پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

بهترین مکان های شمال ایران کجا هستند؟: استان های گیلان و مازندران دو استان مشهور برای سفرهای تابستانی به شمال هستند. طبیعت بکر و مکانهای دیدنی و جذاب آنها باعث می شود از هر فرصتی برای سفر به این دو استان شمالی استفاده کنید. امروز در این مقاله سعی داریم شما را با بکرترین مناطق شمال که کمتر شناخته شده است آشنا کنیم تا تجربه مکان های جدید در سفر بعدی شما باشد.

بهترین مکان های شمال ایران کجا هستند؟

بهترین مکان های شمال ایران کجا هستند؟

جنگل مه آلود پاسند

اگر انتخاب کرده اید که به مازندران سفر کنید ، پیشنهاد می کنم سفر خود را به شرق استان مازندران ادامه دهید تا به شهر بهشهر بروید. حومه زیبای پاسند و منطقه زیبای پاسند گل درست پس از سه کیلومتر به سمت شرق در سمت راست بزرگراه در امتداد رودخانه پاسند با یک تابلوی بزرگ.

بهترین مکان های شمال ایران کجا هستند؟

ییلاق اولسبلنگاه  ماسال

ایران ، گیلان - ماسال ، در حدود 25 کیلومتری شمال غربی این شهر و در ارتفاعات کوههای تالش ییلاق اولسبلنگاه می باشد ، در ارتفاع 1489 متر از سطح دریا. این منطقه دارای مراتع زیادی است و خانه ها بیشتر از چوب ساخته شده اند. ساکنان این منطقه شهروندان ماسال هستند که برای استراحت در آنجا زندگی می کنند و فصل گرما را سپری می کنند. برای خوش گذرانی باید به فکر اجاره کلبه در اولسبلنگاه باشید.

بهترین مکان های شمال ایران کجا هستند؟

گیلان ، ماسال ، شاندرمن

دشت سرسبز که از هر طرف کوههای سرسبز احاطه شده است. در این منطقه درختان زالزالک قرمز و سیاه ، گلابی وحشی ، گردو ، آلوهای وحشی را می توان دید.

بهترین مکان های شمال ایران کجا هستند؟

غار اویشو

غار آویشو در منطقه ای به همین نام در جنوب 40 کیلومتری غرب شاندرمن ماسال واقع شده است. غار آهکی با ستون های آهکی که بسیار دیدنی است و بزرگترین غار استان گیلان تاکنون بیش از دو هزار متر عمق آن مورد بررسی قرار گرفته است.

غار اویشو بیش از 75 میلیون سال قدمت دارد. جالب است بدانید که برای رسیدن به این غار ، از جنگل ها و چشمه ها عبور می کنیم. در همین حال ، وجود آبشارهای بی نظیر در داخل غار باعث جذابیت مضاعف می شود.

بهترین مکان های شمال ایران کجا هستند؟

دریاچه الیمالات

یکی از مناطق زیبای استان مازندران است که در 8 کیلومتری نور در جاده چمستان واقع شده است دریاچه الیمالات است که به عنوان نگین مازندران معروف است.

بهترین مکان های شمال ایران کجا هستند؟




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی