پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه


پخش انواع کاغذ دیواری با نازلترین قیمت|پخش کاغذ دیواری ارزان درگرگان|خرید کاغذ دیواری ارزان در گرگان|نصاب کاغذ دیواری در گرگان

 

همه چی در مورد کاغذ دیواری :کاغذ دیواری یکی از پوشش های بسیار مناسبی است که امروزه طرفداران بسیاری دارد و در انواع مختلف با طیف رنگی و تنوع طرح در بازار وجود دارد .کاغذ دیواری به دلایل مختلفی محبوبیت خاصی پیدا کرده اند که در اینجا سعی بر آشنایی شما با این محصول دکوراسیون داخلی داریم.

همه چی در مورد کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها دارای تنوع بسیار بالایی هستند و تقریبا تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد. با توجه به طیف گسترده و تنوع در قیمت و جنس تقریبا همه اقشار با توجه به بودجه خود می توانند خریداری کنند و همچنین کاغذ دیواری ها از موادی تولید می شوند  که برای کودکان مضر نیستند و امروزه کاغذ دیواری ها از جنس های بهتری تولید می‌شوند و نسبت به ضربه و یا خراشیدگی مقاومت هستند و قابلیت شستشو را نیز دارا می باشند.

کاغذ دیواری ها با نقشهای بسیار متفاوت برجسته ،کلاسیک ،مدرن و زیبایی که دارد می‌تواند بر روی یکی از دیوارهای منزل یا تمامی دیوار ها یک نقش آفرینی بسیار جذابی کنند و می‌تواند به عنوان بهترین مکمل برای تغییر دکوراسیون اساسی در منزل عمل کند و به راحتی یک تناسب میان رنگ دیوار پوش ها و لوازم منزل ایجاد کنید.

همچنین با استفاده از کاغذ دیواری های مناسب می‌توانید محیط منزل خود را کوچکتر یا بزرگتر نشان دهید زمانی که شما از کاغذ دیواری هایی با طرح های شلوغ و گلدار استفاده می کنید لوازم منزل را ساده انتخاب کنید تا بتوانید فضای کوچک تر و صمیمیت را به وجود آورید و برای وسیع تر نشان دادن فضای منزل از طرح‌های افقی استفاده کنید که با ایجاد یک خطای دید می توانید سقف را به کف نزدیک تر نشان دهید و فضا را وسیع تر جلوه دهید.

انواع مختلف کاغذ دیواری

کاغذ دیواری هایی که در بازار موجود هستند به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم می شوند که اکثرا نمونهای ایرانی ساده و غیر قابل شستشو می باشند و از دوام کمتری نسبت به نمونه های خارجی خود دارند. کاغذ دیواری های موجود در بازار معمولا برجسته , ساده , پوستر سفارشی و یا سه بعدی هستند. که در هر کدام از این کاغذ ها تنوع زیادی وجود دارد.

با تنوع رنگ و طرح که در کاغذ دیواری ها وجود دارد شما می توانید در محیط منزل خود یا محل کار یک تغییر بزرگ ایجاد کنید. با توجه به رنگی که انتخاب می‌کنید مانند زرد، نارنجی، قرمز می توانید محیط منزل را دلنشین و جذاب و یا می توانید از رنگ‌های دیگر استفاده کنیم و محیطی غیر رسمی و دنج به وجود آوریم. زمانی که شما از کاغذ دیواری هایی با طرح های شلوغ و گلدار استفاده می کنید لوازم منزل را ساده انتخاب کنید تا بتوانید فضای کوچک تر و صمیمیت را به وجود آورید .همچنین می توانید از رنگ های شاد در اتاق نشیمن ،سالن‌ها ،ناهار خوری برای دورهمی ها استفاده کنیم که رنگ های گرم باعث حس آرامش و نشاط بیشتری می شود.

قیمت کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها نسبت به رنگ و یا هر دکوراسیون داخلی دیگری از قیمت پایین تری برخوردار هستند.

سرعت بالای اجرای کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها به دلیل این که به آسانی نصب می‌شوند و بوی رنگ و مشکل دیگر ایجاد نمی‌کنند بهترین گزینه به جای رنگ یا هر دیوارپوش دیگری می باشند.

یکی از مهم ترین مزیت های کاغذ دیواری نداشتن ریخت و پاش است در حین کار خبر از رنگ نیست که شما بعداز پایان کار غصه تمیز کردن آن را داشته باشید بعد از پایان کار با جمع کردن خرده های کاغذ و تی کشیدن و یک گردگیری ساده به راحتی می توانید خونه را تمیز کنید و همچنین با استفاده از كاغذ دیواری این امكان را فراهم می كند كه به جای طرح های ساده و محدود طیف وسیعی از طرح ها و حتی بافت های گوناگون را انتخاب كنیم.

دکوراسیون گلستان پشتیبانی بسیار قوی دارد و یکی از بهترین دکوراسیون داخلی در سطح استان گلستان میباشد که پخش انواع کاغذ دیواری با نازلترین قیمت و کیفیت را به شما همشهریان گرامی ارائه می دهد و تمامی نصابان و کارشناسان این مجموعه از افراد خبره و متخصص می باشد و به آسانی می تواند مشاور خوبی برای شما در انتخاب کاغذ و جنس و کیفیت آن باشند.

 

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید.

09114481870

09374399523

 

 

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی