پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گرگان – دبیرکل فدراسیون ورزش های رزمی از دریافت شکایت های بی شمار فعالیت سبک های غیرمجاز رزمی در کشور خبر داد.

فرهنگ شادنیا در گفتگو با خبرنگار مهر پس از پایان مسابقات پنچاک سیلات انتخابی تیم ملی در گرگان درباره سطح فنی این رقابت ها اظهار کرد: این مسابقات در ۳ وزن بانوان و ۷ وزن آقایان با شرکت نمایندگان اکثر استان ها در گرگان برگزار شد و از سطح فنی بالایی برخوردار بود.

شادنیا با بیان اینکه افراد برتر هر وزن به اردوی تیم ملی دعوت می شوند گفت: این اردو از هفته بعد آغاز خواهد شد و تا بازی های آسیایی جاکارتا ادامه خواهد داشت.

وی با تمجید از میزبانی گلستان بیان کرد: استان گلستان میزبانی بسیار خوبی از این مسابقات داشت. میزبانی در رشته های رزمی و شرایط مالی کار سختی است و مسئولان استان گلستان زحمات بسیاری کشیدند و چندین ماه درگیر آن بودند.

وی درباره بودجه تخصیص یافته به انجمن های رزمی گفت: بیش از ۱۰۰ رشته و سبک رزمی ثبت شده داریم. رشته هایی مانند پنچاک سیلات در قالب انجمن فعالیت می کنند و هر انجمنی ردیف بودجه مشخصی دارد که باید از وزارت ورزش دریافت کند.

بودجه وزارت ورزش کافی نیست

دبیرکل فدراسیون ورزش های رزمی افزود: چنانچه تنها به بودجه ای که از سوی وزارت ورزش تزریق می شود اتکا کنیم در مدتی کوتاه به اتمام می رسد! بودجه کافی نیست و نیازمند جذب اسپانسر هستیم.

شادنیا درباره فعالیت سبک ها گفت: بیش از ۱۰۵ سبک دارای مجوز شورای ساماندهی دارند و در قالب انجمن، کمیته و گروه فعالیت می کنند و انجمن ها مانند پنچاک سیلات می توانند تیم ملی داشته باشند.

وی تصریح کرد: افرادی که علاقمند به انجام رشته های رزمی هستند به سایت فدراسیون مراجعه کنند و اسامی سبک های مجاز را ببینند و در همان رشته ها و سبک ها فعالیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه شکایت های بسیاری از سبک های غیرمجاز به فدراسیون ارسال می شود و ما درگیر پیگیری آن هستیم.

دبیرکل فدراسیون ورزش های رزمی درباره وضعیت هیئت استان گلستان گفت: موی تای جزو رشته های المپیکی شده و گلستان در این رشته وضعیت بسیار خوبی دارد. همچنین در پنچاک سیلات نیز وضعیت گلستان مطلوب است و امیدوارم در سایر رشته های رزمی هم عملکرد بهتری داشته باشند.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی