پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

طبیعت سردانسر : گرگان از شهرهای شمالی ایران و مرکز استان گلستان است، آب و هوای معتدل دارد. هرچند تابستان‌های آن نسبتا گرم و شرجی است. اقلیم منطقه بسیار گوناگون و متنوع است. این شهر زیبا یکی از مقاصد پرطرفدار برای سفر در میان مردم به خصوص در ایام تعطیلات و نوروز است. جاهای دیدنی گرگان بسیارزیاد است که بدون شک باید حتما در سفر به این شهر زیبا و سرسبز از آنها دیدن کنید. برای آشنایی بیشتر با طبیعت سردانسر گرگان در ادامه با ما باشید.

هر چند که برای اینکه دیدنی های زیارت را بتوانید باید چند روزی را در این روستا اقامت کنید و از طبیعت بی نظیر و دیدنی های آن لذت ببرید. البته برای اجاره ویلا در زیارت حتما از هفته قبل از حرکت اقدام نمایید تا بتوانید ویلاها و سوئیت آپارتمان های بهتری را رزرو نمایید.

09114481870

مسیر سردانسر زیارت

سردانسر از کوه های اطراف روستای زیارت و در جنوب غرب این روستا و یکی از طبیعت های بکر استان گلستان می باشد که باید از وسط روستای زیارت به سمت نخود چشمه و بعد از آن به سمت چکل پیرزن حرکت کنیم تا به دشت زیبا و سبز برسیم.

دشت سردانسر

شهرگرگان، جنگل‌ها و دشت‌های بکر کم ندارد و یکی از آنها سردانسر است. سردانسر سرزمین دشت‌های فراخ و اسب‌هاست و جایی است که می‌توان قدری از هیاهوی شهر به دور بود.

طبیعت سردانسر

این اوج زیبایی و شکوه خلقت است که در میان جنگل‌های انبوه متعدد دشتی سبز و هموار همچون سردانسر سر از زمین برمی‌آورد و به شکوه و دل‌نوازی گرگان، این شهر سبز زمردین می‌افزاید.

ارتفاعات سردانسرهمچنین مکانی ایده آل برای کوهنوردی است. اگر به کوهنوردی علاقه دارید می توانید از روستای زیارت راهی ارتفاعات سردانسر شوید. توجه داشته باشید که تجهیزات و لوازم ضروری همراهتان باشد. چه در فصول سرد و چه گرم لباس مناسب داشته باشید چون آب هوای ارتفاعات در فصول گرم نیز خنک است.

طبیعت سردانسر

اگر برنامه سفر به استان گلستان و گرگان را دارید نباید بازدید از روستای زیارت را از دست بدهید. از طرفی دشت زیبا و سرسبز سردانسر فاصله زیادی تا این روستا ندارد و شما می توانید به این منطقه بروید و از بازدید از زیبایی بی حد و بکر بودن آن و تماشای اسب های این مکان لذت ببرید.

آدرس دشت سردانسر: استان گلستان، گرگان، جنوب غربی روستای زیارت

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی