پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

بام رامسر کجاست؟ رامسر از شهرهای شمالی ایران و عروس ایران است. برای سفر به رامسر و لذت بردن از گردش چند روزه خود، بهتر است قبل از سفر همه ی برنامه ریزی ها را بکنید. محل اقامت خود را مشخص کنید، مکان هایی که برای تفریح و گردش می خواهید بروید را تعیین کنید. هم چنین تحقیق کنید که نزدیکترین مراکز خرید به محل اقامت شما در کجا قرار دارند. برای اجاره ویلا در بام رامسر، استفاده از جنگل های بکر، آب و هوای تمیز و به دور از آلودگی بهترین گزینه است. با اجاره ویلا در بام رامسر می توانید از لذت سوار شدن به تله کابین رامسر را تجربه کنید، به روستاهای جواهرده، کتالم، قلعه مارکوه، چشمه های آب گرم، ساحل رامسر و کاخ مرمر و موزه مردم شناسی رامسر بروید و یک گردش فوق العاده را تجربه کنید. اما خوب است بدانید که فاصله رامسر تا تهران چقدره که برنامه ریزی زمانی هم داشته باشید.

برای اجاره ویلا در رامسر با شماره تماس 09114481870 تماس حاصل نمایید.

اگر به دنبال سفری لاکچری و اقامت در ویلاهای لوکس هستید، اقامت در ویلاهای بام سبز در ارتفاعات رامسر گزینه مناسبی برای شماست. هم چنین با اجاره ویلا استخردار در رامسر یا ویلاهای لاکچری لذت سفر به رامسر را تکمیل کنید.

بام رامسر کجاست؟

بام رامسر واقع در ایستگاه آخر تله کابین رامسر می باشد که با مناظر خارق العاده اش رو به دریای کاسپین و جنگل های سر سبز لوکیشن همیشگی مسافران عروس شهرهای ایران است، برای رفتن به بام سبز رامسر لازم است ابتدا به مجموعه تفریحی تله کابین رامسر در جاده چابکسر مراجعه کنید و با پرداخت وودی و خرید بلیط تله کابین به آخرین ایستگاه این مکان که بام رامسر است برسید.

با پیاده شدن از تله کابین می توانید به بخش های مختلف این بام دیدنی رفته تا اکسیژن خالص را استشمام نمایید و در انتها سری به خود بام در طبقه ی بالای ساختمان ابتدایی بزنید تا زیباترین مناظر شمال کشور را با چشمانتان مشاهده کنید، در این مکان تعدادی کافه رستوران و فست فود با سرو انواع آش رشته، غذاهای خوشمزه، نوشیدنی های سرد و گرم موقعیت خوبی برای استراحت در مرتفع ترین منطقه رامسر در اختیارتان قرار خواهد داد.

بام سبز رامسر در ارتفاعات رامسر قرار دارد. درواقع بام رامسر، همان طور که از نامش پیداست بالاترین نقطه در رامسر است. از بام رامسر کل شهر را می توان دید. در بام رامسر ویلاهای لاکچری و ویلاهای استخردار برای اجاره وجود دارد.

هم چنین هتل بام سبز رامسر، یکی از بهترین هتل های ایران نیز در بام رامسر واقع است. هتل بام سبز رامسر در ارتفاع 700 متری قرار دارد و در قالب کلبه های جنگلی و سوئیت های VIP خدمات  ارائه می دهد. جالب است بدانید که تنها وسیله نقلیه در هتل بام سبز رامسر تله کابین است.

با اجاره ویلا در بام رامسر لذت یک مسافرت متفاوت را برای خود رقم بزنید. به غیر از استفاده از طبیعت رامسر و لذت بردن از دریای رامسر، با اجاره ویلا استخردار در رامسر می توانید از امکانات رفاهی بیشتری استفاده کنید.

برای مشاهده لیست اجاره ویلا استخردار در رامسر کلیک کنید

اجاره ویلا استخردار در رامسر

اجاره کلبه چوبی در بام رامسر

دنیایی که دور از هر گونه هیاهوی شهر است. اینجا فقط آرامش جنگل است و نوای گوش نواز پرندگان نادری که روی درختان این سو و آن سو می پرند. برای اجاره کلبه چوبی در بام رامسر کافی که با شماره ای که در بالا ذکر شده است تماس بگیرید.

اجاره کلبه چوبی بام رامسر

عکس کلبه جنگلی بام رامسر

عکس کلبه جنگلی بام رامسر

رستوران بام رامسر اربه کله

رستوران اربه کله رامسر نیز در روستای اربکله بکر و سرسبز واقع شده است. چشم‌انداز بی‌نظیر رستوران اربه کله و سرو غذا در ایوانی که رو به این چشم‌انداز یعنی دریای زیبای مازندران و جنگل قرار دارد، موجب محبوبیت این رستوران نزد مسافرین شده است. البته طعم به‌یادماندنی غذاهای رستوران اربه کله نیز در این محبوبیت بی‌تاثیر نبوده است. خوردن صبحانه در ارتفاعات سرسبز، همراه با نسیمی خنک بسیار دل‌چسب است. منو صبحانه در اربه کله بسیار غنی است اما املت‌ها و خامه محلی‌اش شهرت خاصی دارد. برای صرف غذا در وقت ناهار و شام نیز می‌توانید به این رستوران تشریف برده و از طعم غذاهای محلی لذت ببرید.

می توانید تا اینجا که امده اید برای اجاره کلبه در اربکله رامسر کلیک کنید و چند روزی را هم  اربکله رامسر خوشگذرانی کنین.

رستوران بام رامسر اربه کله

تله کابین بام رامسر

تله کابین رامسر به اندازه ساحل رامسر معروف است. تله کابین رامسر از ساحل و دریا شروع می شود، از بین جنگل ها می گذرد و بر فراز رامسر می گذرد و زیبایی های جنگل را به نمایش می گذارد. سپس در بالای کوهی پر از طبیعت زیبا فرود می آید. تله کابین سواری این امکان را می دهد که شهر را از ارتفاع بالا ببینید و از دیدن دریا و جنگل از نمای بالا لذت ببرید.

تفریحاتی که باید در رامسر انجام دهید

  • قدم زدن در کنار ساحل

شهر رامسر در کنار دریای خزیر واقع شده است و بسیاری از مسافران برای دیدن دریا و قدم زدن در ساحل ان به رامسر سفر می کنند. حتی مردم محلی برای به دست آوردن آرامش و ریلکس کردن، در ساحل این شهر قدم می زنند. بنابراین لذت قدم زدن در ساحل این شهر را از دست ندهید.

  • طبیعت گردی کنید؛ جنگل دالخانی را ببینید

جنگل های رامسر از سرسبز ترین جنگل های شمال کشور هستند. با اجاره ویلا در رامسر از طبیعت و جنگل های بکر رامسر لذت ببرید. اما حواستان باشد که همه زمان تان را در طبیعت و جنگل گردی نگذرانید و به تفریحات دیگر هم برسید.

از بهترین جنگل های رامسر برای طبیعت گردی، جنگل دالخانی است. وقتی وارد جنگل دالخانی می شوید از طبیعت و زیبایی های اطراف مدهوش می شوید. انگار روی بهشت خداوند قدم می زنید. جالب است بدانید که جنگل دالخانی به دالان بهشت نیز معروف است.

جنگل دالخانی با آب و هوای مطبوع، طبیعت و سرسبزی بکر و حس سرزندگی اش، قطعا از بهترین تجربه های طبیعت گردی شما خواهد بود. این جنگل پر از زیارگاه است. به عنوان مثال امامزاده سیدهاشم، زیارتگاه های تلیچکوه، امامزاده سید قاسم، امامزاده چاک و سید فاطمه آغوزکی و خوشکا از امامزاده های  این مسیر است.

  • از تفریحات آبی رامسر غافل نشوید

در کنار سواحل رامسر امکانات تفریحات آب مانند قایق سواری، جت اسکی و.. وجود دارد. هم چنین اگر شنا کردن را دوست دارید در قیمت های مجزا که برای شنای بانوان و آقایان در نظر گرفته شده است تنی به آب بزنید.

  • بازارهای محلی و مراکز خرید رامسر را فراموش نکنید

قطع بخش لذت بخش هر سفری، گردش در بازار و خرید کردن است. علاوه بر مراکز خرید رامسر که بسیار لولکس و لاکچری هستند، بازارهای محلی رامسر بهترین بازار برای کسانی است که به محصولات ارگانیک علاقه دارند. در بازار محلی رامسر انواع ترشی جات، صنایع دستی و خوراکی های خوشمزه پیدا می شود.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی