پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

شهر زیرآب 12 کیلومتری سوادکوه : برای ما ایرانی ها، شهر های شمالی کشور همیشه یکی از بهترین مناطق برای تفریح و گشت و گذار محسوب شده و حتی می توان گفت اکثر اوقات، هنگامی که صحبت از تفریح و گردش به میان کشیده می شود، ناخودآگاه ذهن ها به سمت شمال، دشت ها و جنگلهای سرسبز این منطقه می رود. ما امروز تصمیم داریم شما را با یک منطقه گردشگری جذاب به نام شهر زیر آب، در استان مازندران آشنا کنیم که شاید نام آن را کمتر شنیده اید و یا حتی تا به امروز، چیزی راجع به این شهر نمی دانستید. با ما در سایت گلستانی ها همراه باشید.

شماره تماس اجاره ویلا در سوادکوه: 09114481870 

 

در شهر زیرآب مازندران بازدید از چه جاذبه هایی را از دست ندهیم؟

قلعه تاریخی برج لاجیم

برج لاجیم یک اثر تاریخی ارزشمند بوده که قدمت ساخت آن به قرن پنجم هجری باز می گردد. این برج در قسمت جنوبی شهر زیرآب، به سمت جاده سوادکوه به قائم شهر در دل منطقه جنگلی نزدیک روستایی به همین نام (لاجیم) قرار گرفته است و توصیه می شود، اگر  به شهر زیرآب سفر کردید بازدید از این برج تاریخی را از دست ندهید.

آبشار ولیلا

 آبشار ولیلا در زیرآب و در روستایی به نام ولیلا قرار دارد و برای رفتن به آنجا می‌بایست از تپه‌های کم شیب با ارتفاع کم گذر کنید. اگر از روستای ولیلا به سمت آبشار حرکت کنید، باید در حدود ۱.۵ کیلومتر در امتداد رودخانه حرکت کنید و در نهایت شکوه و جلال آبشار را می‌بینید. جنگل‌های انجیری شاخص‌ترین دیدنی در کنار آبشار ولیلا به شمار می‌روند و فضای زیبایی را در این منطقه به وجود آورده‌اند.

 

پل ورسک

شاخص‌ترین و مشهورترین جای دیدنی در زیرآب پل ورسک است. این پل تاریخی که یادگار شاه پهلوی است، در دره ورسک و روستای ورسک و در فاصله ۴۵ کیلومتری جنوب زیرآب قرار دارد. پل ورسک شاهکار مهندسی دوران پهلوی ایران است و در دوران رضا شاه توسط آلمانی‌ها ساخته شده است‌.

این پل زیبا دو کوه را به یکدیگر متصل می‌کند و همچنان پس از گذشت سال‌های طولانی، مستحکم و پابرجاست. نکته عجیب درباره پل ورسک این است که در ساخت این سازه عظیم از هیچگونه مصالح فلزی استفاده نشده است.

 

اجاره ویلا در سوادکوه

اگر تصمیم دارید تعطیلات متفاوتی را در شمال کشور تجربه کنید، شهر زیرآب؛ می تواند گزینه مناسبی برای یک ماجراجویی جدید و لذت بردن از طبیعت دلچسب مازندران باشد اما قبل از رفتن برای اجاره ویلا در سوادکوه و ییلاقات اطرافش از سایت گلستانی ها کلبه و ویلای مورد نظر خودتون رزرو کنید .

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی