5 کلبه چوبی رویایی در شمال که خاص است | اجاره ویلا و اجاره سوئیت در شمال ، کلبه جنگلی در شمال و سراسر کشور و اجاره ویلا در رامسر با گلستانی ها
پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

15  کلبه چوبی رویایی در شمال : کلبه چوبی این روزا طرفداران زیادی پیدا کرده ، به این خاطر که چوب یکی از صمیمانه‌ترین و انسانی‌ترین مصالحه، که رنگ و بوی طبیعیش تاثیر مثبتی روی ذهن میذاره و روح‌ آدمی رو نوازش می‌کنه. معجزه‌ی آرامش چوب رو وقتی که داخل یه کلبه چوبی کنار آتیش شومینه نشستید و به صدای ترق توروق آتیش و سکوت روح‌نواز طبیعت گوش می‌دید، بیشتر درک می‌کنید. مخصوصا اگه دوستدار طبیعت باشید، اقامت در کلبه چوبی تجربه‌های لذت بخشی براتون به ارمغان میاره. تجربه های هیجان آور شور و اشتیاق انسان را در زندگی زیاد می کنند و انگیزه ای برای ایده های نو می شوند و ایجاد تنوع روح و روان را آرام می سازد به خصوص اگر هیجان و تنوع را در طبیعت تجربه کنیم. با  شبی اجاره کلبه چوبی در شمال حال و هوایتان را عوض کنید اگر تاکنون اجاره کلبه در شمال را تجربه نکرده اید و دلتان می خواهد از روزمرگی در بیایید و زندگی را از دریچه ای نو تماشا کنید، با اجاره کلبه چوبی در شمال نشاط را با گذراندن شبی در جنگل به زندگیتان هدیه کنید و اگر هم ساحل و صدای دل نواز دریا را ترجیح می دهید با اجاره کلبه در ساحل  شنیدن صدای امواج را تجربه کنید و زندگی را برای خود لذت بخش کنید.

 

شماره تماس اجاره کلبه جنگلی در شمال با شماره 09114481870 تماس بگیرید

 

قبل از اجاره کلبه چوبی در شمال بد نیست یک سری نکات رو بدونیم و سعی کنیم رعایت کنیم، چون اکثر کلبه‌های چوبی نزدیک جنگل هستند، سعی کنیم از شکستن شاخه‌های درخت برای برپایی آتش استفاده نکنیم و به دلیل چوبی بودن کلبه‌ها، بهتره که در فاصله نزدیک کلبه آتش روشن نکنیم. از اونجایی که اکثر کلبه‌ها در منطقه‌ای دنج و خلوت قرار دارند، بهتره قبل از سفر، مخصوصا در فصول سرد درباره سیستم گرمایش با میزبان هماهنگ کنیم.

شما می‌تونید با اجاره کلبه چوبی در شمال یه اقامت به یادموندنی داشته باشید و از معجزه آرامش عطر و بوی چوب لذت ببرید. ما تو این مطلب قصد داریم چند تا از بهترین کلبه‌های چوبی رو بهتون معرفی کنیم.

1-اجاره کلبه چوبی در تنکابن با ویو دریا

رو تراس این کلبه چوبی بشینید و از چشم انداز بی‌نظیر کوهستان، جلگه و دریا لذت ببرید و به طبیعت سبز اطراف چشم بدوزید.

این کلبه چوبی با تراسی باصفا در ارتفاعات تنکابن قرار داره. در محوطه این ویلا علاوه بر این کلبه چوبی، یه خونه کاهگلی با ۳ تا اتاق قرار داره که هر کدوم رو به طور جداگانه می‌تونید رزرو کنید و اگه به صورت گروهی و یا همراه تور گردشگری سفر می‌کنید، این خونه روستایی انتخاب خوبیه و می‌تونید این اقامتگاه‌ها رو باهم اجاره کنید.

تو این کلبه چوبی زیبا، شب رو با صدای لالایی طبیعت بخوابید و صبح چشم هاتون رو با ویو جنگل و دریا باز کنید و روزتون رو با صبحونه محلی رایگان شروع کنید.

از دو مسیر می‌تونید به این کلبه جنگلی دسترسی داشته باشید، اولیش مسیر شیرود که  فاصلش ۱۲ کیلومتره و دومیش مسیر تنکابن که ۲۲ کیلومتر فاصله داره. تو این کلبه با فاصله ۳ کیلومتری به سوپرمارکت و نونوایی دسترسی دارید و برای تهیه مایحتاج به مشکل نمی‌خورید. و سرویس بهداشتی فرنگی، ایرانی و حمام در حیاط محوطه و با فاصله از کلبه قرار داره.

اجاره کلبه چوبی ترنگ تنکابن

2-اجاره کلبه چوبی در ییلاقات تالش

تصور کن! ۵ تا کلبه چوبی مشابه کنار هم تو یه منطقه ییلاقی پای کوه با منظره‌ای بی‌نظیر از دشت سرسبز. حتی تصورش هم می‌تونه رویایی باشه .

این مجموعه اقامتی در منطقه ییلاقی گاودول و در فاصله حدود ۴۰ کیلومتری از میدان نمازی تالش واقع شده که بعد از طی مسیری کوهستانی و زیبا، به این منطقه بکر و زیبا می‌رسید. ییلاق گاودول در فاصله حدود ۶ کیلومتری از مریان قرار داره که حدود ۴ کیلومتر انتهایی جاده خاکیه که البته با ماشین سواری معمولی هم قابل تردده.

تو این کلبه های چوبی می‌تونید حس آرامش واقعی از لمس چوب و دیدن منظره‌ای بکر رو بچشید. البته اگه تمایل داشته باشید، می‌تونید انواع غذاها و نان محلی رو با هماهنگی قبلی سفارش بدید. همچنین در۵۰ متری کلبه، بقالی خود میزبان قرار داره و برای تامین نیازهای اولیه به مشکل نمی‌خورید.
تو این منطقه ییلاقی آنتن دهی برای موبایل کامله البته اینترنت همراه اول فعاله، ولی ایرانسل فعلا اینترنت نداره.

کلبه های چوبی محبوب در تالش

3-اجاره کلبه چوبی دهلی در رامسر

چی بهتر از اقامت تو یه کلبه چوبی دوبلکس با بالکنی رو باز که ویوی فوق العاده‌ای به جنگل و دریا و باغ‌های پرتغال اطراف داره. قول می‌دم اینقدر عاشق این چشم انداز می‌شید که دلتون نمی‌خواد از کلبه بیرون برید.

اجاره کلبه دهلی رامسر

4-اجاره کلبه چوبی  در رامسر

کلبه چوبی آناناس رامسر واقع در 10 کیلومتری رامسر شهر نیاسته می باشد. این کلبه مساحت 65 متری دارد که یک فضای دنج و دلنشین برای یک تعطیلات و خلوت های عاشقانه می باشد. اقامت در این کلبه برای 2 الی 3 نفر مهیا میباشد. در این کلبه چوبی جذاب شما امکاناتی نظیر تختخواب دو نفره ، یک دست رختخواب سنتی ، بالکن ، اجاق گاز ، لوازم آشپزی و سرویس بهداشتی ایرانی دارای می باشد. برای گرمایش کلبه شما می توانید از شوفاژ استفاده کنید و برای سرمایش کولر تعبیه شده است.

اجاره کلبه آناناس رامسر

5-اجاره کلبه چوبی در رشت

میشه تو رشت باشی اما حس قدم زدن تو سوئیس رو داشته باشی و اقامت تو کلبه‌های چوبی سوئیسی رو تجربه کنی. این سوئیت 75 متر مساحت دارد و برای اقامت چهار تا دوازده نفر مناسب است. این واحد تماما چوبی و مثلثی‌شکل است. برای استراحت میهمانان این اقامتگاه، دو تخت دونفره و چهار رختخواب سنتی در اختیارشان قرار می‌گیرد. از دیگر امکانات آن هم می‌توان به مبل، بالکن، میز ناهارخوری، اجاق گاز، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، کولر گازی، شوفاژ و تلویزیون اشاره کرد.

اجاره کلبه کولمه رشت

6-اجاره کلبه چوبی در اولسبلنگاه ماسال

فکرش رو بکنید به جای اینکه آخرهفته، توی خونه از خواب بیدار بشید، در چوبی این کلبه رو باز می‌کنید و می‌بینید وارد یه دنیای مه آلود شدید و انگار در حال قدم زدن رو ابرها هستید. این کلبه چوبی خوش ساخت به همراه آشپزخانه نقلی ، سرویس بهداشتی و یک حال بزرگ می باشد. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این کلبه در منطقه بکر و ییلاقی قرار گرفته است و دارای آب و هوای کوهستانی می باشد.

اجاره کلبه چوبی در اولسبلنگاه

7-اجاره کلبه چوبی در ماسال

3 تا کلبه چوبی یک خوابه، با فاصله ۵۰ تا ۶۰ متری از هم، تو یه محوطه ۳۰۰۰ متری قرار گرفته. این کلبه‌های چوبی و جنگلی در مسیر ییلاق اولسبلنگاه و سوئه چاله و در روستای سیاه دول قرار داره و فاصله‌ش از ماسال هم ۷ کیلومتره. تو این کلبه‌های چوبی صبح‌ها با صدای دلنشین پرندگان از خواب بیدار می‌شید و می‌تونید تو جنگل های اطراف قدم بزنید و از هوای مطبوع جنگل لذت ببرید.

همچنین می‌تونید غذاهای خوشمزه محلی مثل میرزاقاسمی، باقالی قاتوق و مرغ شکم پر و یا صبحونه‌ی لذیذ و تکمیل همراه با سرشیر و عسل محلی سفارش بدید که درب کلبه براتون سرو می‌شه. این کلبه گاز شهری نداره و گاز اون توسط کپسول تامین می‌شه.

از لحاظ دسترسی و موقعیت مکانی کلبه هم خیالتون راحت باشه، از سوپرمارکت و نونوایی ۶۰۰ متر فاصله داره و تا پمپ بنزین ۷۰۰ متر فاصلست. همچنین به ساحل گیسوم، قلعه رودخان، ماسوله، آبشار ویسادار و از همه مهم‌تر جنگل ابر و ییلاقات ماسال دسترسی آسان و راحتی داره.

اجاره کلبه چوبی سعدی

8-کلبه جنگلی عمو وجی

کلبه جنگلی عمو وجی در روستای خوش آب و هوای خلیندره از توابع شهرستان علی آباد کتول در استان گلستان واقع شده و دنج است به طوری که فاصله نزدیکترین خانه تا کلبه 100 متر می‌باشد. بنابراین کلبه برای کسانی که میخواهند دور از فضای شهری استراحت کنند و وقتی را در طبیعت بگذرانند، مناسب است.

کلبه جنگلی عمو وجی سبکی روستایی دارد و طبقه اول که یک سوئیت بدون اتاق است و تراس بزرگ طبقه دوم به طور دربست باهم اجاره داده می‌شوند. امکانات کلبه شامل آشپزخانه با وسایل، شومینه هیزمی، بخاری، میزغذاخوری، سرویس ایرانی و حمام اختصاصی است.

اجاره کلبه جنگلی عمو وجی

9-اجاره کلبه جنگلی در سوادکوه

کلبه های جنگلی دنیز یکی از بهترین مجموعه هایگردشگری در سوادکوه است که می توانید یک تعطیلات عالی داشته باشید. این کلبه ها به صورت 4 ، 6 و 9 نفره میباشد و تمامی امکانات لازمه برای اقامت مهیا می باشد.

10-اجاره کلبه در فیلبند

این اقامتگاه در فیلبند مازندران است که در دو طبقه با پارکینگ و ورودی مجزا میباشد. اقامتگاه دارای اتاق خواب بهمراه یک تخت دونفره دو رختخواب سنتی میباشد. و همچنین امکاناتی مانند یخچال،سرویس فرنگی و ایرانی و یک تراس با ویوی فوق العاده و بی نظیر
آب و هوای فیلبند بسیار عالی و دلنشین میباشد که میتواند خاطرات بسیار زیبایی را برایتان رقم بزند. اقامتگاه خانه چوبی دارای منظره ایی بسیار زیبا و آرامش بخش میباشد. پیشنهاد گلستانی ها برای یک سفر رویایی و تجربه اقامت در کلبه فیلبند این اقامتگاه می باشد.

اجاره کلبه چوبی در فیلبند

11-اجاره کلبه سوئیسی در ماسال کنار دریاچه

اجاره کلبه سوئیسی در ماسال کنار دریاچه با ویوی عالی و امکانات کامل بهترین انتخاب برای سفر به ییلاق ماسال می باشد.

اجاره کلبه سو ئیسی در ماسال

12-اجاره کلبه درختی دهکده ما در شهر لاهیجان

اجاره کلبه درختی دهکده ما در لاهیجان با جاذبه های گردشگری بسیار اقامت در کلبه درختی دهکده ما را دو چندان می کند ، اقامت در کلبه درختی با ارتفاع 3.5 از سطح زمین تجربه ای متفاوت است که برای دوست داران طبیعت انتخاب بسیار مناسبی است. در خانه درختی دهکده ما امکانات اولیه اقامت تدارک دیده شده است ، آب گرم پکیج و دارای بخاری می باشد.

اجاره کلبه درختی دهکده لاهیجان

13-کلبه های بومگردی انجیلو سرا بالاچلی

مجموعه در روستای بالا چلی در علی اباد کتول که تقریبا از ورودی دهنه‌ی محمد اباد کتول ۳۰دقیقه تا خود روستا زمان بر هستش و هر ویلا شامل یک اتاق خواب، سرویس حمام، توالت در ساختمان، شومینه، بخاری نفتی، سکوی دلباز ،تازه ساخت اما طرح قدیم، حیاط است. اما در روزهای برفی یا بارانی وسیله نقلیه باید در فاصله‌ ی ۴۰یا۵۰ متری انجیلو سرا پارک بشه و پیاده این مسیر طی شود. امکانات لازم برای یه تفریح و ارامش چند روزه موجود است. شام، ناهار و صبحانه هم از سرویس‌های انجیلو سرا است.

اجاره کلبه انجیلو سرا بالاچلی

14-اجاره کلبه چوبی بام زیارت

اقامتگاه بام زیارت یک خانه بومی دوبلکس با 110 متر زیر بنا است که با دو اتاق در مجموع امکان پذیرش هفت نفر مهمان را دارد. در این اقامتگاه امکاناتی همچون آشپزخانه با تجهیزات کامل آشپزی، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، هال پذیرایی با مبلمان، تلویزیون، دو تختخواب دو نفره داخل اتاق ها، تراس، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی پیش بینی شده است. 

اجاره کلبه چوبی بام زیارت

15- اجاره کلبه چوبی هیرسا

کلبه چوبی دنج واقع در شهر مرزیکلا می باشد. کلبه چوبی هیرسا دنج دارای دو اتاق خواب دارای امکاناتی مانند:اجاق گاز، یخچال، مبلمان، تختخواب، سیستم سرمایش و گرمایش، تلویزیون، وسایل آشپزی و... .

اجاره کلبه چوبی هیرسا

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی