پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه


انواع چوب و کاربرد آن ها، کدام چوب به دکوراسیون شما می آید؟ :استفاده از تزیینات چوبی راه و رسم خودش را دارد. برخی سفت هستند، گروهی نرم. نقش و شکل‌هایشان نیز با هم تفاوت دارد. به دلیل همین ویژگی‌ها هر چوبی را در دکوری ویژه استفاده می‌کنند.

چوب بلوط (Oak Wood)

چوب بلوط برای مبلمان‌ مدرن و کفپوش‌ جان می‌دهد. با دوام است و با رنگ‌های قرمز و طیف‌های مختلف سفید هم هماهنگی خوبی دارد. از این چوب برای الگوهای کلاسیک و مدرن در دکوراسیون داخلی استفاده می‌کنند.

چوب راش (Beech Wood)

چوب راش همه‌فن حریف است، دوام زیادی دارد و زیبا هم هست. رنگش معمولا زرد خامه‌ای یا قهوه‌ای مایل به زرد است که به محیط گرما و روشنی می‌دهد. از این چوب معمولا در دکوراسیون‌های مدرن استفاده می‌شود. انعطاف‌پذیر است و در مبلمان‌هایی که قرار است زیاد توی چشم باشند، استفاده می‌شود.

چوب کاج (Pine Wood)

چوب کاج ارزان است و تنوع فراوانی هم دارد. در تزیینات داخلی و برای دکور کردن از آن استفاده می‌شود. چوب کاج عطر خوبی به فضا می‌دهد و در عین حال برای طراحی فضاهای دنج و گرم مناسب است.

چوب گیلاس (Cherry Wood)

به گفته چوب گیلاس را معمولا برای دکوراسیون‌های لوکس انتخاب می‌کنند. این چوب زیبا برای ساخت مبلمان و درها استفاده می‌شود و به آنها جلال و جبروت خاصی می‌بخشد. چوب گیلاس گران اما بسیار زیباست ،‌رنگ تیره‌ای دارد و روی هم رفته، ارزشش به قیمتی که برای آن پرداخت می‌کنید، می‌ارزد.

چوب افرا (Maple Wood)

چوب افرا به دو صورت نرم و سفت طبقه‌بندی می‌شود. هر دوی آنها از بیشتر انواع دیگر چوب‌ها راحت‌تر پاک و تمیز می‌شوند و در عین حال می توانند یک دکور ایده‌آل باشند که آن‌قدرها هم گران نیست.

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی