پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

فضاي خانه سبز :همه افراد با حضور در ميان طبيعت, احساس آرامش مي کنندکه مي توان اين حس خوب را با آوردن گياهان متنوع به روش هاي گوناگون به فضاهاي مختلف خانه داد.
نشيمن:

وجود گياه و فضاي سبز در فضاي نشيمن به ايجاد يه حس صميميت و خودماني بودن آن کمک موثري کرده و باعث مي شود که افراد,زمان بيشتري را با آرامش بيشتر در آن سپري کنند.
پذيرايي:

پذيرايي بخش مهمي از منزل محسوب مي شود که معمولا براي آنکه حالت رسمي خود را حفظ کند, رنگي خنثي به خود مي گيرد.

براي از بين بردن اين حس خسته کننده و بي روح, بهتراست از گياهان دکوراتيوي با رنگ هاي شاد در مکان مناسب بهره برد.براي اينکه دکوراسيون داخلي منزل شما يکنواخت نشود مي توانيد در فصول متفاوت,گياهان متنوعي را تهيه و جايگزين گياهان قديمي کنيد.
آشپزخانه :

معمولا در آشپزخانه هاي اپن,اشراف فضاهي مجاور به فضاي آشپزخانه و به خصوص سينک ظرفشويي وجود دارد که اين امر براي افراد خوشايند نيست.

اگر از سطح پيشخوان به عنوان ميز غذاخوري يا سطح کا در آشپزخانه استفاده نمي کنيد,مي توانيد با قرار دادن چند گلدان حاوي گياهان بلند و کوتاه,ديوارکي از گياهان سبز تهييه نماييد,به اين ترتيب همزمان با کاربرد گياهان سبز در محيط آشپزخانه و فضاي مجاور آن,مانعي براي ديد و اشراف مهمانان بر فضاي داخل آشپزخانه نيز ايجاد مي شود.
اتاق خواب:

اگر وجود گياهان در اتاق خواب به لحاظ حساسيت تنفسي و غيره, منعي براي افراد به حساب نيايد,اما مي توانيد به القا حس شادابي فضا کمک کنيد و اتاق خواب را از اينکه صرفا فضايي براي خوابيدن باشد به مکاني براي فعاليت هاي شخصي مختلف تبديل نماييد.
تراس:

تراس از جمله فضاهايي است که براي نگهداري گياهان مناسب است,بخصوص در آپارتمان هاي امروزي که کمتر فضايي به عنوان حياط در اختيار دارند.

اگر بتوان از سمت نشيمن و پذيرايي,ديد مناسبي به تراس ايجاد نمود همواره مي توان از حضور هميشگي فضاي سبز در کنار خود لذت برد.

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی