پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

تفاوت کولرگازی دیواری با کولرگازی زمینی | فروش و تعمیر اسپیلت درگرگان: کولر گازی یا اسپیلت دیواری با نمونه زمین یدارای تفاوت های بسیار زیادی هستند . در این مقاله سعی بر آشنایی شما با اسپیلت داریم تا شما در حین خرید دقت بهتری داشته باشید.

تفاوت کولرگازی دیواری با کولرگازی زمینی

زمانیکه شما در منزل خود مشکل نصب اسپیلت به دیوار را دارید گرینه زمینی یا ایستاده بسیار مناسب است . چون این کولر گازی ها به دیوار نصب نمی شوند و در هر گوشه ایی از منزل که بتوانیم آن را قرار دهیم می شود گذاشت و همچنین باعث زیبایی در خانه می شود.

مزیت کدامیک بیشتر کولر گازی زمینی یا دیواری؟| تعمیرکار اسپیلت درگرگان

در نمونه های دیواری به علت اینکه در ارتفاع بالا قرار دارند و هوای گرم به علت سبکی که دارد همیشه در بالا قرار می گیرد نمونه های دیواری مدت زمان بیشتری طول می کشد تا دمای محیط را تغییر دهند.اما در مدل های زمینی هوای سرد از پایین تولید می شود و در سطح کمتر قرار می گیرد و هوای محیط را به سرعت خنک می کند.

کولر های زمینی در انتشار هوای سرد به مشکل می خورند , بدین صورت که در نزدیکی زمین هست و اگر مانع برای پخش هوای سرد داشته باشد هوا را به طور منظم نمی تواند خنک کند این مانع می تواند مبلمان و یا ... باشد. اما در نمونه های کولر گازی دیواری این مشکل وجود ندارد بدین علت که در ارتفاع نصب شده است و هیچ منعی برای انتشار هوای خنک در کل خانه را ندارد و گزینه مناسبی برای تهویه مطبوع می باشد پس با احتساب به این موضوع گزینه کولر گازی دیواری برای توزیع و انتشار هوای سرد بهتر می باشد.

تفاوت های اسپیلت ها در چیست|نصاب اسپیلت درگرگان

اندازه , طراحی و مدل , میزان صدای تولیدی , چگونگی نصب , ظرفیت

اندازه کولر گازی : اندازه کولر گازی به محیطی که می خواهیم در آن استفاده کینم مرتبط می باشد که چه فضایی را می خواهیم خنک کنیم . کولر گازی از دو قسمت تشکیل شده است که قسمت اول پنل است و در قسمت دوم موتور یا کمپرسور می باشد. که پنل در درون منزل جاگیری می شود و کمپرسور بیرون بر روی پایه نصب می شود.

 

طراحی کولرگازی : یک پنل بسیار ساده و زیبا متناسب با هر دکوراسیونی می باشد که بسیار فضای کمی را اشغال می کند.
نصب کولرگازی : برای نصب این دستگاه شما باید از نصابان متخصص در این زمینه کمک بگیرید و خودتان نمی توانید این کار ار انجام دهید . نصب اسپیلت باید پنل به طور منظم و صاف بدون شیب بر روی دیوار نصب شود و لوله کشی آب برگشت به درستی انجام شود تا مشکلاتی را به وجود نیاورد.
میزان صدای تولیدی : اسپیلت ها به دلیل ایکه کمپرسورآن در خارج از خانه قرار می گیرد میزان صدای تولیدی آن بسیار کم است اما در نمونه های پنجره ایی به این علت که کمپرسور در کنار دستگاه اصلی قرار دارد صدای تولیدی آن زیاد است.

خدمات ما در زمینه اسپیلت:

  • فروش ,نصب و راه اندازی اسپیلت و کولر گازی
  • تعمیر برد ،عیب یابی و نشت گیری گاز
  • سرویس و شارژ گاز اسپیلت و کولر گازی
  • تغییر مکان کولر و جابجایی
  • جانمایی مکان کولر با توجه به دکور شما

نصب انواع اسپیلت درگرگان

فروش انواع اسپیلت

تعمیر انواع اسپیلت درگرگان

تعمیرات لوازم خانگی درگرگان

 

 

 

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی