پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در ده چناشک مینودشت از بهترین انتخاب هاست. زیرا طبیعت روستای ده چناشک، جاذبه های دیدنی و سبک زندگی قدیمی به دور از هیاهوی شهر، ارزش سپری کردن تعطیلات خود را در این روستا دارد. روستای ده چناشک مینودشت از روستاهای زیبا و قدیمی مینودشت واقع در استان گلشتان به شمار می رود. روستای ده چناشک بعد از تنگه چهل چای و بین رشته کوه های البرز واقع شده است. اقلیم ده چناشک سرد و کوهستانی است و تحت تاثیر شرایط ییلاقی، زمستان های سرد و تابستان هایی خنک دارد. بعد از سپری کردن حدود بیست کیلومتر از مسیر مینودشت به تنگه چهل چای،  پلی رو به روی تان قرار دارد که حرکت به سمت چپ، شما را به ده چناشک می رساند. با اجاره ویلا در چناشک ، از جاذبه های دیدنی و طبیعت بی نظیر این روستای زیبا بهره مند شوید.

اگر می خواهید حس و حال زندگی در خانه های چوبی و گلی، لذت گرم شدن کنار بخاری هیزمی و چشیدن غذاهای محلی را درک کنید، از اجاره اقامتگاه بوم گردی در ده چناشک، انتخاب بهتری نخواهید داشت.

در واقع اقامتگاه های بوم گردی از مرمت خانه های سبک قدیم که از چوب و سنگ و گل ساخته شده اند برای اقامت شما تهیه می شوند.  با اقامت در بوم گردی چناشک می توانید از غذا های محلی، طبیعت زیبای روستا و محبت مردمان مهربان ساکن روستا بهره مند شوید.

درادامه به اجاره ویلا در ده چناشک مینودشت ، اجاره اقامتگاه بوم گردی در ده چناشک ، امکانات اقامتگاه های بوم گردی در گلستان و موارد دیگر صحبت می کنیم.

اجاره ویلا در ده چناشک مینودشت

اجاره ویلا در ده چناشک مینودشت

اجاره ویلا در ده چناشک مینودشت از چند جهت می تواند انتخاب خوبی باشد. اول از جهت برخورداری از هوای تمیز، طبیعت بکر، صفای مردمان روستا و دوری از شلوغی شهر و آلودگی هوا بهترین گزینه است. از طرف دیگر اجاره ویلا در ده چناشک لذت زندگی در روستا همراه با امکانات قابل قبولی در اختیارتان می گذارد. امکانات ویلاهای روستا چشانک متفاوت است. بعضی از ویلاها پارکینگ اختصاصی دارند. دسترسی برخی از ویلاها در چناشک به  امکانات رفاهی راحت تر است. ویلاهای روستای چناشک در مناطق کوهستانی واقع هستند، بنابراین می توانید از هوای مطبوع و تمیز در هر ساعتی از روز بهره مند شوید. هم چنین روستا چناشک دو رودخانه زیبا دارد که از میان دره های بزرگ حرکت می کنند و روستا را به سه قسمت تقسیم می کنند. مسیر اطراف رودخانه ها فضای زیبا و دیدنی برای تفریح دارد که با اجاره ویلا در روستای زیبا چناشک می توانید از ان ها لذت ببرید.

در کنار این آب و هوای تمیز، جنگل های سرسبز، کوه های سر به فلک کشیده و رود خانه های خروشان، زندگی در خانه های قدیمی می تواند تفریح شما را کامل کند. اقامتگاه های بوم گردی با هدف دوستی با طبیعت و احترام به سنن و سبک زندگی قدیمی در این روستا پذیرای شماست. درواقع شما می توانید با اجاره خانه در ده چناشک که به اقامتگاه بوم گردی معروف است، حس و حال زندگی روستایی را با تمام وجود لمس کنید.

اجاره ویلا در ده چناشک مینودشت

اجاره اقامتگاه بوم گردی در ده چناشک

اجاره اقامتگاه بوم گردی در ده چناشک برای کسانی انتخاب خوبی است که از شلوغی شهر و زندگی در آپارتمان های بلند و کوچک و دلگیر خسته شده اند و دوست دارند چند روز را به دور از تکنولوژی در اتاق های کاهگلی در کنار بخاری هیزمی بگذرانند.

با توجه به اقلیم کوهستانی در ده چناشک مینودشت، برای سفر به این روستا و اجاره اقامتگاه بوم گردی حتما لباس گرم بردارید و خود را برای یک سفر به یاد ماندنی مجهز کنید.

امکانات اقامتگاه های بوم گردی در ده چناشک

امکانات اقامتگاه های بوم گردی در ده چناشک بستگی به اقامتگاه آن دارد اما معمولا اقامتگاه های بوم گردی چناشک، امکاناتی در حد متوسط را دارند. اقامتگاه های بوم گردی در چناشک مجهز به امکانات سرمایشی و گرمایشی هستند و از پنکه، بخاری گازی یا هیزمی برای این منظور استفاده می کنند. البته در اقامتگاه های بوم گردی گرم شدن در کنار بخاری های هیزمی خیلی لذت بخش تر است.

امکانات بهداشتی در اقامتگاه های بوم گردی معمولا به صورت اشتراکی است. آشپزخانه هم در بعضی اقامتگاه ها وجود دارد اما در بعضی بوم گردی های دیگر، اشتراکی قابل استفاده است. تشک، لحاف و پتو هم به تعداد در هر اقامتگاه موجود است. هزینه های اقامتگاه های بوم گردی در چناشک متفاوت است اما معمولا هزینه ها به ازای هر شب اقامت، برای هر نفر حساب می شود.

اجاره ویلا در ده چناشک مینودشت

هزینه اجاره اقامتگاه های بوم گردی در ده چناشک مینودشت چقدر است؟

هزینه اجاره اقامتگاه های بوم گردی در ده چناشک مینودشت در همه مکان ها یکسان نیست. تعیین هزینه اجاره اقامتگاه های بوم گردی در ده چناشک به سطح امکانات هر بوم گردی ارتباط مستقیم دارد.

هر اقامتگاه بوم گردی در روستا چناشک لیستی از امکانات را در اختیارتان قرار می دهد و براساس همان هم، هزینه اجاره اقامتگاه های بوم گردی تعیین می شود. برای انتخاب اقامتگاه بوم گردی در چناشک، به امکانات، موقعیت بوم گردی و قیمت هر اقامتگاه دقت کنید. سطح دسترسی به مسیر جاده، تعداد اتاق، سرویس بهداشتی مشترک یا اختصاصی و سایر موارد در تعیین قیمت اجاره بوم گردی در چناشک موثر هستند.

جاذبه های گردشگری و طبیعی ده چناشک مینودشت

جاذبه های طبیعی و گردشگری روستای چناشک سالانه مسافران زیادی را به این ده می کشاند. از جاذبه های گردشگری و طبیعی ده چناشک مینودشت می توان به منطقه برفچال اشاره کرد. برفچال در مرز بین گلستان و شاهرود قرار دارد. برای رفتن به برفچال باید پیاده روی کنید یا در بهترین حالت با تراکتور بروید.

بعد از عبور از میان مراتع، درختان بلند و متعدد و کوهپایه، برفچال می رسیم. طبیعت برفچال چشم نواز و بی نظیر است و حتی در گرم ترین روزهای سال هم پر از برف است و هوای سردی دارد.

در اطراف روستا رودخانه های و چشمه های متعددی وجود دارد که اطراف ان ها مکان های زیبایی برای پیک نیک و تفریح در دل طبیعت است. معماری و بافت روستا تغییر نکرده است و سبک قدیمی خود را حفظ کرده است. شما برای چشیدن لذت زندگی در این خانه ها می توانید در اقامتگاه های بوم گردی در چناشک ساکن شوید و از این همه زیبایی لذت ببرید.

اجاره ویلا در ده چناشک مینودشت

برچسب ها

تنگه چهل چای اجاره اقامتگاه بوم گردی چناشک اجاره ویلا در چناشک اقامتگاه بومگردی تورنگ اتاق سنتی اقامتگاه بوم گردی زرتشت اقامتگاه بوم گردی زرتشت مینودشت اقامتگاه بوم گردی مینودشت اقامتگاه بوم گردی چشانک هزینه اجاره اقامتگاه های بوم گردی در ده چناشک هزینه اجاره اقامتگاه های بوم گردی در ده چناشک مینودشت چقدر است؟ امکانات اقامتگاه های بوم گردی در ده چناشک اجاره اقامتگاه بوم گردی در ده چناشک اجاره ویلا در ده چناشک مینودشت جاره ویلا در ده چناشک مینودشت اجاره ویلا تنگه چهل چای اقامتگاه بوم گردی در گلستان



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی