پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

 

پرده اتاق کودک :زندگی در آپارتمان‌ها، فضای بازی کودکان را محدود کرده است. وجود فضای ناکافی در منزل و تجمع زیادی از لوازم بدون کاربرد در اتاق‌خواب بچه‌ها، باعث می‌شود که آن‌ها باوجود اتاقی پر از لوازم متنوع، بازهم در اتاق خوددوام نیاورند و ترجیح دهند در کنار بزرگ‌ترها زمان خود را سپری کنند.

طراحی مناسب اتاق‌خواب به بچه‌ها انگیزه بیشتری می‌دهد که در اتاق خود بمانند و سرگرم شوند.

اجازه ندهید پرده مانعی برای نور طبیعی شود
پرده‌ای انتخاب کنید که نور روز به‌راحتی از آن عبور کند. اتاق کودک نیاز جدی به نور طبیعی دارد تا مانعی بر سر راه رشد میکروب‌ها شود.

همچنین رنگ اشیا در نور طبیعی بهتر درک می‌شوند و درخشش اتاق چند برابر می‌شود که این امر از افسردگی و یکجانشینی کودکان جلوگیری می‌کند.

پشه بند یا تور تزئینی
درصورتی‌که اتاق کودکتان بنا به دلایلی پنجره ندارد مأیوس نشوید. یکی از راهکارهای جالب استفاده از پشه‌بند یا تور تزئینی است.

شما می‌توانید با استفاده از این عناصر زیبا حال و هوای اتاق را متحول کنید. قسمت بالا یا کنار تخت محل مناسبی برای جاگذاری تور است. تور را می‌توانید به اشکال مختلف مانند پاپیون دربیاورید.

همچنین می‌توانید دو قلاب زیبا تهیه کنید و تور را از آن آویزان کنید. همچنین اگر امکان آویزان کردن پشه‌بند را از سقف ندارید، میتوانید پایه فلزی پشه‌بند که در بازار موجود است را خریداری کنید و بر حسب نیاز ارتفاع پایه را تنظیم کنید.

کدام جنس بهتره؟
جنسی که برای وسایل بچه‌ها استفاده می‌شود باید از مواد طبیعی باشد تا ایجاد آلرژی و حساسیت نکند. الیاف طبیعی بهترین گزینه برای پرده است. جنس کتان و پنبه ازجمله پارچه‌های پرکاربرد در این بخش هستند.
همچنین به دلیل رعایت بهداشت باید بافاصله زمانی کم و با درجه حرارت بالا پرده‌ها شسته شوند درنتیجه جنس مقاومی مانند کتان گزینه مناسب‌تری برای پرده است.

کدام طرح را انتخاب کنید؟
طرح‌های متنوعی درزمینهٔ پرده اتاق کودک تولیدشده است. از شخصیت‌های کارتونی تا چاپ عکس کودک دلبندتان، امروزه بر روی انواع پرده خودنمایی می‌کند.

البته پیشنهاد ما به شما انتخاب یک تصویر زیبا از کودکتان و چاپ آن بر روی پرده موردنظرتان است. درصورتی‌که بنا به دلایلی قصد انجام این کار را ندارید، به شما پیشنهاد می‌دهیم طرح منظره یا گل و گیاه را انتخاب کنید.

لازم به تذکر است انتخاب شخصیت کارتونی برای کودکان از جنبه‌های روانشناسی که توضیح آن در این مطلب نمی‌گنجد توصیه نمی‌شود.

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی