پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

کاشی های رنگی و انسان مدرن :معرق کاشی چیست؟
معرق کاری عبارت است از قطعه های تراشیده شده کاشی که نقوش مختلف را از رنگ های متفاوت تراشیده در کنار یکدیگر قرار داده، به شکل قطعاتی بزرگ در آورده و روی سطح نصب می شود تا زینت بخش بنا گردد.این نقوش ،گاهی از نقش های گره کشی و گاهی از نقش های مختلف مانند گل و بوته،اسلیمی،ختایی و یا خطوط مختلف تشکیل می گردند.

جایگاه معرق کاشی در زندگی امروز
انسان امروزی در گذر از عصر سنت به مدرن بخشی از زیبایی های زندگی را از دست داد.بعد از مدتی که کسالت زندگی مدرن،روحش را بیمار کرد به جستجوی معنای زندگی به استفاده از هنرهای اصیل گذشته در بطن زندگی اش روی آورد. معرق کاشی یکی از همین خاطرهای دلنشین است.

کاشی معرق امروز هر چند با کاشی معرق اصیل تفاوت هایی دارد،اما رنگ و بوی اصیلی به زندگی ما بخشید.امروز همه ما با این هنر آشنا هستیم و حداقل یکبار سعی کردیم با تکه های به جا مانده از ظروف یا کاشی های شکسته مان گلدان،ظرف سفالی،لیوان و یا هر چیز دیگر را تزئین کنیم.

فضای دنج بی نظیر
لذت نوشیدن چای با این میز و صندلی ها بیشتر میشود .صمیمیتی که آنها با خود به فضای دنجمان همراه می کنند، باعث می شود بتوانیم بعد از یک روز کاری دور هم بنشینیم و به دور از دل مشغولی هایمان گپ بزنیم،بازی کنیم و از با هم بودن لذت ببریم.

فضاها خاطر انگیز میشوند
استفاده از این کاشی ها محدود به فضای خاص نمیشود.شما میتوانید بر روی دیوار حمام و آشپزخانه خوو طرحی با این کاشی ها بزنید و اگر از فرش استفاده نمی کنید قسمتی از کف نشیمن را با این کاشی ها رنگ و لعاب بدهید و متفاوت باشید!

حتما تا به حال استفاده خلاقانه از این هنر را در محیط های عمومی هم مشاهده کرده اید.استفاده از این هنر در کف پوش خیابان می تواند حس حضور را در فضاهای این چنینی پر رنگ تر کند و عابرین پیاده را برای بار دوم،سوم و...به عبور از این قسمت تشویق کنند.

پلکان طولانی با استفاده از این کاشی ها به محلی برای ثبت لحظه ها در می آیند و خاطره ساز می شوند.

زیورآلات میکرو ساخت
زیبا و فریبنده است،اما کمی نزدیک تر بیایید و از نزدیک تماشایشان کنید.قطعات سنگی،کاشی و سرامیکشان بسیار ریز است،اما با هنر دست  خلاقیت ذهن در کنار هم قرار گرفته اند و این زیورآلات خاص را شکل داده اند.

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی