پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

تعمیر ماشین لباسشویی : تعمیر ماشین لباسشویی توسط گلستانی ها ، با کیفیت بسیار بالا و به صورت تضمینی توسط تعمیرکاران و سرویس کارانی با بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت در امر تعمیر و سرویس و نگهداری ماشین های لباسشویی انواع برند ها.

بخش اصلی که عمل شستشو در ماشین لباسشویی در آن انجام می شود مهم ترین بخش لباسشویی می باشد .

ابتدایی ترین نوع شسشتشوی لباس تنها یک استوانه با چهارتا میخ چوبی بوده  که با عقب جلو شدن مرتب ،کار شستن لباس ها را انجام می داده است  .

بعدها با گذشت تقریبا نیم قرن شکل امروزی شستشو ابداع گردید .اما هنوز موتور الکتریکی به استوانه یا مخزن شستشو متصل نشده بود بعد از مدتی این اتفاق نیز روی داد و سپس نوبت به نوعی از لباسشویی ها رسید که ضمن شستن آب حاصل را نیز تخلیه می نمودند اما نه به شکل الان که با پمپ آب داخل مخزن تخلیه می شود.

تعمیرات ماشین لباسشویی

هم اکنون ماشین های لباسشویی چند میلیونی را در بازار می بینیم که به انواع سیستم و سنسور مجهز می باشند  اما در واقع کار اصلی همان شستشو است و همان مخزن کار شستشو را انجام می دهد. تنها این تجملات است که در این وسایل مد روز دیده می شود و هزینه هایی که خودمان با دست خودمان موجبات بوجود آمدن آن ها را ایجاد نموده ایم .

گلستانی ها ، می تواند در اسرع وقت و فقط با یک تماس، تعمیرکار لباسشویی را به محل شما اعزام نماید تا ماشین لباسشویی شما را در محل و منزل شما، تعمیر کند.

تعمیرکارماشین لباسشویی ما با بیش از 6 سال سابقه فعالیت در عرصه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی با برخورداری از کادری مجرب و کارآزموده در خدمت شما همشهریان محترم می باشد.
چرا گلستانی ها
گلستانی ها، می تواند در اسرع وقت و فقط با یک تماس، تعمیرکار ماشین لباسشویی را به محل شما اعزام نماید تا ماشین لباسشویی شما را در محل و منزل شما، تعمیر کند.
کلیه خدمات گلستانی ها برای آسودگی و کم کردن هزینه درب منزل می باشد و احتیاجی نیست که شما از محل کار خود یا منزل خود خارج شوید.
شماره های تماس
09114481870
01732245362

 

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی