پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در علی آباد کتول :علی آباد کتول ییلاق بهشت گلستان است و یکی از جاهای دیدنی گلستان است. اگر به دنبال شهری زیبا و دلنشین برای سفر هستید ، اگر قصد دارید دنیایی سراسر زیبایی را در برابر چشمانتان شاهد باشید می توانید به علی آباد کتول سفر کنید. اجاره خانه روستایی در علی آباد کتول بسیار طرفدار دارد و اکثر مردم برای اجاره ویلا در علی آبادکتول به سمت روستاهای ییلاقی آن حرکت می کنند. روستای ییلاقی علی آباد کتول که خیلی طرفدار دارد روستای افراتخته است که بسیار دیدنی و جذاب است و شما برای اجاره ویلا در علی آباد کتول باید خیلی زود اقدام کنید. تمام مسیرهای دسترسی به روستاهای علی آباد کتول قابل تردد می باشد. اما برای اجاره ویلا در علی آباد کتول حتما باید 2 هفته قبل اقدام کنین.

برای اجاره ویلا در علی آباد کتول با شماره 09114481870 تماس بگیرید

اجاره سوئیت درعلی آباد کتول

اجاره سوئیت در علی آباد کتول کار بسیار دشواری نیست. شما دراین منطقه تعداد زیادی روستا را خواهید دید که تماما دارای آب و هوای ییلاقی و بی نظیر می باشد. پس لحظه ای برای اجاره ویلا در علی آباد کتول درنگ نکنید و این بار به سمت این ییلاق دیدنی سفر کنید.

علی آباد کتول سومین شهر بزرگ استان گلستان می باشد که حدودا در فاصله 40 کیلومتری شهر گرگان قرار گرفته است و به دلیل قرار گرفتن این شهردر منطقه پست وکم ارتفاع و قرار گرفتن در کنار چند تپه، جنگل و دو دهنه کوهستانی، آب و هوای این شهر منحصربه‌ فرد شده‌ است و به همین دلیل مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است و مردم این منطقه با وجود این پناسیل جذب گردشگر تعداد زیادی ویلا و کلبه برای اجاره آماده کرده اند پس زمانیکه شما حرکت می کنید نگران اجاره ویلا در علی آباد کتول نباشید.

اجاره سوئیت در علی آباد کتول

قیمت اجاره ویلا در علی آباد کتول

قیمت اجاره ویلا در علی آباد کتول همانند همه شهرهای اطراف با شروع فصل مسافر رو به افزایش است. دراین روستا ویلاهایی که در طبقات بالاتر و با ویوی بهتری هستند بسیار مورد استقبال قرار می گیرند و از قیمت بالاتری برخوردار هستند. قیمت اجاره ویلا در علی آباد کتول از شبی 350 هزار تومان تا 2 میلون تومان می باشد.

یکی از بهترین ویلاهای اجاره ای در علی آبادکتول که در این منطقه به شما پیشنهاد می کنیم ویلایی در روستای میان رستاق می باشد که دارای چشم انداز بسیار عالی و زیبا می باشد و برای حفظ زندگی روستایی این واحد به صورت کف خواب می باشد.ظرفیت هر طبقه واحد 6 الی 8 نفر می باشد. روستای میان رستاق به دلیل اینکه دارای امکانات کمی می باشد شما باید مواد غذایی خود از جمله مرغ و گوشت را از شهر خریداری نمایید. قیمت اجاره ویلا در علی آباد کتول هر شب 350 هزار تومان می باشد.

یکی از روستاهای دیگر این شهر که مورد استقبال قرار گرفته است افراتخته می باشد و شما برای اجاره ویلا در افراتخته با مشکل مواجه نخواهید شد چراکه تعداد زیادی ویلا و خانه روستایی وجود دارد که می توانید اجاره کنید. البته ناگفته نماند این روستا به دلیل استقبال زیادی که دارد ویلاها به سرعت پر می شوند پس باید قبل از حرکت اقدام به اجاره ویلا در افراتخته را انجام دهید و با خیال آسوده حرکت کنید.

حالا که اینقدر به گرگان نزدیک شده اید بهتر نیست با جاهای دیدنی گرگان هم آشنا شوید.

اجاره سوئیت در افراتخته

اجاره خانه روستایی در علی آباد کتول

در میان این همه مناطق دیدنی و پر طرفدار خانه هایی روستایی با توجه به اقیلم منطقه ساخته شده است و برای اجاره ویلا در علی آباد کتول در اختیار مسافرین قرار داده می شود.شما با ورود به سایت گلستانی ها و رفتن در صفحه اجاره سوئیت میتوانید جهت اجاره ویلا در علی اباد کتول اقدام کنید. برای اجاره ویلا در علی آباد کتول فقط کافیه تماس بگیرید.

اجاره کلبه جنگلی درعلی آباد کتول

شما اگر دوستدار کلبه هستید میتوانید در روستاهای ییلاقی به دنبال اجاره کلبه جنگلی در علی آباد کتول هستید. این کلبه در دل جنگل های زیبا که با مزین شده به چشمه و آبشار بسیار جذاب تر شده اند. البته مسیر این کلبه ها در هنگام بارندگی افرودی می باشد و شما نمی توانید با هر وسیله نقلیه ای به  داخل کلبه وارد شوید.

همیشه اقامت در خانه های روستایی لذت بخش بوده است و این بار شما با اقامتگاه بوم گردی انجیلوسرا بالاچلی آشنا کنیم که هم تجربه یک اقامت متفاوت را داشته باشید و هم بتوانید انواع غذاهای محلی منطقه را نوش جان کنین.

اجاره خانه روستایی در علی آباد کتول

اجاره کلبه درعلی آباد کتول

از دیگر مناطقی که می توان از سفر کردن به آن لذت برد شهر کوچک فاضل آباد می باشد که خالی از لطف نیست تمام مسیر را تا به اینجا آمده اید و به ییلاقات این شهر سری نزنید.. این دهنه نیز در مجاورت رودخانه اغاز میشود و از روستاهای جنگلی شروع شده و در پایان به روستاهای کاملا کوهستانی بر فراز جنگل میرسد. البته این روستاها نیز شامل اجاره ویلا در علی آباد کتول می باشد.

از جمله روستاهای زیبای این منطقه نیز میتوان به ریگ چشمه و روستای نرسو و چجا و سیاه مرزکوه و مایان و خولین دره و بالاچلی و تاویر اشاره کرد که هر یک دارای ارتفاعی متفاوت از بقیه بوده و پوشش جنگلی و کوهستانی در انها متفاوت است.

در این روستاهای ییلاقی انواع خانه های روستایی و ویلاهای جدید و همچنین اقامتگاه بومگردی در علی آباد کتول وجود دارد که شما برای اجاره ویلا درعلی آباد کتول  می توانید بر حسب بودجه و سلیقه خود ویلاها را انتخاب نمایید.

اجاره کلبه در علی آباد کتول

اجاره ویلا در افراتخته

اجاره ویلا در علی آبادکتول یکی از مشکلاتی است که اکثر مسافرین دارند و به دلیل تعدد ییلاق های این شهر انتخاب ویلای اجاره ای در علی آباد کتول کمی دشوار است. برای اجاره ویلا در علی آباد کتول باید دقت کنین گاهی می توانید با بودجه کم در زمانی که خلوت است ویلای خوبی اجاره کنین.

برای اجاره ویلا در افراتخته کافی است وارد سایت گلستانی ها شوید و در قسمت جستجو افراتخته وارد کنین. افراتخته یکی از محبوب ترین ییلاقات علی آباد کتول است پس با خیال راحت می تونین برای اجاره ویلا در علی آباد کتول روی این روستا حساب کنین.

اجاره ویلا در افراتخته علی آباد کتول

اجاره ویلا در نرسو

روستای نرسو یکی از روستاهای دیدنی شهر علی آباد کتول واقع در استان گلستان می باشد.این روستای در فاصله 18 کیلومتری شهرستان علی آباد کتول در دهنه محمدآباد واقع شده است.™آب و هوای بسیار متبوع و معتدل تابستانی با وزش بادهای خنک آن آرام بخش هر روحی می باشد.اگر قصد سفر به شهر گرگان را دارید حتما باید این روستا را از نزدیک ببینید. حتما نباید اجاره ویلا در علی آباد کتول داشته باشید می توانید سری به روستای نرسو بزنید و ویلایی را در این منطقه رزرو کنین.

اجاره ویلا در نرسو

اجاره ویلا در ریگ چشمه

روستای ریگ چشمه یکی از سیزده روستای بسیار زیبای دهنه ی محمد آباد کتول می باشد که دارای طبیعتی بکر و عالی و فوق العاده می باشد. روستای ریگ چشمه دارای جنگل , آبشار و چشمه های بسیار زیادی است که اگر قصد سفر به گلستان را داشته باشید حتما سری به این روستا بزنید. روستایی بسیار زیبا و جنگلی با چشم انداز خارق العاده و طبیعت بکر می باشد. یکی از بهترین روستاهای دهنه محمد آباد است که در زمان اجاره ویلا در علی آباد کتول می توانید به آن فکر کنین.

همیشه سفر به شمال یک انتخاب اول برای سفر است پس بهتر است قبل از سفر با جاهای دیدنی شمال آشنا شوید و یک برنامه عالی داشته باشید.

اجاره ویلا در ریگ چشمه

مسیردسترسی به علی آباد کتول

مسیر دسترسی به شهر گرگان و علی آباد به صورت اسفالته و اتوبانی بوده و در فاصله زمانی حدود ۲۵ دقیقه از گرگان به این شهر خواهید رسید . در مسیر این شهر ییلاقاتی هم چون دهنه زرین گل به چشم میخورد که مملو از روستاهای ییلاقی و کوهستانی بر فراز جنگل های سرسبز میباشد.از جمله روستاهای زیبا میتوان به زرین گل و چینو و خاک پیرزن و افراتخته و سیاه رودبار اشاره کرد.

به دلیل نزدیکی علی آباد کتول به شهر گرگان شما می توانید برای اجاره ویلا در گرگان نیز اقدام نمایید و اقامتگاه مورد نظر خود را در شهر گرگان انتخاب نمایید. اما حیف نیست از اجاره ویلا در علی آباد کتول چشم پوشی کنین.

بد نیست سری هم به پارک جنگلی النگدره بزنید و حال هوایتان را عوض کنین.

اجاره ویلا در علی آباد کتول

شما می توانید در روستای سیاه رودبار یکی از بهترین اقامتگاه های بومگردی در علی آباد کتول را برای گذراندن تعطیلات خود استفاده نمایید. این اقامتگاه دارای چندین سوئیت متفاوت با تراس های بسیار زیبا و چشم انداز شگفت انگیز می باشد.سوئیت های اقامتگاه به دو دسته تک خواب و دو خواب تقسیم می شود که تک خواب ها 75 متری و ظرفیت 4 نفر را دارند و به همراه صبحانه از شبی 350 هزارتومان می باشد و برای دو خواب از شبی 500 هزار تومان می باشد.برای آشنایی بیشتر با اقامتگاه بوم گردی پونه آرام به بخش بومگردی مراجعه نمایید.

اما اگر قصد سفر به روستای زیبای افراتخته را دارید میخواهید تجربه اجاره ویلا در افراتخته را داشته باشید. در اینجا می توانید هم اقامتگاه بوم گردی رزرو نمایید و هم می توانید ویلاهای دربستی انتخاب نمایید. اقامتگاه بوم گردی شوکا با حفظ سنت روستایی و پخت انواع غذاهای محلی میزبان شما در این روستا می باشد. اما ویلاهای روستا همچنان بوی خانه های روستایی و سبک مردم این منطقه می باشند و اغلب برای حفظ زندگی روستایی واحدها به صورت کف خواب می باشند. تمامی مشخصات این واحدها را می توانید در بخش اجاره سوئیت در علی آباد کتول مشاهده کنید.

بهترین فصل برای سفر به علی آباد کتول گلستان

در بهار، هوای شهر نیز خنک و معتدل است و گرمایی کلافه‌کننده و یا سرمایی طاقت‌فرسا ندارد. به همین دلیل است که به نظر می‌رسد، بهترین زمان برای سفر به علی آباد کتول، ‌فصل بهار باشد. پس قبل از آمدن به شهرستان علی آباد کتول با اجاره ویلا در علی آباد کتول سفری رویایی رقم بزنید و زمان خود را برای پیدا کردن ویلا نزارید.

اگرچه تابستان، فصل محبوبی برای سفر است؛ اما رطوبت هوای علی آباد در این فصل بیشتر می‌شود و ممکن است برای برخی، آزاردهنده باشد.

حالا که با این علی آباد کتول آشنا شدید بد نیست سری هم به سوغات گرگان بزنید و یادگاری های زیبایی به همراه داشته باشید.

بهترین اقامتگاه های علی آباد کتول

اجاره ویلا در علی آباد کتول و در اقامتگاهی خوب، اصلاً کار سختی نیست. شهرستانی مانند علی آباد کتول که چندین و چند روستای زیبا اطرافش را محاصره کرده‌اند، پر است از اقامتگاه‌هایی که هرکدام، زیبایی خاص خود را دارند. اگر به دنبال ایده‌آل‌ترین سفر به این شهر هستید،‌ اجاره ویلا در علی آباد کتول را فراموش نکنید.

شما می توانید لیستی از بهترین اقامتگاه های علی آباد کتول در سایت گلستانی ها ببنید و با مشاوره تلفنی یکی از زیباترین و بهترین اقامتگاه ها را برای سفر رزرو کنید.

اجاره اقامتگاه در علی آباد کتول

مناطق گردشگری و دیدنی شهر علی آباد کتول

آبشار تمام خزه ای کبود وال

آبشار کبودوال معروف ترین جاذبه طبیعت گردی و گردشگری شهرستان علی آباد کتول است که در حدود ۵ کیلومتری جنوب شهر علی آباد قرار گرفته است. آبشار کبودوال در میان دره ای جنگلی و زیبا قرار دارد و به عنوان مهم ترین تفرجگاه مردم شهر علی آباد شناخته می شود.شما می توانید با اجاره ویلا در علی آباد کتول نزدیک آبشار کبودوال خاطره ای رویایی رقم بزنین.

اجاره ویلا در علی آباد کتول

دریاچه سد زرین گل (دریاچه کبودوال)

در نزدیکی آبشار کبودوال، یکی دیگر از جاذبه های گردشگری علی آباد کتول قرار گرفته است. دریاچه سد زرین گل یا همان سد علی آباد کتول، در میانه جاده علی آباد کتول به آبشار کبودوال قرار گرفته است.

اجاره ویلا در علی آباد کتول

موزه مردم شناسی علی آباد کتول

موزه های مردم شناسی در تمامی شهرهای کشور، محلی هستند که فرهنگ، آداب و رسوم، نحوه پوشش زنان و مردان محلی، غذاهای بومی و سنتی و پیشینه و کسب و کار مردم یک منطقه را در معرض نمایش قرار می دهند.

اجاره ویلا در علی آباد کتول

سوالات متداول درباره اجاره ویلا در علی آباد کتول

علی آباد کتول کجاست؟

علی آباد کتول سومین شهر بزرگ استان گلستان می باشد که حدودا در فاصله 40 کیلومتری شهر گرگان قرار گرفته است.

بهترین فصل سفر به علی آباد کتول ؟

فصل بهار و تابستان برای فرار از  گرما بهترین انتخاب برای سفربه علی آباد کتول میباشد.

دریاچه علی آباد کتول کجاست؟

دریاچه علی آباد کتول، همان دریاچه سد زرین گل است که در مسیر جاده علی آباد کتول به آبشار کبودوال قرار گرفته است و ۱.۵ کیلومتر از شهر فاصله دارد.

اجاره ویلا در علی آباد کتول

بهترین راه حل برای خوش گذرانی در علی آباد کتول ، اجاره ویلا در علی آباد کتول قبل از سفر است.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی