پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

خنک ترین شهرهای شمال:  اگر به اندازه کافی از مساجد ، کاخ ها و باغ ها برخوردار بوده اید و به دنبال تجربیات بی نظیر و مکان های بی سابقه ای برای بازدید در شمال هستید ، به دنبال این نباشید! شمال ایران بسیار بیشتر از ساختمانهای تاریخی می باشد.  محبوب ترین مقصد های شمال از منظره ای تقریباً بی نظیر درست شده اند گویی خداوند این منطقه را جوری دیگر خلق کرده است. جای تعجب نیست که چرا بسیاری از مسافران سابق هنوز مناظر ایران را خشک و لخت نشان می دهند.

آنها بقیه جاهای آن را ندیده اند! اگر این اولین سفر شما به شمال ایران است ، پیشنهاد می کنیم راهنمای های  ما برای شهرهای شمالی را  بخوانید. در اینجا 3 شهر تفریحی مناسب برای بازدید در شمال ایران را معرفی کرده ایم که هر کدام دارای زیبایی هایی خیره کننده است و چشم هر ببینده ای را به خود جلب می کند.

اولسلبنگاه

من می دانم که برای بسیاری از مسافرانی که از کشورهایی با مناظر سبزتر به سر می برند ، جنگلها و کوههای ایران ممکن است خیلی عجیب به نظر نرسد. به همین دلیل است که بیابان ها و تپه های شنی بعنوان برخی از مکانهای طبیعی محبوب برای بازدید خارجی ها در ایران به سر می برند.

اما در اینجا اشتباه می کنید:

جنگل ها ، کوه ها و پوشش گیاهی ایران با مکان هایی مانند اروپا بسیار متفاوت است. بعضی از بلندترین کوهها را داریم. در واقع کوه دماوند جزء 12 قله برجسته جهان است!

استان گیلان معمولاً نزدیکترین و زیباترین شهر به تهران است . از تهران به راحتی قابل دسترسی است و دارای برخی از زیباترین دهکده ها است. اولسلبنگاه یکی از آنهاست. در واقع ، این یکی از مکان های مورد علاقه من برای فرار از گرمای تابستان به دلیل هوای شگفت انگیزش می باشد.

بهترین زمان برای بازدید ، تابستان است زیرا اولسبلنگاه در ارتفاعات واقع شده است.  دربهار و پاییزهم میتوان به اینجا سفر کرد  اما این روستا در زمستان پوشیده از برف خواهد بود و رسیدن به آن بسیار دشوار است.

چگونه یک سفر جاده ای به اولسبنگاه داشته باشیم؟

خنک ترین شهرهای شمال

قبرستان خالد نبی

و سرانجام به گورستان حیرت انگیز می رسیم ...

شما درست می دانید در مورد چی میخواهم بگویم! تصور کنید یک قبرستان که سنگ قبرها به شکل دستگاه تناسلی مرد هستند. اما به همین دلیل نیست که همه به خالد نبی می روند. خوب ، احتمالاً اینگونه است ، اما این همه چیز نیست.

جاده واقع شده در شمال استان گلستان ، جاده این قبرستان شما را از میان برخی از بی نظیرترین مناظر عبور می کند. اما هنوز 30 دقیقه پیاده روی وجود دارد. اگر برای پیاده روی بیشتر آماده باشید ، مسیری متفاوت شما را به آرامگاه کوچک خالد نبی نیز می برد.

اگر در فصل بهار توانستید به این منطقه سفر کنید  کمپینگ را در نظر بگیرید. اما به اهل کمپینگ نیستید می توانید برای اقامت در اقامتگاه بومگردی خالدنبی برای رزرو اقدام کنید که هم یک اقامت روستایی را تجربه کنید و هم از خوردن غذاهای محلی این منطقه لذت ببرید.

خنک ترین شهرهای شمال

فیلبند بام مازندران

تنها چند ساعت از تهران فاصله دارد و در ارتفاعات کوه های البرز قرار دارد ، روستای فیلبند است که در آن هنگام غروب خورشید ابر وجود دارد. اگر شما علاقه مند به دیدن چشم انداز شمال ایران هستید اما روزهای زیادی برای گذراندن آن ندارید ، فیلبند در چند ساعت تمام این موارد را به شما می دهد. حتی امکان انجام این کار در یک روز وجود دارد ، اما من شخصاً توصیه می کنم شب بمانید و از غروب آفتاب غافل نشوید.

همانطور که غروب این روستا بی نظیره طلوع شگفت انگیزی نیز در انتظار شماست پس با اجاره خانه روستایی در فیلبند یک سفر رویایی برای خود رقم بزنید. شما در این روستا هتل با امکانات عالی پیدا نخواهید کرد وتمام لذت سفر به این منطقه بکر وسنتی بودن آن است.

عکس هایی که باعث می شود شما راهی سفر به فیلبند مازندران شوید!

خنک ترین شهرهای شمال

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی