پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

برچسب انرژی چیست | نصاب اسپیلت درگرگان : برچسب انرژی معمولا برروی تمامی محصولات نصب شده است و این برچسب نشانگر کیفیت محصول می باشد. این برچسب معمولا برای نشان دادن میزان مصرف انرژی محصول می باشد. شاخص ترین برچسب انرزی مصرف برای محصول حروف لاتین می باشند که از حرف A  تا حرف G می باشد که هر حرف را با توجه به میزان مصرف با یک رنگ متفاوت نمایش می دهند.

برچسب انرژی چیست

برچسب یکی از شاخص هایی که در حین خرید باید به آن دقت کنیم و محصولاتی که دارای برچسب A باشند مصرف انرژی بسیار کمی دارند و همچنین با خرید این محصولات در مصرف برق می توان صرفه جویی کرد.

به همین علت دولت بر این امر اصرار دارد که تمامی تولیدکنددگان برای محصولات خود برچسب انرژی را با توجه به استانداردهای لازم درج کنند برچسب انرژی امروزه در اغلب کشورهای جهان وجود دارد و مصرف کننده را با میزان کارایی هریک از وسایل انرژی بر خانگی آشنا می کند.

راهنمای برچسب انرژی به چه شکل است

تمامی بخش های اولیه که در برچسب انرژی درج می شود برای تمامی محصولات یکسان می باشد.

به ترتیب نمایانگر علامت تجاری شرکت سازنده، نام شرکت سازنده و مدل دستگاه می باشد.

بخش چهارم برچسب مصرف انرژی که از اهمیت خاصی نیز برخوردار است بوسیله ۷ حرف لاتین از A تا G درجه بندی شده است که هر یک از حروف معرف درجه ای از کارایی دستگاه می باشد.

حرف A نشانگر بیشترین بازدهی و حرف G نشان دهنده کمترین میزان بازدهی دستگاه است. همچنین علامت افزونه یا پلاس (+)  مقابل حرف A نشان دهنده میزان بالاتری از مصرف بهینه است که بصورت A +   و  A ++   نمایش داده میشود . بنابراین مناسب ترین برچسب انرژی در کولرگازی اسپلیت همان رده انرژی A +  و A ++  است . بنابراین هرچه رتبه دستگاه بیشتر باشد، کارآیی آن نسبت به میزان انرژی که مصرف می کند بیشتر است.

خدمات ما در زمینه اسپیلت:

  • فروش ,نصب و راه اندازی اسپیلت و کولر گازی
  • تعمیر برد ،عیب یابی و نشت گیری گاز
  • سرویس و شارژ گاز اسپیلت و کولر گازی
  • تغییر مکان کولر و جابجایی
  • جانمایی مکان کولر با توجه به دکور شما

نصب انواع اسپیلت درگرگان

نصاب اسپیلت درگرگان

فروش انواع اسپیلت

تعمیر انواع اسپیلت درگرگان

تعمیرات لوازم خانگی درگرگان

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی