پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

روستای حیرت در چند قدمی چالوس: این روستا در جاده چالوس قرار دارد بعد از مرزن آباداز دوآب فرعی به سمت شرق و پول وجود دارد که شما را به روستای حیرت می برد. روستای حیرت از غرب به روستای کینس، از شرق به روستای عالیدره، ازجنوب به روستای دشت نظیر و از شمال به روستاهای گندیسکلا و لشکنار مشرف است. روستاي حيرت داراي پنج بخش مي باشد كه عبارتند از : گته محله ، اكرشت ، قسبوني سر ، مسيح آباد و زاربن می باشد.

برای اجاره ویلا و کلبه در شهر چالوس با شماره 09114481870 تماس بگیرید

روستای حیرت کجاست؟

استان مازندران؛ جاده چالوس، 24 کیلومتری شمال شرقی مرزن آباد

روستای حیرت حدود ۵۰ کیلو متری شهر بندری نوشهر واقع شده است .

جاذبه های دیدنی روستای حیرت

از جاذبه های دیدنی روستای حیرت این روستا کوه پرشین در جنوب غربی آن است که با انبوهی از گیاهان جنگلی پوشیده شده است منظره ای چشم نواز را به شما هدیه می دهد. تپه گردنک با هدیه کردن منظره ای از زیبایی های روستای حیرت از دیگر جاذبه های طبیعی این منطقه می باشد. تپه پی قلا یا بام حیرت نیز مکانی مناسب برای تماشای آفرینش بی نقص زیبایی های منطقه است که از آنجا می توانید قسمتی از کلاردشت را هم ببینید.

رودخانه خروشان دلم رود یکی از شاخه های اصلی رودخانه چالوس می باشد و به دریای خزر ختم می شود که علاوه بر تامین آب برنجکاری منطقه برای ماهیگیری نیز مورد استفاده قرار می گیرید. از دیگر زیبایی های دیدنی آن چشمه های آب گرمی چون کنسنو، کچیک چشمه، دروزن چشمه، سر چشمه، گته چشمه، چشمه های متعدد کچل، چشمه های درلو دره، به لارو، دل دل چشمه و چشمه های متعدد ازرچال می باشند

بهترین فصل سفر به روستای حیرت

در فصل تابستان آب و هوا بسیار مطبوع می باشد. حیرت در فصل تابستان با رطوبتی نسبی و هوایی خنک، مکانی مناسب برای گشت و گذار مسافران می باشد.
 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی