پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

جزیره کیش مروارید خلیج فارس: کیش یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس است که هر ساله میزبان گردشگران خارجی و ایرانی است. سواحل ماسه ای آرام و آب دریا شفاف است که به دلیل خاصیت خاص شفاف بودنش می توانید انواع مختلفی از آبزیان را در آن مشاهده کنید. کیش در خلیج فارس در میان جزایر لاوان ، ابوموسی و بندر لنگه واقع شده است. این جزیره از طبیعت بی نظیری و بی نظیری برخوردار است. پس برای دیدن این همه زیبایی عجله کنید و برای اقامت در کیش به دنبال اجاره ویلا در کیش باشید. البته با این همه دیدنی در این جزیره شما با تنوع بسیار بالایی از ویلاهای اجاره ای مواجه می شوید که متناسب با هر سلیقه ایمی باشد.

اقامت در کیش

اگر تا به حال سفر به کیش را تجربه نکرده اید و فقط نامی از آن را شنیده اید با خواندن این مقاله هوس سفر به کیش را خواهید داشت. اما باید این را بدانید برای اینکه یک سفر عالی و رویایی را داشته باشید باید مکان مناسبی را برای اقامت در کیش در نظر بگیرید.

چرا که اگر به همراه خانواده و فرزند خود سفر می کنید زدن کمپ مناسب نیست و بسیار سخت می باشد و در عین حال به دلیل گرانی بسیاری از هتل ها تمایلی به رزرو ندارید پیشنهاد می کنم از سایت گلستانی ها اجاره ویلا در کیش را با قیمت مناسب داشته باشید.

شما به راحتی با دیدن عکس ها و مطابقت آن با بودجه و رزرو آن لاین عزم سفر میکنید و این مرحله از سفر را نیز با خاطره خوش پشت سر خواهید گذاشت. بعد از کمی استراحت هم میتونید برید سراغ گشت وگذار تو این جزیره رویایی.

اقامت در کیش

اجاره ویلا ارزان در کیش

این حقیقت همیشه وجود دارد که تمامی مسافرین امکان اجاره ویلا لاکچری در کیش را ندارند و باید به دنبال ویلاهای ارزان قیمت تری باشند. اما اجاره ویلا ارزان در کیش بدین معنی نیست که ویلای شما بسیار ساده و بدون امکانات است فقط این ویلاها امکانات کمتری نسبت به ویلاهای لاکچری دارند.

غذاهای معروف کیش

غذاهای دریایی در کیش طرفدارن بسیار زیادی دارد و اکثر غذاهای محلی در جنوب مانند ساماکماشوی ، مارغوق ، محرم یا برنج شکر ، مضروبه، فرنی و مجبوس را دارد. رستوران های خوب زیادی در کیش وجود دارد که انواع مختلفی از غذاهای ایرانی و همچنین غذاهای بین المللی را سرو می کنند.

غذاهای معروف کیش

نوشیدنی ها

از آنجا که این جزیره دارای هوای گرم است ، نوشیدن نوشیدنی های سرد در آنجا واقعا مطلوب است ، بنابراین پیشنهاد می کنیم به کافی شاپ امیر شکلات بروید و بستنی های خوشمزه آن را امتحان کنید. همچنین برخی از کافه های خوب در کیش وجود دارد که می توانید از آن لذت ببرید مانند کافه کاکتوس ، میکافه ، رستوران کافه نخل سهلی و کافه میلجه.

نوشیدنی ها

سوغات کیش

تقریباً همه شهرها سوغات مخصوص به خود را دارند. علاوه بر ماهی های جنوبی و غذاهای دریایی ، شکلات و قهوه سوغات محبوب کیش است که نسبت به سایر شهرهای ایران با قیمت کمتری به فروش می رسد.

جزیره کیش دارای مراکز خرید زیادی است که بیشتر آنها در مجاورت یکدیگر قرار دارند ، بنابراین می توانید بدون اتلاف وقت از آنها بازدید کنید.

سوغات کیش

دیدنی های کیش

جزیره کیش دارای جاذبه های گردشگری بیشماری و همچنین اماکن تاریخی مانند: شلاق زیرزمینی کاریز شهری 570 میلیون ساله ، شهر باستانی حریره ، درخت سبز است که یکی از قدیمی ترین درختان ایران ، کشتی یونان است که یکی از میراث باستانی این منطقه است جزیره ، پارک دلفین ، پارک پرنده ، مرجان صخره ای ، کلبه هور و سافاری.

دیدنی های کیش

پیشنهاد ما این است که به باشگاه هایی بروید که در نزدیکی دریا و اسکله تفریحی گراند قرار دارند که در شرق جزیره واقع شده است. همچنین می توانید از تفریحات دریایی مانند اسکی روی آب ، غواصی در زیر آب ، جتسکی و پارازیلینگ لذت ببرید و خانمها می توانند از شنا در پلاژ بانوان (ساحل زنان) لذت ببرند.




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی