0 کلبه معروف ماسال که حتما باید رفت | اجاره ویلا و اجاره سوئیت در شمال ، کلبه جنگلی در شمال و سراسر کشور و اجاره ویلا در رامسر با گلستانی ها
پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

10 کلبه معروف ماسال که حتما یکبار باید رفت. سفر به ماسال شما را به مهمانی طبیعت دعوت می کند و صبح چشمانتان را رو به طبیعت بی نظیر می باشد. در ییلاقات ماسال شمامی توانید انواع خوراکی های محلی را نوش جان کنین. قدم زدن در میان دشت های زیبای ماسال و تماشای اسب ها بسیار رویایی است. اگر تصمیم رفتن به ییلاقات ماسال دارید می توانید برای اقامت روی کلبه های چوبی آن حساب باز کنید. اقامتگاه های ماسال با چشم انداز شگفت انگیزی منتظر شماست که در این مقاله از سایت گلستانی ها شما را با معروف ترین کلبه های اجاره ای آشنا می کنیم.

شماره تماس کلبه در ماسال 09114481870

کلبه چوبی بام سبز ماسال

کلبه چوبی دوخوابه آسید در ماسال زیبا قرار دارد. این کلبه دارای امکانات کامل رفاهی نظیر دو اتاق خواب، تخت خواب، مبلمان، امکانات آشپزخانه در محیطی سرسبز و جنگلی واقع شده است که استراحت برای گردشگران عزیز را فراهم کرده است. چشم انداز زیبای کلبه رو به شهر ماسال است که از روی تراس آن می توانید به خوبی شهر را زیر پای خود داشته باشید.

کلبه چوبی آسید ماسال - گلستانی ها

اجاره کلبه دوبلکس چوبی کاظمی در ماسال

کلبه چوبی آریانا واقع در ییلاق شالما میباشد و در محیطی دنج و آرام قرار گرفته است.  کلبه  در زمینی به مساحت 400 متر و زیربنای 80 متر واقع شده است. این ویلا دوخوابه است و دو تخت دونفره و دو رختخواب سنتی جهت استراحت مهمانان دارد.

کلبه دارای یک تراس دلباز با ویوی بسیار عالی می باشد و می توانید ساعت ها روی تراس بنشین و از گوش دادن صدای طبیعت لذت ببرید.

برای خرید مواد غذایی مورد نیاز میتوانید از مسیر داخل شهر تهیه کنین و در کلبه غذایی که مورد علاقتون است آشپزی کنین و نوش جان کنین. البته ناگفته نماند که رفتن به رستوران های محلی غافل نشوید.

کلبه چوبی ارایانا ماسال - گلستانی ها

کلبه یک خوابه جنگلی ماسال

کلبه یک خوابه جنگلی ماسال، فضایی رویایی و بسیار زیبا دارد. این ویلا در محیطی جنگلی و در بین درختان ساخته شده است. ساختمان چوبی کلبه با شیروانی قرمزش در بین سبزی‌ها صحنه جذابی به وجود آورده است.

در بیرون از ساختمان هم یک اجاق وجود دارد که می‌توانید هیزم داخلش بریزید و آتش روشن کنید. در این اجاق می‌توانید چای آتشی، سیب‌زمینی دودی و… آماده کنید و از آنها لذت ببرید. در آشپزخانه این کلبه، اجاق گاز، یخچال و ظرفشویی وجود دارد.

کلبه جنگلی ماسال - گلستانی ها

اجاره کلبه چوبی حقیقی شاندرمن

کلبه چوبی واقع در یک حیاط 700 متری با مساحت 80متر می باشد که در محیطی دنج و رویایی قرار دارد. این کلبه تماما از چوب ساخته شده است و بهترین گزینه برای ماه عسل و یا فرار از شلوغی و دود و دم شهر است.

کلبه دوبلکس داری دو اتاق خواب که هر اتاق دو تخت خواب دارد و همچنین برای مسافرین دیگر 3 دست لوازم خواب با پشم گوسفند تهیه شده است . امکانات ویلا کامل و شامل سرویس فرنگی ، کولر اسپلیت ، گرمایش بخاری گازی و دو تراس روبه کوه برای خلوت های دو نفره می باشد.

کلبه چوبی حقیقی ماسال- گلستانی ها

اجاره کلبه جنگلی در ماسال با ویوی زیبا

این کلبه تمام چوبی در یک باغ بزرگ با ویوی بی نظیری میباشد. کلبه دارای یک اتاق خواب با تراس و ویوی بسیار دیدنی می باشد و حیاط کلبه بزرگ و سرسبز و بسیار چشم نواز است.

این کلبه تمامی امکانات لازمه را برای اقامت مهیا دارد و شما می توانید یک تعطیلات عالی داشته باشید. در ضمن آنتن دهی ایرانسل و همراه اول خوب می باشد و اینترنت ایرانسل مناسب است.

اجاره کلبه یک خواب طاسکوه ماسال - گلستانی ها

اجاره ویلا چوبی شباهنگ ماسال

چاله سرا یکی از این روستاهای بکر شمال است که از توابع قاسم آباد و یکی از مراکز سیاحتی و مذهبی این روستا به شمار می رود. برای رسیدن به چاله سرا باید از مسیری زیبا و جنگل بکر بگذریم. این ویلا درروستای چاله سرا شهرستان ماسال قرار دارد.دسترسی بسیارآسان و تمام مسیر آسفالت می باشد.

ویلا در دو طبقه می باشد که طبقه همکف دارای یک سوئیت به مساحت 65 متر می باشد و بهترین گزینه برای خانواده هایی با جمعیت زیاد و همچنین برای مسافرانی که افرادی را با خود به همراه دارند که دارای مشکل کمر و درد زانو می باشند.

اجاره ویلا چوبی شباهنگ ماسال - گلستانی ها

اجاره کلبه چوبی رهگذر ماسال

کلبه چوپی سوئیسی ماسال در دل جنگل با متراژ ۷۰ متری در زمینی ۵۰۰ متری که به صورت دربست می باشد.

دسترسی سریع به مراکز خرید و مورد نیاز (نانوایی،سوپر مارکت،.......)

در محیط آرام و دل نشین ۵ دقیقه فاصله به شهر و ۲۰ دقیقه فاصله به دریا و کمتر از ۱۰ دقیقه به ییلاقات شاندرمن و ماسال (اولسبلنگاه و غار اویشو.....)

45 دقیقه تا منطقه آزاد انزلی و ۳۰ دقیقه تا آبشار ویسادار و ۵۰ دقیقه تا قعله رودخان و ماسوله است.

اجاره کلبه چوبی سوئیسی درماسال - گلستانی ها

اجاره کلبه شیوایی در اولسبلنگاه

ییلاق اولسبلنگاه  در ارتفاع  ۱۳۰۰ متری واقع  شده که  از تمام ییلاقات   ماسال  سرسبز تر و  دریای از ابر  تشکیل میشه  بیشتر اوقات  و  پوشیده شده از  درخت  های  افرا  بسیار  بزرگ  و زیبا  از پارکینگ تا کلبه  ده دقیقه پیاده روی دارد.

این کلبه دارای سه خواب و دو تا سرویس بهداشتی داره که بک حمام جدا دارد که دو تا تراس داره و یک تراس در طبقه پایین و یک تراس در طبقه بالا با چشم انداز بی نظیر. این کلبه باربیکیو دارد و برای گرمایش بخاری گازی و هیزومی می باشد.

فقط دقت داشته باشید که از جای پارک ماشین تا کلبه 10 دقیقه پیاده روی داره و اگر بار زیاد دارید می تونین اسب برای حمل بار کرایه کنین.

حالا که راهی ماسال شده اید پس بهتر است با ییلاق ماسال بیشتر آشنا شوید در این مقاله از سایت ما شما را به طور کامل با این ییلاق دیدنی آشنا کرده ایم.

اجاره کلبه شیوایی در اولسبلنگاه - گلستانی ها

اجاره کلبه چوبی جنگلی در ماسال

این کلبه چوبی دنج جنگلی در روستای ییلاقی اسب ریسه در فاصله 20 کیلومتری ماسال می باشد. این ویلا به مساحت 100 متری که دارای دو اتاق خواب با ویوی رودخانه و در میان درختان در هم تنیده می باشد.

 کلبه جنگلی دارای دو اتاق خواب با یک تخت دو نفره اشپزخونه با وسایل کامل هال و پذیرایی مبله و تلویزیون دارد تراس رو به کوه و جنگل ، سرمایش اسپیلت ، گرمایش بخاری گازی ، میز چهار نفره ، حمام و سرویس بهداشتی.

داخل کلبه حیاط ۳۰۰ متر دربست که از هر لحاظ مناسب می باشد.  دسترس بودن انواع محصولات ارگانیک( گوشت بره ، لبنیات و نان محلی ... ) همچنین سرو غذاهای شمالی ( گوشت بره،ماهی کباب،فسنجون،باقلاقاتوق و ..‌) برای میمهانان عزیز.

اجاره کلبه چوبی جنگلی در ماسال- گلستانی ها

اجاره ویلا در ارتفاعات طاسکوه ماسال

ویلای چوبی واقع در ییلاق طاسکوه ماسال با ویوی جنگل و کوهستان می باشد. این کلبه در محیطی دنج و آرام و دو خواب دارد. حیاط ویلا چوبی با مالک مشترک است و کلبه چوبی تمام امکانات مانند تلویزیون ، مبلمان ، آشپزخانه مجهز ، تختخواب و تراس با ویوی رویایی و شگفت انگیز را دارا می باشد.

اجاره ویلا در ارتفاعات طاسکوه ماسال - گلستانی ها

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی