پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

بهترین ویلاهای اجاره ای رامسر ، جنگلی و استخردار: اکثر مواقع شهرهای شمالی بهترین انتخاب برای سفر رفتن هستند اما اینقدر شهرهای شمالی زیبا هستند که انتخاب ازمیان آنها کاری بسیار سخت است. این بار جایی را به شما معرفی میکنیم هم کوه و جنگل، هم دریا، هم جاذبه های تاریخی مثل قلعه مارکوه، بلوار کازینو، کاخ موزه رامسر و هتل قدیم، هم تفریحاتی مثل تله کابین رامسر. دیگه چی می خواستیم. حالا باید فکر کنید که شب رو کجا سر کنید. سایت گلستانی ها انتخاب های بی نظیری را در این شهر برای شما دارد. در شهر رامسر تعداد ویلا بسیار زیاد است اما ما می خواهیم لوکس ترین و بهترین ویلاهای استخردار رامسر را به شما معرفی کنیم. برای اجاره ویلا شمال و به خصوص اجاره ویلا در رامسر انتخاب‌های زیادی پیش رویمان بود. رامسر یک شهر توریستی تمام عیار است که تقریبا هر نوع امکانات مسافری و اقامتی دارد؛ از هتل گرفته تا رزرو انواع اقامتگاه‌های خصوصی مثل ویلا یا اجاره بومگردی در رامسر. از ویلاهای چوبی لب ساحل، از ویلایی بالای ابرها، از یک کلبه چوبی وسط جنگل که مثل کلبه در قصه‌ها است.

 

برای اجاره بهترین ویلاهای رامسر با شماره 09114481870 تماس بگیرید.

 

اجاره بهترین ویلاهای استخردار رامسر - گلستانی ها

اجاره ویلا استخردار تریپلکس دالخانی رامسر

این ویلای استخردار 4 خواب که دو خواب آن مسترمیباشد و بهترین انتخاب برای خانواده هایی که به دنبال ویلای بزرگ هستند می باشد. این ویلا درمحیطی دنج و آرام در کنار جنگل دالخانی جا خوش کرده است. ویلای امکانات بسیار عالی برای یک تعطیلات بی نظیر دارد و شما در این ویلا احساس هیچ کم و کاستی نمی کنید.

بعد از گشت و گذار و رسیدن به ویلا تنی به آب زدن بهترین انتخابه البته اگر سقف شما آسمان آبی و زیبا باشد که چیزی دیگری است. این ویلا برای دورهمی های شبانه شما هم فکری کرده است و یک آتشکده نیز تعبیه کرده که شما دیگر نگران هیچی نباشید.

همیشه سفر به شمال یکی از انتخاب های سفر می باشد پس بهتر است از قبل از انتخاب مقصد با بهترین جاهای دیدنی شمال آشنا بشیم و کلی خوش بگذرنیم!

اجاره ویلا استخردار در دالخانی رامسر

رزرو ویلا باغ چوبی استخردار رامسر واقع در باغ چای

این کلبه چوبی دوبلکس و دارای استخر روباز می باشد و در طبقه بالا دارای یک اتاق بهار خواب که دارای سرویس بهداشتی مجزا است. این کلبه واقع در باغ چای و درختان میوه و در فاصله یک کیلومتری از دریا قرار گرفته است.

این ویلای چوبی دارای دو تراس با ویوی عالی و همانطور که در تصاویر می بینید کاملا از چوب ساخته شده و بهترین گزینه برای کسانی میباشد که عاشق اقامت در خانه های چوبی میباشند.

قابل به ذکر است که بهار خواب این کلبه به عنوان اتاق سوم در نظر گرفته شده است و در فصول گرم سال می توان از این اتاق استفاده نمود.

این کلبه چوبی در واقع بین رامسر و تنکابن قرار گرفته است و دسترسی بسیار آسانی به آبگرم رامسر ، تله کابین رامسر و مراکز خرید رامسر می باشد . همچنین به دلیل نزدیک بودن به تنکابن شما می توانید به جنگل های دوهزار نیز دسترسی خوبی داشته باشید و همین باعث شده که این کلبه بهترین انتخاب برای سفرهای عاشقانه شما باشد.

حالا که اینقدر به جاهای دیدنی و بازارهای رامسر نزدیک هستید بهتر نیست اقدامی هم برای خرید سوغات رامسر داشته باشید تا بتوانید یک یادگاری خوب از این شهر رویایی به همراتان داشته باشید

اجاره کلبه چوبی استخردار سادات شهر - گلستانی ها

ویلا مثلتی با استخر آب گرم رامسر

این ویلای چوبی دو خوابه به همراه استخر آب گرم روباز در فاصله 10 کیلومتری رامسر نیاسته واقع شده است.ویلا به صورت دوبلکس که در طبقه همکف آشپزخانه ، پذیرایی ، اتاق خواب ، سرویس بهداشتی و در طبقه بالا اتاق خواب و سرویس فرنگی می باشد.

یکی از ویژگی های ویلا داشتن استخر آب گرم روباز و بسیار تمیز می باشد و محوطه ویلا محصور است و از بیرون دید به داخل ندارد و همچنین شما از این ویلا به مدت 4 دقیقه پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.

ویلا مثلثی آبگرم رامسر

ویلای لوکس چوبی با جکوزی در رامسر

بیشتر ما وقتی از یه اقامتگاه چوبی میشنویم انتظار یه کلبه چوبی کوچیک و تقریبا بدون امکانات رو داریم، اما حالا با یه ویلای چوبی طرفیم که نه تنها لوکسه بلکه جکوزی و کلی امکانات دیگه هم داره. یه ویلای لوکس چوبی متفاوت. متفاوت به معنای واقعی

این ویلای چوبی با کیفیت که در ۵۰۰ متری ساحل ساخته شد امکاناتی مثل جکوزی، میز بیلیارد، فوتبال دستی و میز تخته نرد داره و یکی از ویلاهای متفاوت این منطقه محسوب میشه. این ویلا مابین تنکابن و رامسر قرار گرفته و به خاطر همین شما به امکانات و تفریحات هر دو شهر دسترسی دارید. از یک طرف به آب گرم و تله کابین و مراکز خرید رامسر دسترسی دارید و از طرف دیگه به مناطق ییلاقی و جنگلی دو هزار و سه هزار. یه حیاط مستقل و قشنگ داره که توش کلی می تونید برای اینستاگرامتون عکسهای خوب بگیرید.

ویلای لوکس چوبی با جکوزی در رامسر

ویلای استخردار جنگلی در رامسر

ویلای سوم یک ویلای خاص جنگلی در ارتفاعات مشرف به رامسر است.

این ویلا چشم انداز زیبایی دارد و در حیاط‌اش یک استخر روباز و مناسب برای فصل گرما هست.

ویلا در مسیری قرار دارد که خودش را بعد از یک پیچ پنهان کرده و همین موضوع به جذابیت‌های ویلا افزوده و می‌تواند اقامت‌تان در این ویلا را رویایی کند.

ویلای استخردار جنگلی در رامسر

اجاره کلبه چوبی دهلی رامسر

کلبه چوبی دهلی یکی از بهترین انتخاب های سفر به رامسر است که می توانید برای مدت ها خودتان را درمیان جنگل های زیبای رامسر پنهان کنین و از دغدغه شهر و شلوغی در امان باشید.

کلبه چوبی دهلی شما را به میهمانی طبیعت دعوت میکند و همین دنج بودنش باعث این شده که طرفدران بسیار زیادی داشته باشد.

رامسر یکی از شهرهای شمالی است که هر بار عازم این شهر رویایی شوید باز هم جایی برای دیدن و لذت بردن دارد پس حتما از مجله گلستانی ها سری به جاهای دیدنی رامسر بزنید و کلی خوش گذرونی کنید!

اجاره کلبه دهلی رامسر

کلبه چوبی استخردار در رامسر

کلبه رویایی که می‌گویند، این کلبه است، کلبه‌ای چوبی و جنگلی که هم لوکس باشد و هم در نزدیکی ساحل باشد، می‌توان گفت همه چیز تمام است. یک کلبه چوبی دو طبقه که از سمت رامسر، در ورودی چابکسر در یک محوطه اختصاصی ساخته شده.

تله کابین رامسر ۵۰۰ متر و مرکز رامسر هم ۱۰ کیلومتر از کلبه فاصله دارد. در کمتر از یک ساعت از کلبه به ییلاق خوش آب و هوا و معروف جواهرده، قلعه مارکوه، چشمه دمکش، ارتفاعات دو هزار و سه هزار می رسید.

اگه هوس غذای محلی هم کردید می توانید از قبل با میزبان هماهنگ کنید تا دلی از عزا در بیاورید.

اجاره کلبه استخردار در رامسر

اجاره کلبه سوئیسی تمشک در رامسر

این کلبه چوبی به صورت دوبلکس می باشد که در طبقه پایین آشپزخانه ، پذیرایی و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی میباشد

کلبه چوبی دارای استخر سرپوشیده آبگرم می باشد که تا ییلاق جواهرده 30 کیلومتر و تا شهر زیبای رامسر 10 کیلومتر است.

دسترسی به تراس دلباز این اقامتگاه با ویوی دریا و فضای روستایی از طریق اتاق پذیرایی امکان‌پذیر است.

حالا که در این کلبه رویایی تنی به آب زدید و کلی خوشگذرانی کردید باید کمی هم به فکر خرید سوغاتی باشید چرا که سوغات رامسر بسیار معروف است و در این مقاله از سایت گلستانی ها شما با انواع سوغات

اجاره کلبه چوبی در رامسر

اگه دنبال ویلاهای دیگری هستید، به خصوص دنبال اقامتگاه‌های خاصی که ویژگی‌های جالبی هم داشته باشند می‌توانید از اینجا ویلاهای خاص رامسر  گلستانی ها را ببینید.

همچنین می توانید مطلب اجاره ویلا ارزان رامسر را کلیک کنید تا درباره ویلاهای با کیفیتی که بر خلاف تصورتان قیمت‌های بسیار مناسبی هم دارند بیشتر بدانید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی