پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

بهترین ساحل های رامسر : رامسر شهری می باشد که در آن دریا با جنگل و کوه پیوند خورده است. می توان گفت یکی از زیباترین ساحل های مازندران در اختیار رامسر دارد. ساحل هایی که در بعضی قسمت ها شنی و در نقاط دیگر سنگی می باشند تا بتوانند هر فردی با هر سلیقه ای راجذب کنند. در رامسر هر وقت دلمان بخواهد می توانیم از بیشتر نقاط شهر به کنار دریا برویم و در ساحل زیبای آن قدم زده به صدای موج هایی که خود را به دریا می کوبند گوش دهیم تا شاید بتوانیم آرامشی که زندگی شهری از ما گرفته است را بدست آوریم.اگر علاقه دارید از لیست بهترین ساحل های رامسر آگاهی پیدا کنید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید:

برای اجاره ویلا در رامسر با شماره 09114481870 تماس بگیرید

بهترین ساحل های رامسر

اگر به شمال ایران سفر کردید، ساحل رامسر را فراموش نکنید. در رامسر تلکابین‌هایی وجود دارد که از ساحل این شهر شروع شده و شما را به عمق جنگل های رامسر می‌برند. علاوه بر این در رامسر کلوپ ورزش‌های دریایی هم قرار دارد که می‌توانید با استفاده از آن از ورزش‌ها و تفریحات آبی لذت ببرید.

ساحل خلج رامسر

یکی از این ساحل ها، ساحل خلج نام دارد. ساحلی که در آن پلاژهای زیبا درست شده و نقش تاثیر گذاری در جذب گردشگر و توریست به این ساحل دارند. بعد از کمی راه رفتن و یا نشستن در کنار ساحل زیبای خلج، در هنگام خستگی می توانیم از امکانات رفاهی مثل رستوران، فروشگاه صنایع دستی، قایق سواری محل شنا نیز بهره ببریم و بودن در کنار دریا برایمان بیش از پیش لذت بخش شود.

بهترین ساحل های رامسر

اجاره ویلا در ساحل خلج رامسر

اگر می خواهید به رامسر سفر کنید و اقامت به یاد ماندنی در ساحل خلج رامسر را تجربه کنید می توانید با تماس با کارشناسان ما در گلستانی ها اقدام به اجاره ویلا در ساحل خلج رامسر کنید و با توجه به شرایط مالی خود و تعداد افراد همراه بهترین سوئیت ها و اجاره ها و پلاژها را اجاره کنید.یکی از بهترین ساحل ها در رامسر ساحل خلج می باشد که به شما توصیه می کنیم با اجاره ویلا در این منطقه با گلستانی ها حتما این تجربه لذت بخش را برای خود داشته باشید.

ساحل کتالم

شهر ساحلی کتالم و سادات شهر در فاصله ۴ کیلومتری جنوب شرقی رامسر با طول جغرافیایی ۵۰ درجه و ۴۴ دقیقه و عرض ۳۶ درجه و ۵۲ دقیقه در حد فاصل شهر تنکابن و رامسر در غرب استان مازندران قراردارد این شهر توریستی با جاذبه های وصف ناپذیر گردشگری در دامنه جنگل سبز البرز شمالی و سواحل رویایی خزر ، ۱۹ کیلومتر مربع مساحت و حدود ۱۷ هزار نفر جمعیت دارد و به واسطه قابلیت‌‌های بی شمار گردشگری ، برخورداری از منابع و مواهب طبیعی و جلوه های بی بدیل آفرینش(جنگل و دریا) همچون نگینی در غرب مازندران می درخشد کتالم و سادات شهر از شمال به سواحل زیبای دریای خزر و از جنوب به ارتفاعات و چشم‌اندازهای طبیعی روستای اربه کله ، لیماک و لرسانور که علاوه بر پوشش جنگلی متنوع و منحصر به فرد باغات چای و مرکبات را نیز در پایین دست و میان بند خود جای داده است و از شرق به رودخانه نسارود در شرق کتالم و از غرب به تلخ آبرود در امتداد غربی سادات شهر منتهی می شود.

اجاره ویلا در کتالم رامسر

اگر می خواهید به رامسر سفر کنید و اقامت به یاد ماندنی در ساحل کتالم رامسر را تجربه کنید می توانید با تماس با کارشناسان ما در گلستانی ها اقدام به اجاره ویلا در ساحل کتالم رامسر کنید و با توجه به شرایط مالی خود و تعداد افراد همراه بهترین سوئیت ها و اجاره ها و پلاژها را اجاره کنید.یکی از بهترین ساحل ها در رامسر ساحل کتالم می باشد که به شما توصیه می کنیم با اجاره ویلا در این منطقه با گلستانی ها حتما این تجربه لذت بخش را برای خود داشته باشید.

اجاره ویلا در اربکله رامسر

ساحل نقره ای رامسر

ساحل نقره ای رامسر از جمله سواحل صدفی در استان مازندران است. گردشگرانی که به تفریح و کمپینگ در سواحل دنج و زیبا علاقه مند هستند، می توانند از فضای این ساحل بهره مند شوند.

بهترین ساحل های رامسر

اجاره ویلا در ساحل نقره ای رامسر

اگر می خواهید به رامسر سفر کنید و اقامت به یاد ماندنی در ساحل نقره ای رامسر را تجربه کنید می توانید با تماس با کارشناسان ما در گلستانی ها اقدام به اجاره ویلا در ساحل نقره ای رامسر کنید و با توجه به شرایط مالی خود و تعداد افراد همراه بهترین سوئیت ها و اجاره ها و پلاژها را اجاره کنید.یکی از بهترین ساحل ها در رامسر نقره ای رامسر می باشد که به شما توصیه می کنیم با اجاره ویلا در این منطقه با گلستانی ها حتما این تجربه لذت بخش را برای خود داشته باشید.

ساحل نمک آبرود

یکی دیگر از بهترین ساحل های شمال ساحل نمک آبرود است. در این ساحل نیز امکانات تفریحی و ورزش‌های آبی بسیاری وجود دارد که می‌توانید نهایت بهره را از آن ببرید. جت اسکی، قایق، شاتل و چتر پاراسل، هاورکرافت، پیست موتور و ماشین ATV، پیست دوچرخه سواری، شهربازی، امکان اقامت شبانه روزی، قایقرانی پدالی و موتوری تنها برخی از امکانات تفریحی و رفاهی ساحل نمک آبرود محسوب می‌شوند.

اجاره ویلا در نمک آبرود رامسر

اگر می خواهید به رامسر سفر کنید و اقامت به یاد ماندنی در ساحل نمک آبرود رامسر را تجربه کنید می توانید با تماس با کارشناسان ما در گلستانی ها اقدام به اجاره ویلا در ساحل نمک آبرود کنید و با توجه به شرایط مالی خود و تعداد افراد همراه بهترین سوئیت ها و اجاره ها و پلاژها را اجاره کنید.یکی از بهترین ساحل ها در رامسر ساحل نمک آبرود می باشد که به شما توصیه می کنیم با اجاره ویلا در رامسر  با گلستانی ها حتما این تجربه لذت بخش را برای خود داشته باشید.

بهترین ساحل های رامسر

ساحل پارک آبی رامسر

ساحل پارک آبی رامسر از جمله سواحل مازندارن است که در طرح سالم سازی دریا قرار گرفته و برای شنا و اقامت در کنار ساحل مناسب می باشد . این ساحل به دلیل داشتن اسکله و همچنین امکانات تفریحی ساحلی مناسب همچون جت اسکی ، قایق تندرو ، شاتل و غیره معروف می باشد و طرفدران بسیاری دارد . ساحل بزرگ و ماسه ای پارک آبی محل مناسبی برای بازی های ساحلی همچون والیبال ساحلی می باشد که مسابقاتی نیز در آن جا برگزار شده است . ساحل ماسه ای و فضای سبز زیبای اطراف ساحل محل مناسبی برای اتراق و لذت بردن از ساحل و دریا می باشد .

اجاره ویلا در ساحل پارک آبی رامسر

اگر می خواهید به رامسر سفر کنید و اقامت به یاد ماندنی در ساحل پارک آبی رامسر را تجربه کنید می توانید با تماس با کارشناسان ما در گلستانی ها اقدام به اجاره ویلا در ساحل پارک آبی کنید و با توجه به شرایط مالی خود و تعداد افراد همراه بهترین سوئیت ها و اجاره ها و پلاژها را اجاره کنید.یکی از بهترین ساحل ها در رامسر ساحل پارک آبی می باشد که به شما توصیه می کنیم با اجاره ویلا در این منطقه با گلستانی ها حتما این تجربه لذت بخش را برای خود داشته باشید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی