پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

سفر به کیش و اجاره ویلا در کیش یکی از بهترین مواردی است که اکثر مسافرها به آن توجه میکنند. برای سفر به کیش و اجاره ویلا در کیش باید به نکات مهمی توجه کرد تا بهترین تجربه سفر را داشت. از طریق جستجوی در سایت گلستانی ها می توانید اجاره روزانه ویلا در کیش، خانه و آپارتمان مبله در کیش از ارزان تا لوکس و لاکچری می توانید اقدام نمایید. اگر به دنبال اجاره پنت هاوس در کیش، ویلا دوبلکس و استخردار یا یک ویلا ساحلی، خانه محلی یا اجاره ویلا لوکس در کیش هستید می توانید هم اکنون در شهرک صدف کیش، ساحل مرجان، دامون، برج ساحلی، دهکده ساحلی و سایر نقاط کیش برای اقامت در کیش انتحاب کنید.

اجاره ویلا در کیش

ویلا همیشه طرفداران خاص خود را دارد از دوستانی که ترجیح می‌دهند سفر را در کنار هم باشند تا خانواده‌های پرجمعیت یا مسافرت‌های دسته‌جمعی. ویلا می‌تواند در مرکز شهر و یا در کنار ساحل باشد این به انتخاب شما و البته قیمت ویلا وابسته است. قیمت اجاره ویلا در کیش بسیار متغیر و به موارد متعددی وابسته است.

اجاره ویلا در کیش

اجاره روزانه سوئیت در کیش

برای اجاره روزانه سوئیت در کیش میتوانید با مراجعه به سایت های اجاره ویلا درکیش مراجعه کنید و به صورت اینترنتی از قیمت اجاره ویلا درکیش مطلع شوید. با اجاره روزانه ویلا در کیش قبل از حرکت در زمان صرفه جویی کرده اید و اگر چنانچه موفق به اجاره سوئیت در کیش نشدید میتوانید با پشتیبانی سایت گلستانی ها تماس حاصل نمایید تا شما برای اجاره روزانه سوئیت در کیش راهنمایی کنند.

اجاره روزانه سوئیت در کیش

قیمت اجاره سوئیت در کیش

قیمت اجاره سوئیت در کیش بسیار متغیر است و بستگی به موقعیت و تعداد اتاق خواب می باشد. شما بابت اجاره سوئیت در کیش برای یک شب تقریبا مبلغ 180 تا 250 هزار تومان می باشد. گرچه این مبلغ برای واحدهای کوچک‌تر و با امکانات کمتر است. البته تعداد تخت های هر سوئیت روی مبلغ سوئیت تاثیر مستقیمی دارد و مبالغ ذکر شده برای سوئیت های دو تخته می باشند.

قیمت اجاره سوئیت در کیش

سوئیت های دوخوابه با تعداد تخت‌های بیشتر طبیعتاً قیمت بالاتری دارند. قیمت اجاره سوئیت در کیش برای یک واحد دوخوابه از 230 هزار تومان تا 300 هزار تومان متغیر است. این مبلغ برای اجاره سوئیت ارزان در کیش است و مطمئناً برای اجاره سوئیت لوکس در کیش مبالغ بالاتری نیز باید بپردازید.

امکانات سوئیت اجاره‌ای در کیش

سوئیت اجاره‌ای در کیش شامل امکانات مختلفی است که در زیر برخی از آن‌ها آمده‌اند.

اتاق‌خواب‌ها معمولاً دارای اسپیلت، تخت، دراور یا کمد دیواری ، میز آرایش، اتو، سشوار و… هستند.

آشپزخانه شامل یخچال، چای‌ساز ، مایکروفر یا ماکروویو ، اجاق‌گاز و کلیه وسایل پخت‌وپز است.

نشیمن و پذیرایی عموماً دارای اسپیلت، تلویزیون، گیرنده دیجیتال و مبلمان است.

بسیاری از این سوئیت ها پارکینگ نیز برای پارک ماشین مسافران خود ارائه می‌دهند.

اجاره سوئیت که بدون سرویس بهداشتی و حمام امکان‌پذیر نیست. بنابراین نگران این مورد نباشید معمولاً در سوئیت ها حداقل یک سرویس حمام و دستشویی وجود دارد.

سوئیت اجاره‌ای در کیش عموماً مبله هستند و به ‌غیراز لوازم شخصی و بهداشتی نیاز به لوازم دیگری نخواهید داشت. بهتر است همراه لوازم شخصی ملحفه شخصی نیز برای خود همراه داشته باشید. گرچه این واحدها به‌طور مرتب تمیز شده و از استاندارد بهداشتی بالایی برخوردارند. بسیاری معتقدند اجاره روزانه سوئیت در کیش هزینه‌ای کمتر از هتل را برای مسافران در بردارد. با اجاره سوئیت در کیش تملک خانه‌ای در این جزیره زیبا را حتی برای مدتی کوتاه تجربه خواهید کرد.

معرفی جزیره کیش

جزیره کیش همچون مرواریدی در میان آب‌های نیلگون خلیج‌فارس خودنمایی می‌کند. این جزیره زیبا به ‌واسطه مراکز تجاری فوق‌العاده و مراکز تفریحی منحصر به‌ فردش سالانه میزبان تعداد زیادی مسافر است. همچنین آب ‌و هوای گرم آن، خصوصاً در زمستان بسیاری را برای فرار از سرما به‌ سوی خود جلب می‌کند.

معرفی جزیره کیش

این جزیره زیبا جاذبه‌های گردشگری تاریخی زیادی ازجمله آب ‌انبار سنتی، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، شهر تاریخی حریره و… دارد. تفریحات متنوعی چون کارتینگ، پلاژ، پارک دلفین، سافاری، آکواریوم ، شاتل، اسکوتر زیردریایی، فلای بورد، کیبل اسکی، بنانا از دیگر سرگرمی‌های این جزیره زیباست.

امکانات رفاهی بسیاری برای مسافران در این جزیره وجود دارد که با اجاره ویلا در کیش شما با سهولت هر چه تمام‌تر روبرو می‌کند. آب ‌و هوای مطلوب این جزیره و سطح زندگی ساکنین آن بسیاری را برای سکونت دائم در آن ترغیب کرده است.

جزیره کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس در جنوب ایران است. در گذشته، آن را به نام «قیس» می‌خواندند. سالانه به‌طور متوسط، بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار گردشگر از این جزیره بازدید می‌کنند.

جزیره کیش به دلیل ماهیت گردشگری خود، طی سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته‌ است. علاوه بر آثار تاریخی که مورد توجه گردشگران است، پارک‌های ساحلی و تفریحی مانند تم پارک آبی اوشن، پارک هنر، سواحل ماسه‌ای-مرجانی، باغ وحش، آکواریوم، باغ پرندگان کیش، دلفیناریوم شهر زیر زمینی کاریز، کلبه هور، کشتی‌های تفریحی و همچنین کشتی به گل نشسته یونانی از دیگر دیدنی‌های کیش می‌باشند.

معرفی جزیره کیش

در منطقه آزاد کیش جاذبه‌های دیدنی زیادی وجود دارد، مانند کشتی یونانی، منطقه جنگلی آهوان آزاد، پارک دلفین‌ها و تعدادی اسکله‌های دیدنی .

جزیرهٔ کیش سالانه پذیرای بیش از یک‌میلیون نفر گردشگر داخلی و خارجی است. عدم نیاز به دریافت ویزای ورود برای کلیهٔ اتباع خارجی، یکی از زمینه‌های ورود گردشگران خارجی است؛ گرچه به‌دلیل وجود محدودیت‌های اجتماعی، به‌ویژه گردشگرانِ زنِ خارجی کشش کمتری به این جزیره دارند. همچنین موقعیت منطقهٔ آزاد اقتصادی این جزیره باعث شده تا مراکز خرید کیش به یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره تبدیل شود.

بهترین فصل سفر به کیش

پیشنهاد می کنیم که در اسفند ماه به این جزیره دیدنی سفر کنید. در این فصل سال جزیره خلوت تر است و شما میتوانید با قیمت های پایین تری برای اقامت اجاره ویلا در کیش را پیش رو داشته باشید همچنین تورهای کیش نیز ارزان تر می باشد.

بهترین فصل سفر به کیش

سفر به کیش در تابستان

یکی از باورهای رایج درباره کیش این است که بهترین فصل سفر به کیش فصل تابستان است. همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، در فصل تابستان رطوبت هوای کیش بیش از حد معمول بالا می‌رود و عملاً بیرون رفتن برای شما غیر ممکن خواهد بود. پس اگر قصد ندارید به هیچ وجه در حین سفر پای خود را خارج از خانه بگذارید، تابستان بهترین زمان است. اما به دلیل ماهیت گردشگری و تفریحی جزیره کیش، اگر بخواهید به دیدن فستیوال های زیبای جزیره کیش بروید، مجبور هستید که گاهی از خانه خارج شوید.

هزینه سفر به کیش

کمی قبل تر تمامی موارد لازم را در مورد اجاره ویلا در کیش را گفتیم حالا باید بدانیم علاوه بر هزینه اجاره سوئیت در کیش هزینه های رفت و آمد به چه صورت است. ساده ترین راه برای رفتن به کیش با هواپیما می باشد الته اگر تمایلی به سفر با خودروی شخصی ندارید.

بلیط هواپیما دارای قیمت های متفاوتی می باشد و اینکه در کدام فصل و ازچه آژانس هواپیمایی خرید کنید قیمت ها بالا و پایین دارد.ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما برای کیش متعلق به ماه بهمن (یا به طور کل فصل زمستان) است.

بهترین فصل سفر به کیش

راه‌ دیگری که می‌توانید خود را به سواحل نقره فام و مرجانی مروارید خلیج فارس برسانید این است که از سفر زمینی استفاده کنید. برای اینکار ابتدا می‌بایست به بندرعباس و از آنجا به بندر چارک بروید. فاصله‌ بندرعباس تا بندر چارک حدود ۲۹۰ کیلومتر و فاصله‌ی دریایی چارک تا کیش حدود دو و نیم ساعت است. اما آنچه بعد از این همه سختی به‌دست خواهید آورد، حمل خودرو با لندینگ کرافت و استفاده از ماشین شخصی در کیش است که خود هزینه ای جداگانه برای شما دارد.

برچسب ها

هزینه سفر به کیش در عید سفر به کیش در عید نوروز سفر به کیش در عید سفر به کیش از طریق بندر لنگه راهنمای سفر به کیش حداقل هزینه سفر به کیش نکات مهم در سفر به کیش هزینه سفر به کیش چقدر است سفر به کیش چقدر هزینه دارد مسافرت به جزیره کیش هزینه سفر به جزیره کیش سفر به جزیره کیش با کشتی سفر به جزیره کیش هزینه سفر به کیش در پاییز سفر به کیش در پاییز ایا برای سفر به کیش پاسپورت لازم است سفر با تور به کیش سفر با ماشین به کیش سفر با کشتی به کیش سفر به کیش با تور برای سفر به کیش چی لازمه سفر به کیش با اتوبوس برنامه ریزی سفر به کیش هزینه سفر به کیش سفر به کیش در تابستان بهترین فصل سفر به کیش معرفی جزیره کیش امکانات سوئیت اجاره‌ای در کیش قیمت اجاره سوئیت در کیش اجاره روزانه ویلا در کیش اجاره سوئیت در کیش اجاره روزانه سوئیت در کیش قیمت اجاره ویلا در کیش اجاره ویلا در کیش سفر به کیش ارزانترین فصل سفر به کیش



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی