پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

عید کجا بریم؟همیشه با نزدیک شدن به عید نوروز برای همه  کسایی که دنبال سفر به شمال هستند ابنکه کجا برن تا بیشتر بهشون خوش بگذره مهمه. روزهای آخر سال علاوه بر خرید و کارهای دیگه شما باید حتما باید مقصد سفر نوروزی خودتان را انتخاب کنین تا خستگی یک سال را از تن به در کنین. فصل بهار همیشه روح زمین تازه می شود چه بهتر است که شمالگردی را برای این فصل در نظر بگیریم. جنگل های سرسبز شمال همیشه یکی از انتخاب های شما برای سفر در عید نوروز می باشد. در این مقاله از سایت گلستانی ها شما را شهرهای محبوب شمال برای سفر نوروزی آشنا می کنیم.

شماره تماس اجاره ویلا در شمال کشور 09114481870

رامسر عروس شهرهای شمالی

رامسر یکی از زیباترین و محبوب ترین شهرهای شمالی است که واقع در استان مازندران است. رامسر تابستونای گرم و مرطوب و زمستونای سردی داره و به خاطر نزدیکیش به جنگل و دریا و طبیعت فوق العاده ش از توریستی ترین شهرهای ایران به حساب میاد.

اما باید قبل از سفر به رامسر باید بدانید که نام قبلی این شهر سرسخت بوده و از شرق به شیرود و ازسمت غرب چابکسر و ازشمال به دریای مازندران محدود است.

یکی از بهترین تفریحاتی که در رامسر می توانید شما را خوشحال کند تله کابین رامسر است که شما می توانید از که از بالای جاده و از سطح دریا می‌گذرد و و شما را به بام سبز رامسر می‌رساند.

روستای جواهرده بسیار زیبا و دیدنی با آب و هوایی مطلوب که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و تنها ۲۶ کیلومتر با شهر رامسر فاصله دارد و در ارتفاع ۲۰۰۰ متری از سطح دریاست.

آیا می شود تا رامسر رفت و جنگل معروف دالخانی سری نزد! با ورود به این جنگل و تماشای دالان بهشت و مه غلیظ انگار شما از زمین جدا شده اید.

اما از همه مهمتر این است که شما در رامسر کجا اقامت کنید چرا که در این شهر زیبا تعداد کلبه ، ویلا و سوئیت با تنوع بالا با توجه به ترجیح و سلیقه و میزان بودجه‌تان، گزینه‌های مختلفی برای اقامت پیش رویتان قرار دارد.

مثلا می توانید با اجاره کلبه جنگلی در رامسر تجربه اقامت در فضایی سرسبز را داشته باشد و از هوای تمیز و آرامش طبیعت لذت ببرید. اما اگر اهل دریا و شب های آرام ساحل هستید بی معطلی به سراغ اجاره ویلا ساحلی بروید .

در این میان شما با گزینه دیگری هم روبرو هستید که خیلی طرفدار دارد و اکثرا برای تفریح و خوش گذرانی این دسته از ویلا مورد استقبال قرار گرفته است پس برای اجاره ویلا استخردار در رامسر هیچ شکایتی قبول نیست.

بعد از کلی خوشگذرانی و تفریح مسئله بعدی شکم گردی است که باید در رامسر کجا غذا بخوریم و چی بخوریم!

مالابیج که مالاتا هم گفته می‌شود یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای دریایی مازندران است که پیشنهاد می‌کنم اگر طرفدار غذای دریایی هستید، به هیج وجه این ماهی شکم‌پر خوشمزه را از دست ندهید.

یکی دیگر از غذاهای محلی رامسر آغوز مسماست که در آن از گوشت اردک استفاده می‌شود و بسیار مقوی و سرشار از پروتئین و ویتامین است.

دوتا از غذاهای محبوب و معروف مازندرانی که باید حتما امتحان کنید، مرغ شکم ‌پر و کئی پلاست.

عید کجای شمال بریم؟

اولسبلنگاه نگین ییلاقات ماسال

همیشه افرادی هستند که درشمال به دنبال مناطق بکر و دیدنی هستند که به نظرم از روستای اولسبلنگاه در شهرستان ماسال چشم پوشی نکنید که پشیمان می شوید.

تصور کنید که در کلبه های چوبی که بر فراز ییلاقات ماسال است خوابیده اید جایی که چند قدم با آسمان آبی فاصله دارید. صبح ها با بیدارشدن در طبیعت بکر و خوردن لبنیات محلی شروع می شود اما این پایان خوش گذرانی در اولسبلنگاه نیست.

شما اینجا می توانید ساعت ها رقص ابرها را تماشا کنید و از لذت ببرید. فقط باید مراقب این طبیعت بکر و دیدنی باشید. برای تمدد اعصاب و دور شدن از فضای شهری، چند روزی به اولسبلنگاه بروید و از هم‌نشینی با روستاییان در این طبیعت سبز لذت ببرید.

در این میان شما می توانید با جاهای دیدنی ماسال آشنا شوید تا بتوانید یک سفر رویایی را داشته باشید.

عید کجای ماسال بریم؟

ماسال

از محبوب ترین شهرهای شمال که در گیلان قرار دارد ماسال است که ییلاقات بسیار دیدنی و رویایی دارد. ماسال با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد، به عنوان یکی از دلپذیرترین ییلاق‌های شمالی کشور محسوب می‌شود.

شک نکنید که یکی از بهترین مقاصد سفر نوروز ماسال است که زیبایی های طبیعت در انتظار شماست. بنابراین برای سفر به این منطقه سرسبز در عید نوروز،‌ لباس گرم با خود ببرید. تعطیلات نوروزی خود را به زیبایی در ییلاق ماسال سپری کنید.

اگر شما هم برای سفرنوروز به دنبال مقاصد بکر و دیدنی در شمال هستید حتما با جاهای دیدنی شمال آشنا شوید.

ماسال کجاست؟

تنکابن

عید کجا بریم؟ این بار عید بریم تنکابن جایی در چند قدمی رامسر زیباست. عید امسال بهتر است برنامه ای برای سفر به تنکابن داشته باشید. خودتان را برای یک مقصد بکر و دیدنی آماده کنید.

تنکابن یا همون شهسوارخودمون یکی از شهرهای دیدنی استان مازندارن است که همه برای یکبارهم شده باید به این شهر شر سبز و دیدنی سفر کنید و کلی خاطرات به یاد ماندنی ثبت کنین.

تنکابن جاذبه های دیدنی بسیار زیادی دارد پس عید نوروز برنامه سفر به تنکابن را در نظر داشته باشید پس هر چه زودتر تدارک سفر با ببینید.

تنکابن کجاست؟

بهشهر؛ یک ماجراجویی تمام‌عیار در تاریخ و طبیعت

بهشهر از آن دسته شهرهای دیدنی و گردشگری محبوبی است که زیباترین جاهای دیدنی طبیعی و تاریخی را در خودش جای داده است. به‌همین‌دلیل بسیاری از افرادی که به این شهر سفر می‌کنند، برای تماشای همه جاهای دیدنی شهر، برنامه‌ریزی می‌کنند.

یکی از شگفت‌انگیزترین دیدنی‌های بهشهر که شما را به خودش جذب می‌کند، تالاب زیبای میانکاله است. این تالاب با چشم‌اندازی بکر و بی‌نظیر و حیات وحش خاص خودش، توانسته توجه گردشگران را به خودش جلب کند. تماشای طلوع و غروب خورشید در تالاب و خیره شدن به رقص پرندگان در آسمان، این تالاب را بسیار محبوب و دوست‌داشتنی کرده است. این تالاب در فاصله 45 کیلومتری بهشهر قرار دارد و به‌راحتی و در زمان کوتاهی می‌توانید به آنجا برسید.

حالا که بهشهر رو تو لیست سفرهای شمال عید جا داده اید با اجاره ویلا در بهشهر یک سفر رویایی رو رقم بزنین.

اجاره کلبه در بهشهر

کلاردشت

سفر به کلاردشت زیبا یکی از مسیرهای محبوب و نزدیک سفر به شمال برای تهرانی‌هاست.

این منطقه ییلاقی یکی از فضاهایی است که می‌توان رقص رنگارنگ تغییر فصول را در تصویر رویایی دشت و جنگل کلاردشت تماشا کرد.

بهار کلاردشت پر از جوانه و شکوفه و زیبایی‌های طبیعت بکر منطقه است.

جاده عباس آباد به سمت کلاردشت  یکی از مسیرهای رسیدن به شمال است؛ مسیری که برای رسیدن نیست، بلکه جاده‌ای خیال انگیز برای کم کردن سرعت، محو تماشای زیبایی مه‌آلود و معطر و شگفت انگیز طبیعت و جنگل شدن و گوش دادن به موسیقی بداهه پرندگان جنگلی است.

با ما همراه شوید تا شما را با  زیباترین جاده های شمال آشنا کنیم تا لذت رانندگی در این جاده ها را تجربه کنین.

عید نوروز کجا بریم؟ کلاردشت

علی آباد کتول

علی آباد کتول یکی از سرسبزترین مناطق دیدنی در استان گلستان است که با شهر گرگان 40 کیلومتری قرار دارد. این شهرستان دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی است و هرساله تعداد زیادی از گردشگران به این منطقه سرازیر می شوند.

اما سوال این است عید کجا بریم؟ می گوییم که عید نوروز یکی از بهترین فصل ها برای سفر به علی آباد کتول است. اگر از خود می‌پرسید عید کجا بریم مسافرت که سفر خاطره‌انگیزی تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم علی آباد کتول را در اولویت انتخاب‌های خود قرار دهید.

با این تفاسیر اگر راهی علی آباد کتول شدید حتما برای اقامت روی گزینه اجاره ویلا در علی آباد کتول بزنید و لیست ویلاهای این منطقه را ببین که تجربه کاملا متفاوت را خواهید داشت.

علی آباد کتول کجاست؟

چالوس

عید نوروز کجا بریم؟ معلومه چالوس هم یکی از شهرهای محبوب برای سفر است. چالوس یکی از قدیمی ترین شهرهای مازندان است که جاده رویایی داره و در فصل بهار هم بسیار تماشایی است که بیشتر اوقات شما را شگفت زده میکند.

اما جواب سوال عید کجا بریم؟ بی شک می توانید چالوس هم باشد چرا که این شهر پر از جاهای دیدنی است و شما اصلا احساس خستگی نخواهید کرد و تما مسیر رفت و برگشت مبهوت زیبایی های اینجا هستید.

عید کجا بریم؟ چالوس

برای سفرهای نوروزی ویلا و اقامتگاه از کجا بگیریم؟

رزرو ویلا و اقامتگاه در عید نوروز یکی از مهم ترین کارهایی است که باید قبل از سفر انجام بدین. پیشنهاد می کنم برای سفرهای نوروزی امسال همراه سایت گلستانی ها باشید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی