پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

عکس هایی که باعث می شود شما راهی سفر به فیلبند مازندران شوید! رانندگی برای دیدن از فیلبند با هر نوبت غافلگیرکننده بود. کلبه های شهرمانند اسباب بازی و دهکده ای زیبا که از درختان بیرون امده است. چوپانان با چرای گله خود در مراتع سبز روشن دیده می شوند.مکان های بی نظیر عکاسی در فیلبند پایان ناپذیر است و شما در هر لحظه می توانید یک سوژه جدید برای عکاسی خود پیدا کنید. مهمتر از همه ، فیلبند به خاطر منظره غروب آفتاب در ابر مشهور است. ساعت ها وقت صرف نشستن در قله های کوهستانی و خیره ماندن به تماشای طبیعت کردیم.

روستای فیلبند کجاست؟

فیلبند این دهکده کوچک مانند یک پانورمای عکاسی است که زیبایی آن پایان ناپذیر است. فیلبند را می توان در یک سفر یک روزه دید و تنها چند ساعت از تهران فاصله دارد. بنابراین اگر خود را در پایتخت ایران پیدا کردید و گرما می کشد ، این گوهر کوچک را برای خنک کردن یک یا دو روز در نظر بگیرید.

زندگی دراین روستا زیبا بسیار ساده بود زنان در حال پخت و پز و شستن لباس ها و مردان در حال چرای گوسفندان و ساختن انبار برای علوفه بودند و بچه ها برای سرگرمی و وقت گذرانی به دنبال اینترنت و آی پد نبودند و در کنار خانه وحیاط مشغول بازی کردن بودند.

اقامت در فیلبند

در این روستای رویایی شما به دنبال هتل های چند ستاره نگردید اصلا تمام لذت فیلبند به سادگی و سنتی بودن است می توانید در این روستا برای اقامت از خانه های روستایی استفاده کنید که دارای امکانات بسیار ساده ای هستند و قبل از رفتن به فکر اجاره خانه سنتی در فیلبند باشید که در فصل بهار تعداد خانه های روستایی جوابگوی این همه مسافر را ندارد.

فیلبند

فیلبند

فیلبند

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی