پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

بهترین مناطق دیدنی مازندران: شما قصد سفر به مازندران را دارید ، اما نمی دانید چه کاری انجام دهید. مطمئناً ، لیست های طولانی و بیشماری از همه نقاطی که باید در گشت و گذار در این منطقه وجود داشته باشد تهیه می کنید. اما بررسی هر منطقه می تواند وقت گیر باشد و چیزی نیست که بیشتر گردشگران و مسافران به دنبال آن هستند. در ادامه مطلب با ما باشید تا بیشترین اطلاعات ضروری و بهترین ویلاها را برای یک سفر شگفت انگیز به مازندران دریافت کنید.

اجاره ویلا در مازندران

مازندران با توجه به اینکه یکی از جاذبه های گردشگری شماره یک در ایران است ، اقامتگاه های متنوعی را دارد: از ویلاهای خصوصی و کلبه های جنگلی , اقامتگاه های بومگردی و تا هتل های زیبا.

در طول فصل سال ، شهرها با مسافرتهای زیادی روبرو می شوند که باعث بالا رفتن قیمت ها می شود و پیدا کردن یک ویلای منصفانه و اسکان را دشوار می کند. بنابراین ، بسیار توصیه می شود که اقامت خود را از قبل رزرو کنید.

برای رزرو ویلا با امکانات عالی و بهترین قیمت سایت گلستان گردشگری را دنبال کنید.

شگفتی های استان مازندارن

طبیعت دیدنی و آب و هوای دوست داشتنی استان مازندران قابل وصف نیست. این استان شمالی از دو عجایب طبیعی و برجسته ترین و خارق العاده ترین جهان برخوردار است ، جنگل های مخلوط اولیه هیرکانی و آتشفشان دماوند.

صنعت فعال گردشگری در این منطقه امکانات تفریحی بسیاری را در نزدیکی مناظر طبیعی مازندران و سواحل آفتابی ایجاد کرده است تا لذت بازدید کنندگان را دو چندان کند. هر فصل یک کت زیبا روی طبیعت مازندران می گذارد.

بهترین فصل سفر به مازندران

اما تابستان ها می توانند نسبتاً گرم و مرطوب شوند. راهنماهای مسافرتی معمولاً بهار و پاییز را به عنوان بهترین زمان برای بازدید از شهرهای شمال ایران از جمله مازندران توصیه می کنند.

مسیرهای دسترسی به استان مازندران

جاده هایی که شما را از تهران به مازندران منتهی می کند از مناظر خیره کننده عبور می کنند. بنابراین بسیاری ترجیح می دهند یک مسافرت جاده ای یا با قطار به مازندران بروند ، به خصوص که قطار در آنجا توقف های زیادی دارد. اما اگر قصد پرواز به شهر را دارید ، ممکن است به یکی از فرودگاه های ساری ، رامسر ، بابلسر یا نوشهر برسید.

بهترین مناطق دیدنی مازندران

دیدنی های مازندران

جنگلهای مخلوط هیرکانی

مطمئناً ، همه ما جنگل ها بوده ایم ، اما چه تعداد از آنها به اندازه جنگل های هیرکانی باستانی هستند؟ این جنگل ها به طول 900 کیلومتر امتداد دارند و در بسیاری از شهرها مشترک هستند. "آیا دنگه" ، "چهارم دنگه" ، "میانه کاله" و "دشت ناز" آن پناهگاه هایی هستند که در مازندران واقع شده و در آنجا می توانید جنگل ها را گشت و گذار کنید.

این جنگلهای با ارزش جهانی به دلیل تنوع زیاد گیاهان بومی و حیوانات وحشی بومی به عنوان موزه زنده شناخته می شوند. سبز بهاری مخملی در بهار و طلا و آفتابگردان در طول پاییز ، هیجان انگیز و دلربا در هر زمان از سال است.

بهترین مناطق دیدنی مازندران

پارک جنگلی دالخانی

ارتباط با طبیعت و زیبایی های آن در "دالخانی" در رامسر. این یک جنگل بکر با درختان قدرتمند و صبح های مه آلود است. از این رو به این مکان راهروی بهشت نیز می گویند.

خوشبختانه ، دهخانی یکی از مناطقی است که تنها با یک جاده خمیده اصلی ، همچنان به عنوان نقطه شروع برای شما دست نخورده باقی مانده است. برای طی کردن مسیرهای دیگر و پیاده روی در جنگل ، داشتن راهنمای تور محلی ضروری است.

بهترین مناطق دیدنی مازندران

جنگل راش

جنگل راش در سوادکوه  که می توانید ساعت ها در آنجا به شگت و گذار بپردازید. آفتاب مه آلود از درختان بلند می درخشد و صدای رودخانه ای روان روح شما را نوازش می دهد.

پس از یک پیاده روی نسبتا طولانی ، جنگل یک پاداش بی نظیر به نام آبشار اوبن به شما هدیه می دهد. درختان افرا و توسکا باعث شده اند که شما تماشاگر پاییز رویایی در این جنگل باشید.

بهترین مناطق دیدنی مازندران

دماوند

این آتشفشان خفته بلندترین کوه ایران و چهره ای مکرر در اساطیر و داستان های فارسی است. حتی اگر مایل به صعود از کوه نیستید ، می توانید از روستاهای پایین دامنه کوه دیدن کنید مانند: «روستای نوا» ، «روستای پولور» و «روستای ناندل» .

مزارع "لار" نیز در حومه شرقی کوه پخش شده است. این فقط یک چراگاه کوهستانی نیست ، لار میزبان یک پناهگاه حیات وحش ، چشمه های آب فراوان و مزارع زیبای شقایق است.

بهترین مناطق دیدنی مازندران

 باداب سورت

معماری کاملاً نابغه طبیعت در ساری شما را با تراس های رنگارنگ تراورتن ، به شکل آب داغی که از دو چشمه سرچشمه می گیرد ، اسیر می کند. چرا شما رنگارنگ هستند؟

وجود مواد معدنی فراوانی در آب استخرهای نارنجی ، زرد و قرمز ایجاد کرده و مکان را به یک شگفتی طبیعی پر جنب و جوش و رویایی تبدیل کرده است.

یکی از چشمه های آب گرم طعم شور دارد و دیگری ، رنگ نارنجی ترش است. از آنجا که اعتقاد بر این است که آب دارای خواص درمانی است ، باداب سورت یک تفرجگاه سلامت نیز هست.

بهترین مناطق دیدنی مازندران

نمای شگفت آور در مقابل شما ، فیلبند شگفت انگیز

استراحتگاه های تابستانی مازندران از معدود مناطقی در ایران است که شما را به داشتن این تجربه پرماجرا و دوست داشتنی دعوت می کند.

مهم نیست که چقدر دیدن یهای مازندران را جستجو کرده باشید ، "فیلبند" در همه جا ذکر شده است. این تفرجگاه آسمانی به بام مازندران معروف شده است.

شما آنقدر بالاتر از سطح دریا هستید که ابرها به معنای واقعی کلمه زیر پله های شما قرار دارند. در این ارتفاعات، می توانید منظره ای زیبا را ببینید و فضل والای طبیعت مادر را در آغوش بگیرید.

این روستا در فصل زمستان بسیار سرد می شود که حتی معدود ساکنان محلی از آنجا بیرون می روند. اما از اواسط بهار تا اواسط پاییز بهترین فصل سفر و همچنین یکی از مکان های بسیار زیبا برای عکاسی میباشد.

بهترین مناطق دیدنی مازندران

روستای لاویج

روستای لاویج یک تفریحگاه آبگرم محبوب در نور است. از آنجا که وضعیت معیشت مردم در لاویج به زنبورداری بستگی دارد ، عسل محلی محصول شماره یک روستا است.

مناظر طبیعی به اندازه عسل شیرین است. بعلاوه ،   روستای لاویج همچنین میراث تاریخی است. این روستا میزبان کلیسای محلی به نام کلیسای سنت آنتویین و همچنین خانه شاعر نیما یوشیج است. نیما چهره ای مشهور و محبوب در ادبیات فارسی است که پیشگام آیه خالی در شعر مدرن فارسی است.

بهترین مناطق دیدنی مازندران

کندلوس، جواهر ده و کلاردشت سایر مناطق ساحلی مازندران هستند که می توانید از شهر فرار کرده و یک مکان آرام را تجربه کنید.

نمک ابرود اقامتگاه مدرن

نمک ابرود یک روستای دیدنی و مجهز است که دارای فعالیت های تفریحی شگفت انگیز و امکانات تفریحی است.

بهترین مناطق دیدنی مازندران

دریاچه های دیدنی مازندران

دریاچه های مازندران مکانهای مناسبی برای تهیه پیک نیک ، ماهیگیری و قایقرانی هستند.

دریاچه شورمست

در مرکز جنگلهای توسکا در سوادکوه ، دریاچه شور مست قرار دارد. پس از عبور از پل معروف ورسک و پیگیری یک جاده پر پیچ و خم ، خود را در مکانی شگفت انگیز خواهید یافت. دراز می یابید و منظره آرامش بخش دریاچه را در آغوش می گیرید. همچنین می توانید شبانه به ماهیگیری ، اسب سواری و اردو بزنید.

بهترین مناطق دیدنی مازندران

دریاچه ولشت

دریاچه ولشت کلاردشت یک دریاچه آب شیرین است که توسط بسیاری از چشمه ها تغذیه می شود. اگرچه به راحتی به اندازه شورمست قابل دسترسی نیست ، اما زیبایی های دریاچه و محیط های آرامش بخش آن ، مسافران را به ویژه در تابستان و اواخر بهار جذب می کند. زمین های ورزشی ، مکان های کمپینگ ، رستوران و سایر سرگرمی ها برای مسافران فراهم شده است.

بهترین مناطق دیدنی مازندران

دریاچه آویدر

دریاچه آویدر بیشتر به جزیره سبز کوچک معروف است که در وسط دریاچه قرار دارد. آویدر در نوشهر در نزدیکی پارک جنگلی سیسنگان قرار دارد. دریاچه فوق العاده "چورت" در کیاسار یک مکان دوست داشتنی دیگر برای گشت و گذار و کاوش در طبیعت را به شما ارائه می دهد.

بازارهای دیدنی در مازندران

ا بازارهای محلی دیدن کنید ، مخصوصاً اگر به دنبال سوغات و هدایا هستید. منسوجات زیبا و ابریشمی زیبا از صنایع دستی برتر مازندران است. این همه چیز نیست سنت قالی بافی مازندران به صدها سال پیش باز می گردد. کلیم و جاجیم (موج های مسطح با الگوی) از این منطقه همیشه اشیاء تزئینی تصفیه شده اند.

اگر می خواهید مقداری میان وعده میل کنید ، از میوه های خشک شده یا رولت های میوه ای استفاده کنید. علاوه بر این ، در هر بازار بزرگ و کوچک ، زیتون شور ، زیتون پرورده و انواع زیتون وجود دارد.

غذاهای خوشمزه محلی مازندران را بچشید

عاشقان غذا عاشق مازندران هستند! غذاهای محلی و سنتی زیادی وجود دارد که همه باید سعی کنند. باقلا قاتق (که با لوبیا های فوا ، شوید و سیر پخته می شود) ،کئی پلا  آش کدو غذاهای شگفت انگیز گیاهی مازندران هستند.

بهترین مناطق دیدنی مازندران

در حالی که ماهی شکم پر، «غالیه» (خورش گوشت گاو با گردو و لوبیا فوا) و «آغوز بیج» (خورش اردک) غذاهای خوشمزه ای برای گوشت خواران هستند.


 

برچسب ها

مکان های بکر استان مازندارن بهترین مناطق دیدنی مازندران برای مسافرت بهترین مناطق دیدنی مازندران برای پاییز باکلاس ترین شهرهای مازندران نزدیک ترین شهر شمال به تهران بهترین مسیر برای مسافرت به شمال بهترین فصل سفر به مازندران دریاچه های دیدنی مازندران مسیرهای دسترسی به مازندران اجاره ویلا ارزان درمازندران اجاره کلبه جنگلی درمازندران اجاره ویلاهای ساحلی در مازندران ویلاهای لوکس درمازندران اقامتگاه های مدرن در مازندران اجاره کلبه درمازندران اجاره ویلا در مازندران مناطق دیدنی مازندران دیدنی های مازندران جاهای دیدنی مازندران بهترین مناطق دیدنی مازندران



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی