النزه یکی از رویایی ترین جاهای دیدنی ماسال است که باید حتما از نزدیک ببینید. دشت آلنزه یک دشت بسیار پهناور، وسیع و سرسبز و بکر است که انسان را از شگفتی های خود به وجد می آورد. دشت آلنزه با وجود کوه های قشنگ و درختان جنگلی زیبایی که دارد دارای منظره ای بسیار زیبا و چشم نواز است و همگان را محو تماشای خود می کند و به عنوان یکی از قطب های گردشگری در ماسال شناخته شده است.

شماره تماس اجاره کلبه در ماسال و شاندرمن 09114481870

ییلاق و دشت النزه کجاست؟

ییلاق دشت النزه در فاصله 60 کیلومتری شاندرمن قرار دارد که ارتفاع این دشت 1500 متر است و یکی از جاهای دیدنی نزدیک به این دشت زیبا آبشار واشیار که دارای ارتفاع 15 متری می باشد.

بهترین فصل سفر به دشت آلنزه

آب و هوای این ییلاق در فصل تابستان بسیار مطبوع، معتدل و خنک است و به بهترین حالت خود می‌رسد به همین دلیل بهترین زمان سفر به این منطقه فصل تابستان و اواخر فصل بهار می‌باشد.

بعد از فصل تابستان و بهار، فصل پاییز برای سفر به این منطقه نیز مناسب است ولی باید به بارش بیش از اندازه ی باران در این فصل توجه داشته باشد.

سفر به این منطقه در فصل زمستان به دلیل سرمای بیش از اندازه زیاد مناسب نیست. در کل مناسب ترین زمان سفر به این منطق، از ماه اردیبهشت تا ماه مهر است.

مسیر رفتن به دشت النزه

اگر قصد رفتن به این دشت زیبا و رویایی را دارید، ابتدا باید از میدان شهدا واقع در شهرستان شاندرمن عبور کنید، سپس به جاده ی شاندرمن – النزه رفته و در آخر بعد از رد کردن چندین روستا، به روستای النزه می‌رسید.

فاصله رشت تا دشت النزه

برای رفتن به دشت النزه از شهر رشت با ماشین، حدود 3 ساعت در راه هستید. این فاصله حدودا 100 کیلومتر است که بیش از 30 کیلومتر این جاده آسفالت نشده و به صورت خاکی است.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی