پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در اسکو تبریز با ارزان ترین قیمت می توانید با خیال راحت از سایت گلستانی ها رزرو کنید. جاذبه های گردشگری در اسکو بسیار زیاد است و ارزش رفتن و اجاره ویلا در اسکو را دارد. روستای اسکو یک روستای تاریخی است که دارای ویژگی های منحصربفردی است و یکی از بهترین مقاصد سفر در تابستان است. یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری در اسکو روستای کندوان است که بسیار دیدنی است. با اجاره سوئیت در اسکو به روستای گنبرف که با طبیعتی بی مانند و دشت های پر از گل های محمدی در دامنه کوه سهند واقع شده است بروید و از گشت و گذار در میان دشت گل لذت ببرید. برای اجاره روزانه خانه در اسکو همراه ما باشید.

روستای اسکو کجاست؟

روستای اسکو یک روستای دیدنی با آب و هوای مطبوع کوهستانی در دامنه غربی کوه سهند و استان آذربایجان شرقی قرار دارد. روستای اسکو به دلیل رودخانه های زیادی که دارد دارای طبیعتی سرسبز و بی نظیری می باشد. با اجاره اقامتگاه بوم گردی در اسکو از مهم ترین جاذبه های این شهر که روستاهای آن است دیدن کنید.

 

روستای اسکو کجاست؟

بهترین فصل سفر به روستای اسکو تبریز

بهترین زمان برای سفر به شهر اسکو فصل تابستان است.

مهم‌ترین جاذبه گردشگری شهر اسکو

روستای کندوان یکی از مهم ترین جاذبه های دیدنی اسکو می باشد که دارای معماری بی نظیری می باشد. روستای گنبرف جاذبهٔ دیگری در اسکو است که به سبب تولید زیاد گل محمدی به سرزمین گل‌های محمدی معروف می باشد. روستای عنصرود، جزیره اسلامی، مسجد جامع و پایتخت، آرامگاه الله بنده سی، آرامگاه پیرحیدر، از دیگر جاذبه‌های منطقه است.

مهم‌ترین جاذبه گردشگری شهر اسکو

سوغات معروف روستای اسکو

سوغات معروف اسکو دوشاب، حلوای گردویی، میان پر و نان است و روسری ابریشمی که به کلاقه ای اسکو معروف می باشد از مهم ترین صنایع دستی این سرزمین به شمار می آید.

روستای کندوان

گرما که از راه برسد تنها مقاصد خنک طرفدار دارند و یکی از این مقاصد خنک، کندوان تبریز است. روستای کندوان تبریز که بیشتر شهرتش به خاطر خانه‌های کندویی شکلش است، آنقدر ختک است که در تابستان‌ها کمترین دمایش ۱۳ درجه و بیشترین دمایش به ۲۷ می‌رسد.

روستای حیله ور در اسکو

روستای حیله ور در اسکو است، اسکو یکی از شهرستان های استان آذربایجان شرقی است. این روستا در شمال شهر اسکو و در ۴۴ کیلومتری شهر تبریز قرار دارد که پیشنهاد می کنیم حتما در صورت سفر به شهر تبریز از این روستای تاریخی هم دیدن به عمل آورید.

روستای حیله ور در اسکو

فاصله تبریز تا اسکو و کندوان با ماشین چقدر است؟

فاصله زمانی تبریز تا شهر اسکو با ماشین سواری کمتر از یک ساعت و حدود 45 دقیقه است. برای این مسیر تقریبا 30 کیلومتر را باید طی کنید.

فاصله زمانی اسکو تا روستای کندوان با ماشین سواری حدودا نیم ساعت است. برای این مسیر تقریبا 20 کیلومتر را باید طی کنید.

فاصله زمانی اسکو تا روستای عنصرود با ماشین سواری کمی بیش از نیم ساعت است. برای این مسیر تقریبا 23 کیلومتر را باید طی کنید.

برچسب ها

اجاره سوئیت در شهر اسکو اجاره آپارتمان مبله در شهر اسکو اجاره ویلا در اطراف تبریز اجاره سوئیت در اسکو اجاره روزانه ویلا در اسکو اجاره ویلا اسکو اجاره ویلا استخردار در تبریز اجاره سوئیت در تبریز اجاره ویلا در تبریز اقامت در اسکو اجاره ویلا لوکس اسکو اجاره خانه روستایی در تبریز اجاره سوئیت روزانه در اسکو تبریز اجاره ویلا در اسکو تبریز اجاره خانه در اسکو تبریز اجاره روزانه ویلا در شهر اسکو



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی