پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

چگونه تشخیص دهیم کولرگازی اینورتر اصل است یا تقلبی | نصب و تعمیر انواع اسپیلت : اگر شما نیاز به خرید کولر گازی دارید حتما این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله ما سعی بر آشنایی شما با راه های تشخیص کولرگازی اصل یا تقلبی داریم.

چگونه تشخیص دهیم کولرگازی اصل است یا تقلبی

با توجه به رشد روز افزون علم و گسترش فناوری روش های زندگی بسیار تغییر کرده است . که این رشد بر روی لوازم خانگی هم تاثیر بسزایی گذاشته است. یکی ازمسائل مهمی که امروزه برای همه مهم است سیستم تهویه می باشد. مدت هاست که برای رها شدن از گرمای طاقت فرسای تابستان روش های مختلف را امتحان کرده ایم و ده ها محصول خنک کننده را استفاده کرده ایم. اما چند سالی است که کولرهای گازی اینورتر وارد بازار شده است که مصرف بسیار کمی دارند و نسبت به کولرهای قدیمی هزینه تعمیر کمتری دارد.

نحوه کار کردن کولرگازی کم مصرف به چه صورت می باشد؟

نحوه کار تمامی کولر ها تقریبا شبیه یکدیگر می باشد. به طور خلاصه بدین صورت است که یک گاز سرد به نام گاز فریون به وسیله کمپرسور در لوله های کولر گازی به گردش درمی آید. این گاز زمانی که به داخل پنل وارد می شود به وسیله باد گرمی که به کویل ها برخورد می کند گرم می شود و سرما را به محیط بیروت هدایت می کند و دوباره این چرخه تکرار می شود که تمامی این عملیات توسط کمپرسور انجام می شود.

 

تفاوت کولرهای جدید با نسل قدیمی

گاز مصرفی در این کولرها گازR410a بوده که بسیار سردتر از گازهای مصرفی کولرهای قدیمی که گاز آن‌ها R22 می‌باشد است.

ساختار کمپرسور یا همان قلب تپنده سیستم تهویه مطبوع یا کولر گازی های قدیمی همان‌طور که در بالا توضیح داده‌ شده به نحوی است که بعد از هم‌دما شدن محیط با دمایی که شما برای کولر گازی تنظیم کرده‌اید موتور یا کمپرسور کولر گازی کاملاً خاموش و منتظر خواهد ماند تا دوباره از طریق فرمان مادربرد به کار گیری شود که همین استارت مجدد باعث مصرف جریان بالایی از برق است.

اما در کولرهای اینورتر با توجه به کمپرسور و قطعات و مدارات فرمانی که در آن کار برده شده است سیستم به نوعی طراحی شده که کمپرسور هیچ‌گاه کاملاً از مدار خارج نمی‌شود تا برای روشن شدن دوباره جریان بالایی بخواهد بلکه دور حرکتی یا قدرت موتور به حداقل خود خواهد رسید تا برای خنک کردن مجدد محیط نیاز به جریان بالایی برای استارت نباشد

در حقیقت این کمپرسور ها فرکانسی بوده و قابلیت کم ‌و زیاد شدن بازده را دارند مانند لامپ های دیمر دار که قابلیت کم و زیاد شدن نور را دارند.


چطور میتوان یک کولر گازی اینورتر را از کولر گازی معمولی تشخیص داد ؟

مطمئن ترین روش خرید از فروشگاه ها با ضمانت نامه معتبر

مهم ترین روش تشخیص چک کردن بر چسب فنی بر روی کولر گازی می باشد.

خدمات ما در زمینه اسپیلت:

  • فروش ,نصب و راه اندازی اسپیلت و کولر گازی
  • تعمیر برد ،عیب یابی و نشت گیری گاز
  • سرویس و شارژ گاز اسپیلت و کولر گازی
  • تغییر مکان کولر و جابجایی
  • جانمایی مکان کولر با توجه به دکور شما

نصب انواع اسپیلت درگرگان

فروش انواع اسپیلت

تعمیر انواع اسپیلت درگرگان

تعمیرات لوازم خانگی درگرگان

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی