پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در گالیکش : استان گلستان از استان های شمالی ایران است که در امتداد دریای خزر واقع شده است. آب و هوای فوق العاده، جنگل های سرسبز هیرکانی، دریای خروشان و کوه های سر به فلک کشیده از ویژگی های مثبت گلستان است و همین شرایط آب و هوایی باعث شده که سالانه مسافران زیادی برای اجاره ویلا در استان گلستان به این استان سفر می کنند. هر منطقه از این استان محلی برای گذراندن تعطیلات آخرهفته و تابستانی است. برای بهره مندی از این نعمت های خدادادی می توانید با اجاره ویلا در هر شهر از این استان یک سفر عالی را تجربه کنید. گالیکش از شهرستان های استان گلستان است که طبیعت بکر و آب و هوای مطبوعش باعث جذب گردشگران شده است. مسافران با اجاره ویلا در گالیکش، به چشمه ها، آبشار، جنگل های سرسبز سر می زنند. هم چنین اجاره ویلا در زیارت گرگان، اجاره سوئیت در کلاله، اجاره ویلا در علی آباد کتول، اجاره ویلا در  آزاد شهر، اجاره ویلا در مینودشت و اجاره سوئیت در گالیکش، انتخاب مسافران برای گذراندن زمان خود در این استان است.

گالیکش در بین شهر های استان گلستان، با طبیعت زیبا و جاذبه های گردشگری که دارد شما را حیرت زده خواهد کرد. این شهرستان شرقی ترین شهر گلستان است. قطعا اجاره ویلا بهترین نوع اقامت در این شهر برای لذت بردن از جاهای دیدنی گالیکش است.

اجاره ویلا در گالیکش

با بردن نام استان گلستان همه به یاد پارک ملی گلستان می افتند اما در نزدیکی این پارک جنگلی شهری با آبشارهای زیبا و پوشش گیاهی سرسبز قرار دارد که سالانه مقصد گردشگران زیادی از کل کشور است.

آب و هواش شهرستان گالیکش معتدل است و در هر فصلی می توانید به ان جا سفر کنید. در فصل تابستان هوای خنکی دارد و برای فرار از گرمای هوا و استفاده از هوای مطبوع و تمیز مقصد خوبی است.

با اجاره ویلا در گالیکش سفری به یاد ماندنی برای خود ثبت کنید. در این شهر اقوام مختلفی زندگی می کنند. مردم ترکمن، شاهرود، کرد، آذری زبان، بلوچ و فارس ها در کنار هم زندگی می کنند.

از جاذبه های  طبیعی شهرستان گالیکش می توان به آبشار لوه اشاره کرد که با اجاره اقامگاه بوم گردی در لوه می توانید از طبیعت زیبای حاشیه آبشار لذت ببرید. بعضی از افراد ترجیح می دهند به جای اجاره ویلا در گالیکش، در اقامتگاه های بوم گردی ساکن شوند تا علاوه بر استفاده از آب و هوای خوش، طبیعت زیبای اطراف و مکان های دیدنی گالیکش، با قرارگیری در دل روستا با آداب و رسوم مردم گالیکش از نزدیک آشنا شوند و لذت زندگی در اقامتگاه بوم گردی را لمس کنند.

لذا اجاره  اقامتگاه بوم گردی در گالیکش می تواند یک گزینه عالی برای فرار از شلوغی شهر و ریلکس کردن باشد.

اجاره ویلا در گالیکش

اجاره اقامتگاه بوم گردی در گالیکش

اجاره اقامتگاه بوم گردی در گالیکش شما را به مردم روستاهای اطراف گالیکش نزدیک می کند و در هر زمانی از روز از طبیعت اطراف روستا لذت ببرید. اقامتگاه های بوم گردی در گلستان شما را از هیاهوی شهر و زندگی شهری دور می کند و می توانید بدون استرس به تفریح بپردازید. برای اجاره اقامتگاه بوم گردی در گلستان به صورت  آنلاین از طریق سایت گلستانی ها اقدام کنید.

گاهی افراد برای مدیریت هزینه های خود برای اجاره سوئیت برنامه ریزی می کنند. هم چنین زمانی که برنامه تان برای گردش در طبیعت است و اجاره سوئیت در گالیکش صرفا برای استراحت است، قطعا انتخاب خوبی داشته اید.

اجاره سوئیت در گالیکش هم می تواند فاصله شما را تا شهر کم کند و هم هزینه های شما را مدیریت کند. درواقع با اجاره سوئیت که از چند اتاق و سرویس بهداشتی  با آشپزخانه تشکیل شده است، برای آشپزی هم مشکلی نخواهید داشت.

هم چنین برای گردش در روستاهای اطراف گالیکش اجاره سوئیت در گالیکش فکر خوبی است و در کاهش زمان رسیدن به روستاهای اطراف به شما کمک می کند.

ممکن نیست اسم استان گلستان را شنیده باشید ولی از روستای زیارت گرگان چیزی ندانید. جالب است بدانید که تفریح و گردش در این روستا و اجاره ویلا در زیارت گرگان حتی برای گرگانی ها نیز جذاب است.

اجاره ویلا در گالیکش

اجاره ویلا زیارت گرگان

روستای زیارت گرگان در نزدیکی مرکز استان گلستان قرار دارد. مردم گرگان و استان گلستان با اجاره ویلا در زیارت گرگان برای آخرهفته خود برنامه ریزی می کنند. این روستا 1000متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد و آب و هوای خنک و مطبوعی دارد.

اجاره ویلا در زیارت این امکان را به شما می دهد که هر صبح مناظر زیبا و کوه های اطراف که روستا را احاطه کردند را ببینید. با اجاره ویلا در زیارت گرگان متوجه خواهید شد که حتی راهی که شما را تا این روستا می رساند بسیار با صفاست.

اگر مقصد سفر بعدی تان روستای زیارت است، اصلا برای اقامت تان نگران نباشید. مجموعه گلستانی ها با  معرفی ویلاها و اقامتگاه های بوم گردی در گلستان، پذیرای شما خواهد بود. شما می توانید پیش از سفر به این شهر برای اجاره ویلا در گلستان، به صورت اینترنتی اقدام نمایید.

قطعا اجاره ویلا در گالیکش یا اجاره اقامتگاه بوم گردی با هدف دیدن زیبایی ها و جاذبه های دیدنی این شهرستان است. لذا در ادامه با معرفی برخی از زیباترین جاذبه های دیدنی گالیکش همراه شما هستیم.

جاذبه های دیدنی گالیکش

غار کیارام

غار کیارام در شهرستان گالیکش در میان محلی ها به "وسط دل دل" مشهور است. این غار در وسط دره ای با نام"دره چفت" واقع شده است.غار کیارام فقط 13 کیلومتر تا گالیکش فاصله دارد. غار کیارام در میان جنگل و در نزدیکی رودخانه فصلی قرار دارد و همه چیز برای یک تفریح جانانه محیاست.

نقلی وجود دارد که این غار از قدیمی ترین سکونت گاه های مردم منطقه شمال است. باستان شناسان قدمیت این غار را به دوران عصر آن نسبت می دهند. حتی گفته می شود این غار در دوران اسلامی هم محل اقامت و زندگی بوده است.

در اولین کاوشی که در این غار در سال 42 انجام شده است چند تکه استخوان یافت شد که فرضیه اقامت شکارچیان در دوران پیش از تاریخ را تایید می کند. این غار تنها غار این شهر نیست اما از زیباترین غار ها و مکان تفریحی و گردشگری گالیکش است.

قلعه بی‌بی حلیمه

ضریح چوبی بی بی حلیمه در زیر سایه درختی کهنسال قرار دارد. بی بی حلیمه در میان قلعه ای با قدمت چند صد سال واقع است. در پایین دست مزار بی بی حلیمه گورستانی تاریخی است که پر از سنگ قبر های سیاه و مرمری است که چندتای آن ها دزدیده شده اند. اما تعدادی از آن ها هنوز سرجای شان هستند. جالب است بدانید که مناظر اطراف گورستان سرسبز و پر از درخت های تنومند است.

اجاره ویلا در گالیکش

چشمه لال

چشمه لال در روستای بش اویلی که در فاصله 27 کیاومتری شهر گالیکش قرار دارد در زیر کوهی قرار گرفته و از دل زمینی مسطح جوشش دارد. آرامش و سکوت این چشمه فوق العاده است و با قرارگیری در میان جنگل زیبایی دوچندانی به آن افزوده شده است.

نام چشمه لال نیز این سکوت و آرامش بی نظیرش الهام گرفته است. طبیعت اطراف چشمه لال با زیبایی بی نظیرش این چشمه را به بهشتی روی زمین بدل کرده است.

جنگل تیموردره

جنگل تیموردره در فاصله 15 کیلومتر یگالیکش قرار دارد و جنگلی با طبیعت باورنکردنی است. زیبایی این جنگل را عبور چشمه ده چشمه تکمیل می کند.

چشمه خانسوار

چشمه خانسوار با چشم انداز فوق العاده قشنگ و مناظر طبیعی و کوه های اطرافش می تواند تکه ای از بهشت قلمداد کرد که در فاصله 12 کیلومتری شهرستان گالیکش قرار دارد.

لته نوروز علی

لته نوروز علی یک مرتعی با چشم انداز فوق العاده زیبا و سرسبز است که در 27 کیلومتری گالیکش قرار دارد و با اجاره ویلا در گالیکش می توانید یک تفریح عالی را در این محوطه سپری کنید.

اجاره ویلا در گالیکش

جنگل و چشمه ده چشمه

چشمه ده چشمه در جنگل ده چشمه قرار دارد که از دل کوه می جوشد.  آب این چشمه زلال است و از مواد معدنی غنی است. طبیعت اطراف چشمه و جنگل ده چشمه چشم نواز است. این جاذبه طبیعی در 24 کیلومتری گالیکش واقع شده است.

در نهایت، با اجاره ویلا در گالیکش می توانید گردشی فوق العاده در طبیعت اطراف این شهر داشته باشید و از تنفس هوای تمیز و تازه لذت ببرید. برای اجاره ویلا در گلستان به صورت آنلاین اقدام کنید و زمان خود را برای گردش در گالیکش ذخیره کنید.

برچسب ها

اجاره خانه در گالیکش اجاره ویلا در گالیکش



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی