پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

غار آب اسک کجاست؟ بسیاری از ما همیشه در طبیعت دنبال کشف رازهای تاریخ و حقایقی از زندگی انسان‌های اولیه‌ایم. اگر شما هم به جست‌وجوی این حقایق علاقه‌مند هستید، می‌دانید که غارها اولین خانه‌های بشرند؛ پس احتمالاً غارگردی برایتان جذاب و هیجان‌انگیز است. اگر چنین است، کوله‌بارتان را بردارید، به غار آب اسک می‌رویم. البته این غار آنقدر جذاب هست که هر کسی با هر سلیقه‌ای را جذب خود کند.

آب اسک کجاست؟

در دامنه‌های کوه البرز و در نزدیکی لاریجانِ آمل، مردم در روستایی به اسم آب اسک روزگار می‌گذرانند. می‌توانیم چند روزی را از شلوغی و هیاهوی شهر جدا شویم و به این روستای خوش‌‌آب‌وهوا برویم. برای رسیدن به این منطقه، باید به استان مازندران سفر کنیم. مردم این روستا را بخشی از طایفه اسک می‌دانند. اسک یکی از هجده طایفه آمل است. هرسال مسافرهای زیادی مهمان روستای آب اسک هستند. این روستا یکی از جاهای دیدنی آمل است. جایی در دل لاریجان آمل باید دنبالش بگردید؛ اما خیلی‌ها به اشتباه در جاهای دیدنی لاهیجان دنبال آن می‌گردند.

غار آب اسک کجاست؟

غار آب اسک از جاهای دیدنی مازندران است. برای بازدید از این غار باید راهی شهرستان آمل شویم و به روستای آب اسک برویم.

جاذبه‌های غار آب اسک

زیبایی مسیر رسیدن به غار

آبگرم روستای آب اسک

چشمه آب فرنگی یا آب آهن

دریاچه امامزاده علی

مسیر دسترسی غار آب اسک

برای بازدید از غار آب اسک به استان مازندران در شمال ایران بروید. مسیر را تا لاریجان آمل ادامه بدهید. از شهرستان آمل تا روستا حدود یک‌ونیم ساعت فاصله دارد. بعد از رسیدن به روستا خودتان را برای یک ساعت پیاده‌روی در دامنه کوه آماده کنید. در میانه دره هراز غار را می‌بینید.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی