پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

چگونه یک سوئیت را خانه دلخواهمان کنیم | اجاره ویلا در زیارت :از چوب‌هاي كنار جعبه ميوه‌ استفاده كردم!

ديواركوب‌هاي آماده با انواع پوشش‌هاي چوب، سنگ و آجر به شكل طبيعي يا مصنوعي در بازار موجود است. در رابطه با استفاده از ديواركوب‌ها به فكرم رسيد از چوب‌هاي كنار جعبه ميوه‌هاي چوبي كه بريده شده و آماده است، استفاده كنم.

چگونه یک سوئیت را خانه دلخواهمان کنیم

وقتي براي پيدا كردن آنها به جايي كه اين جعبه‌ها را مي‌ساختند رفتم، با اين بافت چوب برخورد كردم و از آنها خواستم چوب‌ها را به اندازه‌اي كه مي‌خواهم برايم برش دهند بنابراين توانستم با هزينه‌اي بسيار مناسب بخش ديگري از ديوار‌ها را با ديواركوب چوبي پوشش دهم.
رنگ روي ديوار نمي‌ماند!

براي دكور كردن اين خانه با چند مشكل روبه‌رو بودم و البته يك شانس خوب! شانس خوبم اين بود كه صاحبخانه‌ام اجازه هر تغييري را به من داد؛ البته با هزينه خودم! مشكلاتی هم وجود داشت که یکی از آنها اين بود كه ديوار‌ها به‌شدت مرطوب بودند، به‌طوري كه استفاده از رنگ يا كاغذديواري براي آنها ممكن نبود. به همين خاطر زماني كه من اين خانه را اجاره كردم ديوارها كنيتكس بود و بخش زيادي از اين كنيتكس هم به دليل رطوبت ريخته بود.
چند مرتبه براي اينكه امتحان كنم، بخشي از ديوار را رنگ زدم اما به فاصله كمتر از 24 ساعت همه رنگ‌ها مي‌ريخت. پس براي ديوار‌ها بايد فكر ديگري مي‌كردم. با توجه به بودجه محدودي كه داشتم (كه يكي از بزرگ‌ترين دغدغه‌هاي من بود) در نهايت تصميم گرفتم از رنگ ‌انگشتي و ديواركوب استفاده كنم.

مصالحي مقاوم در برابر رطوبت انتخاب كردم

 استفاده از رنگ انگشتي را براي بخشي از ديوار و ديواركوب‌هاي چوبي را براي قسمت‌هايي ديگر انتخاب كردم. رنگ انگشتي، تشكيل شده از رنگ، چسب‌چوب و مل است.

تركيب اين مواد به نسبت خاصي با هم به دليل غلظت و چسبندگي مناسب، اين امكان را به من داد كه بتوانم ديوارهايي را كه خيلي صاف نيستند يا رنگ روي آنها به سختي قرار مي‌گيرد پوشش دهم. حالا چرا به اين رنگ‌ها مي‌گويند بندانگشتي؟
براي اينكه اين ماده آنقدر غليظ است كه با قلم‌مو امكان برداشتن و پخش كردن آن روي ديوار وجود ندارد و براي فرم و حالت دادن به آن بايد از انگشت‌هاي‌تان كمك بگيريد! در نتيجه هر طرحي كه دوست داريد را مي‌توانيد روي ديوار ايجاد كنيد. البته از دلايل ديگري كه اين پوشش را انتخاب كردم اين بود كه در مقابل رطوبت هم مقاوم است.

چرا گلستانی ها:

  • ارائه دهنده خدمات اجاره سوئیت و آپارتمان به صورت روزانه و هفتگی
  • بهترین خدمات اجاره سوئیت
  • انتخاب سوئیت یا ویلا و..از شما و ارائه خدمت به مسافرین عزیز با ما
  • سوئیت های ما قیمت های متنوعی دارد تا هزینه سنگین سفر شما را بکاهد
  • هدف ما اقامتی دلنشین و خاطره انگیز برای شما همراه با صرفه جویی در هزینه هاست.
  • دیگر نگران محل استراحت در گرگان نباشید فقط از مناطق دیدنی استان لذت ببرید
  • سوئیت های ما در مکان درست و با قیمت های متفاوت می باشد

 

جهت مشاهده تمامی سوییت های موجود ، اینجا را کلیک نمایید

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی