پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در کیش: فصل های گرم نزدیک می شود و استراحتگاه های جزیره در بالای رادار همه قرار خواهند گرفت. برای اینکه بتوانید اقامت در کیش داشته باشید گزینه های زیادی از قبیل اجاره ویلا در کیش , اجاره ویلا استخردار در کیش و اجاره ویلا ساحلی و غیره در کیش می باشد. اما همیشه در راستای سفر این اقامتگاه است که تاثیر مستقیمی برای داشتن یک سفر لذت بخش می باشد پس مهم است که چگونه ویلای اجاره ای در کیش انتخاب کنیم.

اجاره ویلا درکیش

اگر قصد اجاره ویلا در کیش و یا اجاره سوئیت در کیش و یا حتی به دنبال اجاره آپارتمان مبله در کیش هستید از وب سایت گلستانی ها دیدن نمایید. در جزیره کیش دو شهرک بسیار معروف با نام های شهرک صدف و شهرک ساحلی دامون می باشد که برای اجاره ویلا در شهرک صدف و اجاره ویلا در شهرک دامون میتوانید از طریق سایت ما اقدام نمایید.

ویلا همیشه طرفداران خاص خود را دارد از دوستانی که ترجیح می‌دهند سفر را در کنار هم باشند تا خانواده‌های پرجمعیت یا مسافرت‌های دسته‌جمعی ویلا می‌تواند در مرکز شهر و یا در کنار ساحل باشد این به انتخاب شما و البته قیمت ویلا وابسته است.

اجاره ویلا درکیش

قیمت اجاره ویلا در کیش

همه ما با این موضوع کاملا آگاهی داریم که قیمت اجاره ویلا در کیش بسیار مهم است چرا که کیش دارای دیدنی های بسیار زیادی می باشد و برای اینکه بتوانیم به همه آنها برسیم باید مدیریت مالی داشته باشیم پس در هنگام اجاره ویلا در کیش قیمت آن را حتما در نظر بگیرید. قیمت اجاره ویلا در کیش با نزدیکی به جاذبه‌های دیدنی و میزان کیفیت امکانات و تجهیزات اقامتگاه متفاوت می باشد.

قیمت اجاره ویلا در کیش

اجاره ویلا ساحلی درکیش

همانطور که میدانید کیش یک جزیره میباشد و قطعا دور تا دور آن را آب فراگرفته است. سواحل زیبای کیش که هر کدام دارای طبیعت بی نظیر و جلوه ای شگفت انگیز دارد و شما می توانید با اجاره ویلا ساحلی در کیش به تماشای مناظر به یادماندنی بپردازید.

برای اقامت در کیش اجاره سوئیت ساحلی در کیش می‌تواند انتخاب هیجان‌انگیزی باشد. گرچه قیمت اجاره سوئیت ساحلی در کیش کمی از بالاتر از سوئیت های مشابه است اما نزدیکی به دریا واقعاً ارزشمند است. این سوئیت ها نیز تمام امکانات رفاهی را علاوه بر نزدیکی به دریا دارند. البته ممکن است در زمان‌های خاصی (معمولاً تعطیلات) کمی برای یافتن آن دچار مشکل شوید. معمولاً این سوئیت ها در ساختمانی چند طبقه در نزدیکی ساحل دریا قرار دارند.

چنانچه در سفر کودکان خردسال در سوئیت ساحلی همراه دارید نکات ایمنی برای امنیت آن‌ها را به دلیل نزدیکی به دریا، رعایت کنید. سوئیت های لوکس زیادی در برج با منظره روبه‌دریا در کیش نیز وجود دارند که حس نزدیکی به دریا را تداعی می‌کنند. قیمت اجاره ویلا ساحلی در کیش به نسبت دیگر سوئیت های این جزیره زیبا به دلیل نزدیکی به دریا بیشتر است.

اجاره ویلا ساحلی درکیش

اجاره ویلا لاکچری در کیش

جزیره کیش به دلیل اینکه یک شهر توریستی است ویلاهای لاکچری زیادی دارد که از قیمت های نسبتا بالایی برخوردار میباشد. برخی از ویلاهای لاکچری در کیش در نزدیکی مراکز تجاری واقع شده اند و همین دلیل اجاره ویلا لاکچری در کیش بسیار بالا می باشد.

اجاره ویلا لاکچری در کیش

اجاره ویلا لوکس در کیش

از آنجایی که جزیره کیش میزبان تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی میباشد و همه به مناسبت های خاصی به سمت جزیره کیش سفر می کنند و برخی از این مسافران و گردشگران تمایل دارند که برای اقامت در کیش بتوانند یک ویلای لوکس در کیش اجاره کنند. اجاره ویلا لوکس در كيش يكي از بهترين مواردي است كه مي توانيد برای اقامت در کیش رزرو کنید.

اجاره ویلا لوکس در کیش

اجاره ویلا ارزان در کیش

جزیره کیش یکی از دیدنی ترین جزایر خلیج همیشه فارس می باشد که هر ساله میزبان هزاران گردشگر داخلی و خارجی می باشد. اما اگر قصد اجاره ویلا در کیش را دارید ما پیشنهاد می کنیم برای اینکه هزینه های سفر را کاهش دهید گزینه اجاره ویلا ارزان در کیش را انتخاب نمایید تا بتوانیم سفری به یاد ماندنی را برای شما رقم بزنیم.

اجاره ویلا ارزان در کیش

اجاره سوئیت ارزان درکیش

بهتر است قبل از حرکت به سمت کیش تعداد روزهای اقامت و روز سفر به کیش را مشخص کنید. شما در زمان اجاره ویلا در کیش با مشخص کردن تعداد روزهای سفر میتوانید با تخفیف گرفتن از مزایای اجاره سوئیت ارزان در کیش برخوردار شوید. اما این نکته لازم به ذکر است که فصل گردش و تعطیلات در تعیین قیمت اجاره سوئیت در کیش موثر است.

اجاره سوئیت در شهرک صدف کیش

برخی ازمسافرین بر این باورند که اجاره سوئیت در کیش گران است و نمی توانند برای اقامت اجاره ویلا ارزان در کیش داشته باشند.  اگر برای سفر نیاز به اجاره سوئیت باقیمت مناسب دارید کافی است کمی بیشتر جستجو کنید. قیمت اجاره سوئیت در کیش بسته به تعداد اتاق و تخت بسیار متفاوت است. این مبلغ همچنین با مکان قرارگیری ملک مورد نظر نیز تعیین می‌شود.

لازم به ذکر است که بیشتر موارد اجاره روزانه سوئیت در کیش محدود به شهرک صدف است. گرچه در بقیه مناطق و محله‌ها نیز می‌توان سوئیت اجاره‌ای در کیش پیدا کرد اما این شهرک مرکز اجاره روزانه سوئیت در کیش است. سوئیت اجاره‌ای در کیش معمولاً از امکانات بسیار خوبی برخوردار است و اکثر آن‌ها بسیار لوکس و تمیز هستند.

اجاره ویلا استخردار در کیش

برخی از مسافرین و گردشگران برایشان قیمت اجاره ویلا در کیش زیاد مهم نیست و با پرداخت هزینه بالایی تمایل دارند که برای رفاه بیشتر گزینه اجاره ویلا استخردار در کیش را انتخاب کنند و بتوانند علاوه بر مراکز تجاری و دیدن ساحل در ویلای استخردار شخصی خود در کیش شنا کنند.

اجاره ویلا استخردار در کیش

اجاره اتاق در کیش

اگر علاقه زیادی به اجاره ویلا در کیش و یا هتل ندارید گزینه پیشنهادی که برای شما ارزان تر می باشد اجاره اتاق در کیش است. می توانید به مسافرخانه های سطح کیش سری بزنید و برای اقامت در کیش درخواست اتاق بدهید. معمولاً تنها امکانات اتاق تخت خواب و سرویس بهداشتی و گاهاً تلویزیون است. به همین دلیل و اشتراکی بودن واحد قیمت آن نسبتاً ارزان و مقرون ‌به ‌صرفه است.

نکات مهم اجاره روزانه ویلا در کیش

برای اینکه اقامت دلپذیری را تجربه کنید بهتر است مواردی را قبل از پرداخت هرگونه وجهی مدنظر قرار دهید. مکان انتخابی موردنظر شما بهتر است از حداقل امکانات رفاهی برخوردار باشد تا در مدت اقامت مشکلی نداشته تا مبالغ اضافی در سفر به شما تحمیل نشود.

بهتر است درصورتی‌که به‌صورت حضوری ملکی را برای اقامت انتخاب می‌کنید به‌دقت بررسی کنید.

بهتر است دسترسی به مکان‌های مختلف تفریحی و تجاری و فواصل مورد نظر را بررسی کرده و به ‌صرف ارزان بودن ملک اقدام به اجاره ویلا در کیش نکنید زیرا درنهایت مجبور به پرداخت هزینه‌های گزافی برای رفت‌وآمد خواهید بود.

در صورت خرابی وسایل موجود در سوئیت اجاره‌ای در کیش مبلغی به‌عنوان خسارت از شما دریافت می‌شود. بنابراین برای جلوگیری از هرگونه سوءتفاهمی از سالم بودن لوازم آن اطمینان حاصل کنید.

پنج جاذبه برتر در جزیره کیش

گردشگری کیش این محبوبیت را مدیون چند عامل است. کیش در کنار قشم یک منطقه تجارت آزاد است. این بدان معنی است که گردشگران هنگام مراجعه به کیش موظف نیستند تا زمانی که بیش از 14 روز اقامت نداشته باشند ، ویزا نداشته باشند. همچنین این بدان معناست که تقریباً تمام کالاها در کیش نسبت به سایر مناطق غیر تجاری ارزان تر هستند.

پارک دلفین های کیش

پارک دلفین کیش حیوانات مختلفی از جمله شیرهای دریایی را در خود جای داده است. پارک دلفین کیش یک پارک تفریحی عظیم 100 هکتاری است که در قسمت جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است. این میزبان بیش از 20 نوع پستاندار دریایی از جمله دلفین ها ، شیرهای دریایی ، گربه ماهیان ، گردوها و پنگوئن ها است.

در این مرکز اتوبوس هایی وجود دارد که می توانید برای بازدید از قسمت های مختلف پارک از جمله دلفیناریوم ، پارک پرنده و استخرهای مختلف که پستانداران دریایی مختلفی دارند از آنها استفاده کنید. اگر حیوانات را دوست دارید ، مطمئناً باید به این مکان مراجعه کنید.

پارک دلفین های کیش

کشتی یونانی

کشتی یونانی یک کشتی باری 75 ساله است که از سال 1966 در قسمت وسیع ترین جزیره کیش به پرده افتاده است. این کشور در سالهای اخیر به یک جاذبه مهم توریستی کیش تبدیل شده است ، جایی که صدها نفر برای تماشای زیبایی در ساحل جمع می شوند برای تماشای منظره غروب خورشید در شب. صحنه های بی نقص در ساحل کشتی یونان. غروب خورشید صحنه ای است که در ساحل کشتی یونان از دست نمی رود.

در ساحل کشتی یونان امکانات گسترده ای از جمله رستوران های ایرانی و لبنانی ، کافی شاپ و اجاره دوچرخه وجود دارد. اگر صحنه های بی نقصی از عکس ، پیک نیک و معاشرت با مردم ایران را در یک محیط بسیار صلح آمیز دوست دارید ، کشتی یونان مطمئناً یک تجربه به یاد ماندنی برای شما خواهد بود.

کشتی یونانی

پارک آبی اقیانوس کیش

پارک آبی اقیانوس اولین پارک آبی با مضمون در ایران است که در ژانویه سال 2017 افتتاح شد. این پارک در فضای باز ساخته شده است که توسط افسانه دیزنی و معمار کهنه کار احمد جعفری اجرا شده است. پارک آبی اقیانوس تم نقش مهمی در گردشگری کیش دارد.

این پارک تم دارای بیش از 400 نفر پرسنل است و شامل 13 دستگاه سواری ، چهار استخر و یک آبگرم علاوه بر دو رستوران ، چهار توقف نوشیدنی و کافی شاپ و دو منطقه خرید است. در شش ماه اول پس از افتتاح ، پارک آبی اقیانوس با جذب بیش از 80 هزار گردشگر رکورد جدیدی را در جهانگردی کیش ایران رقم زد.

پارک آبی اقیانوس کیش

شهر زیرزمینی کاریز کیش

افراد زیادی به دلیل جاذبه های تاریخی آن به کیش سفر نمی کنند ، از این رو آنها را غافلگیر می کند که بدانند کیش یکی از قدیمی ترین شهرهای زیرزمینی ایران را دارد. شهر زیرزمینی کاریز ، کاریز به معنای واقعی کلمه به معنای قنات یا قنات ، بیش از 2000 سال پیش توسط ساکنان شهر هاریه به منظور جمع آوری آب خالص ساخته شده است. شهر زیرزمینی کاریز یک جاذبه تاریخی و رونق گردشگری جزیره کیش است.

هنگامی که داخل آن هستید ، از سقف مرجانی که فسیل های باستانی ماهی و پوسته وجود دارد ، استفاده کرده و به گفته محلی ها از میلیون ها سال پیش وجود داشته باشد. همچنین جالب است بدانید که کاریز در تمام فصول دارای دمای خنک پایدار است ، هرگز در بالای یا زیر 22-25 درجه سانتیگراد نروید.

شهر زیرزمینی کاریز کیش

ساحل خانمها

پرداخت حتی هزینه کمی برای استفاده از چیزی مانند ساحل ممکن است غیر طبیعی به نظر برسد. اما ساحل بانوان کیش یکی از بهترین نوع در خاورمیانه است. ساحل خانمها در جزیره کیش خانمها می توانند در ساحل اختصاصی خانمها در جزیره کیش شنا و آفتاب بگیرند.

این منطقه تنها برای زنان ، یکی از تمیزترین مناطق ایران را برای بانوان فراهم کرده است که بتوانند در ساحل شنا و استراحت کنند. به محض ورود می توانید وسایل خود را در قفل بگذارید که می توانید بعداً در راه برگشت بازیابی کنید.

ساحل خانمها در کیش

همچنین دوش های متعدد وجود دارد که می توانید بعد از اتمام کار از آنها استفاده کنید. به طور کلی ، این یکی از بهترین امکانات ساحل فقط برای زنان در خاورمیانه است.

اگر از جزیره کیش بازدید می کنید ، حتماً برای اجاره ویلا در کیش و یا رزرو هتل در کیش ، به وب سایت گلستانی ها مراجعه کنید!

برچسب ها

اجاره اتاق در کیش اجاره سوئیت در شهرک صدف کیش اجاره سوئیت ارزان درکیش اجاره ویلا لوکس در کیش اجاره ویلا ارزان در کیش اجاره ویلا در شهرک دامون اجاره ویلا و سوئیت در کیش اجاره سوئیت ارزان قیمت در کیش اجاره ویلا در شهرک صدف هزینه اجاره ویلا در کیش اجاره ی ویلای لوکس در کیش اجاره ویلا مبله در کیش اجاره ویلا مبله کیش اجاره ویلای لاکچری در کیش اجاره ویلای لوکس در کیش اجاره ویلا لاکچری در کیش اجاره ویلا لاکچری کیش اجاره ویلا کنار دریا در کیش اجاره ویلا لوکس کیش قیمت اجاره ویلا ساحلی در کیش قیمت اجاره ی ویلا در کیش قیمت اجاره ویلا در کیش اجاره ویلا در شهر آفتاب کیش اجاره ویلای ساحلی کیش اجاره ویلا ساحلی در کیش سایت اجاره ویلا در کیش اجاره ویلا شیک در کیش اجاره شبانه ویلا در کیش اجاره ویلا سوئیت کیش اجاره روزانه ویلا و سوئیت در کیش اجاره ویلا در دهکده ساحلی کیش قیمت اجاره روزانه ویلا در کیش اجاره روزانه ویلا ساحلی در کیش اجاره ویلا روبه دریا در کیش اجاره روزانه ویلا در کیش اجاره ویلا روزانه کیش اجاره ویلا دربست در کیش اجاره ویلا دوبلکس در کیش اجاره ویلا دربست کیش اجاره ویلا 3 خوابه در کیش اجاره ویلا سه خوابه در کیش اجاره خانه ویلایی در کیش اجاره ویلا جزیره کیش اجاره خانه ویلا در کیش اجاره روزانه ویلا در جزیره کیش اجاره ویلا در جزیره کیش اجاره ویلا استخردار در جزیره کیش اجاره ویلا تو کیش اجاره ویلا بزرگ در کیش اجاره بهترین ویلا در کیش اجاره ویلا کیش با استخر ویلا اجاره ای در کیش با استخر اجاره ویلا در کیش با قیمت اجاره ویلا استخردار در کیش اجاره ویلا اختصاصی در کیش اجاره ویلای استخردار کیش اجاره ویلا استخردار کیش اجاره ویلا کیش ارزان اجاره ویلا در کیش ارزان اجاره ویلا در کیش با استخر اجاره ویلا در کیش



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی