پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

روستای هریجان جاده چالوس از دیگر روستاهای مازندران و زیباترین روستاهای ایران می باشد که میزبان آبشار هریجان از بهترین آبشارهای طبیعی ایران هم است، بومیان قدیمی این منطقه را با امامزاده شاهزاده محمود (ع) که گنبد سبز رنگش در همان جاده ورودی به روستاست می شناسند، سبک معماری منازل در روستای هریجان تقریبا نیمه پلکانی بوده و در کنار آن منطقه ای 20 هکتاری با عنوان منطقه حفاظت شده و حیات وحش هریجان هم دیده می شود.

برای اجاره ویلا درچالوس و کلاردشت با شماره 09114481870 تماس بگیرید

بهترین فصل سفر به روستای هریجان

بهترین زمان برای سفر به روستای هریجان نیمه دوم بهار و فصل تابستان است

چگونه به روستای هریجان برویم؟

و به حدود دو تا سه ساعت رانندگی نیاز دارد. برای رسیدن به روستای هریجان باید وارد جاده چالوس شده و حدود ۴ کیلومتر بعد از سیاه‌بیشه و در پیچ سمت راست جاده، با مشاهده تابلوی رستوران جعفر میردار سلطانی وارد جاده فرعی هریجان شوید. از این نقطه تا روستا حدود ۵ کیلومتر راه خواهید داشت. با وجود خاکی بودن جاده، وضعیت آن مناسب است و می‌توانید به راحتی با خودروهای سواری از آن عبور کنید.

فاصله روستای هریجان تا تهران چقدره؟

فاصله هریجان از تهران در حدود ۱۳۵ کیلومتر است.

فاصله روستای هریجان تا چالوس چقدره؟

فاصله چالوس تا روستای هریجان 66 کیلومتر و بدون احتساب ترافیک 1 ساعت 25 دقیقه می باشد.

آبشار هریجان

آبشار هریجان با داشتن ارتفاع 9متری درنزدیکی روستای هریجان واقع شده است.این آبشار رویایی و دیدنی کم از زیبایی آبشارهای کشورهای اروپایی نداشته و در اولین نگاه انسان رابه یاد کشورهای دیگرمی اندازد.جلوه و چشم اندازرویایی آن مسافران زیادی رابه خود جذب کرده است.

سوالات متداول در مورد روستای هریجان چالوس

روستای هریجان کجاست؟

روستای هرجان در فاصله 66 کیلومتری چالوس می باشد

آبشار هریجان کجاست؟

آبشار هریجان در استان مازندران، شهرستان چالوس، بخش کلاردشت قرار دارد

چگونه می‌توانیم به آبشار هریجان برویم؟

اگر با خودروی شخصی سفر می‌کنید، وارد جاده چالوس شوید. حدود چهار کیلومتر بعد از سیاه‌بیشه در پیچ سمت راست جاده، تابلوی رستوران «جعفر میردار سلطانی» را می‌بینید. از این فرعی تا روستای هریجان حدود پنج کیلومتر راه دارید. این جاده، خاکی و پرشیب است. بعد از حدود یک ربع ساعت به روستا خواهید رسید. آبشار باریک هریجان در غرب روستا قرار دارد و برای رسیدن به آن جاده خاکی را تا داخل روستا ادامه دهید. حدود ۳۰۰، ۴۰۰ متر که وارد روستا شدید، در کنار پرچین‌های سنگی در سمت چپ، جاده‌ای فرعی وجود دارد که مسیر دسترسی به آبشار است.

.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی