پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

 

مبلمان داخلی ساختمان |انجام کلیه خدمات تعمیرات داخلی ساختمان و نمای بیرونی

مبلمان داخلی | مبلمان داخلی ساختمان

مبلمان فضای باز به مراتب بیش از مبلمان فضای داخلی خانه، در معرض آسیب دیدگی و از بین رفتن است. زیرا به طور مستقیم در معرض نور خورشید، هوا و رطوبت بوده و تمام این موارد، مخرب و صدمه رسان به مبلمان محسوب می شوند. از این رو برای حفظ سلامت مبلمان فضای خارجی و همچنین حفظ لوه نو و زیبایی آن، باید کمی بیشتر تلاش کنید و هیچ گاه از این موضوع غافل نشوید.

تشکچه و کوسن و اثر آن بر مبلمان داخلی ساختمان

امروزه پارچه هایی که برای روکش مبلمان پاسیو مورد استفاده قرار می گیرند، بسیار با دوام و مقاوم هستند. اما زمانی که خاک، گرد و غبار و دوده بر انها می نشیند، جلوه ناخوشایند و کسل کننده ای به وجود می آورد و این اتفای است که حتی برای بهترین و قوی ترین بافت ها نیز اتفاق می افتد. کافیست با ترکیب یک چهارم فنجان از یک ماده شوینده ملایم در یک لیتر آب، محلول سبکی آماد کنید و به کمک آن و یک فرچه یا اسفنج زبر، سطح روکش مبلمان را تمیز کنید. سپس برای از بین بردن کف، از یک پارچه نمدار استفاده کرده و اجازه دهید تا در معرض هوای آزاد خشک شود.

 

مبلمان حصیری و تاثیر بر مبلمان داخلی ساختمان

اگر مبلمان حصیری دارید برای نظات آن به صورت هفتگی، با کمک جارو بری مابین شیارها و همچنین روکش نشیمن و تکیه گاه آن را گردزدایی کنید. همچنین برای تکمیل کار، یک پارچه نرم ، تمیز و نمدار روی سطح آنها بکشید.

مبلمان چوبی بهترین تصمیم برای مبلمان داخلی ساختمان

مبلمانی که از جنس چوب است در اثر رطوبت ناچیز هوا هم، بسیار سریع اثراتی از کپک را روی خود نشان می دهد  از این رو در صورت مشاهده چنین اثراتی، باید به کمک محلول شوینده و اسفنج یا برس، سریعاً اثرات کپک زدگی را از روی سطح چوب این مبلمان بر طرف کنید.

مبلمان فلزی | مناسب برای

اگر اثرات ناشی از زنگ زدگی در قسمتی از مبلمان فلزی مشاهده کردید، باید آن قسمت را به خوبی سمباده بزنید و اثر زنگ زدگی را از روی آن پاک کنید و دوباره لایه ضد زنگف رنگ و در نهایت جلادهنده را روی فلز بزنید.

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی