پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

همه ما از دیدن قبض برق ترس داریم و زمانی که مبلغ آن زیاد باشد از خود می پرسیم این مبلغ زیاد از کجا می آید و یا می گوییم مصرف ما که کم است! نورپردازی از آن دسته عناصر طراحی داخلی است که علاوه بر جنبه زیبایی شناسی از جنبه کاربردی و فنی نیز برخوردار است که هر دوی آن ها مهم هستند. بنابراین طراحی نورپردازی می تواند به اندازه انتخاب رنگ و  مبلمان برای دکوراسیون مهم باشد. مسلما تاثیر نوع لامپ ها و منابع روشنایی که در خانه استفاده می شود بر میزان مصرف انرژی تاثیر دارد، اما در این مطلب نکاتی را یاد می گیرید که به همان اندازه در مصرف برق منزلتان اثر می گذارند. بهتر است قبل از هر انتخابی از خود بپرسید که در هر فضا به چه چیزی نیاز دارید و چه نوع نورپردازی این نیاز شما را بر طرف می کند.

انواع نورپردازی

به این نورپردازی، نورپردازی محیطی نیز گفته می شود. این نوع نورپردازی اصلی ترین حالت است و در حقیقیت جایگزین نور طبیعی روز می شود. چراغ های سقفی، دیواری یا رومیزی و ترکیبی از این ها و هر آن چه باعث روشن شدن فضای شما می شود در این دسته قرار می گیرند.

نورپردازی کاربردی

ابتدا مشخص کنید که در هر فضا از خانه چه فعالیتی را بیش تر از بقیه انجام می دهید زیرا  انجام هر فعالیت مانند مطالعه، آشپزی، کار با کامپیوتر، خواب و استراحت و .... میزان و شدت نور خاص خود را می طلبد و قبل از خرید هرگونه منبع نوری باید این موارد را بررسی کنید. در تصویر اول نور کاربردی در آشپزخانه و راه پله را مشاهده می کنید که هرکدام بنا به نیاز استفاده شده اند و در تصویر پایینی نور مورد نیاز برای مطالعه در اتاق خواب.

نورپردازی تاکیدی

 

برای تاکید بر عنصر و وسیله ای مهم در دکوراسیون مانند تابلوهای هنری، مجسمه ها، اشیا عتیقه و..  از این نورپردازی استفاده می شود. یکی از کاربردهای زیاد این نورپردازی برای ایجاد فضایی احساسی و عاشقانه است. اما یک نکته را در نظر داشته باشید و آن هم این که این روش حتما باید در کنار نورپردازی کلی و صرفا برای تغییر و ارتقا حال و هوای فضا به کار برده شود. نورپردازی نقطه ای و خطی در این دسته قرار می گیرند. مسلما در یک فضا ممکن است ترکیبی از نورپردازی ها وجود داشته باشد مانند تصویر پایینی که ترکیب نورپردازی محیطی سقفی و نورپردازی تاکیدی بالای میز است.

نورپردازی دکوراتیو

 

در این نوع نورپردازی، سبک و طراحی منبع نور به اندازه نوری که از آن منتشر می شود اهمیت دارد. نکته مهم این است که نورپردازی دکوراتیو بیش تر جنبه تزیینی داشته و می تواند به تعیین سبک دکوراسیون کمک کند. در محل خاصی از منزل خود می توانید از این نورپردازی استفاده کنید.

 

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

درخشش دکوراسیون داخلی منزل با نورپردازی اصولی و نورپردازی ایده آل برای فضاهای مختلف خانه

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی