پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

لاهیجان در یک نگاه: لاهیجان یک مقصد برتر در ایران است. این شهر سبز در نزدیکی دریای خزر است و بهترین مکان برای گذراندن تعطیلات است. لاهیجان عروس شهرهای گیلان است. تمام مسافرین که به سمت لاهیجان  در حرکت هستند به دنبال اجاره ویلا در لاهیجان می باشند. آنها برای اقامت در لاهیجان و رفاه بیشتر به چیزیی جز اجاره ویلا در لاهیجان فکر نمیکنند. شهر لاهیجان با توجه به دیدنی های بی نظیرش و همچنین دارا بودن جنگل های بکر گزینه های زیادی برای اجاره ویلا جنگلی در لاهیجان دارد که برای اجاره ویلا لوکس در لاهیجان همراه ما باشید.

 

 

اجاره ویلا ارزان در لاهیجان

خیلی از گردشگران بر این باورند که به جای اجاره ویلا لوکس در لاهیجان می توانید برای اقامت در لاهیجان گزینه اجاره ویلا ارزان در لاهیجان را داشته باشند چراکه هزینه های سفر برای آنها کمتر می شود و همچنین می توانند همان هزینه را برای گشت و گذار صرف کنند.

اجاره ویلا ارزان در لاهیجان

اجاره ویلا جنگلی در لاهیجان

معمولا کسانی که برای تفریح به سمت لاهیجان حرکت می کنند برای رفاه بیشتر به چیزی جز اجاره ویلا در لاهیجان فکر نمی کنند. اما این توریست ها هستند که بیشتر اوقات بین اجاره ویلا استخردار در لاهیجان با اجاره ویلا جنگلی در لاهیجان تردید می کنند.

شهر لاهیجان با دیدنی های بی نظیری که دارد و دارا بودن جنگل های بکر ودیدنی مسافران را به وسوسه اجاره ویلا جنگلی در لاهیجان می اندازد اما در نظر هم داشته باشید که اجاره ویلا جنگلی در لاهیجان لطف بیشتری نسبت به اجاره ویلا ارزان در لاهیجان دارد.

اجاره ویلا جنگلی در لاهیجان

اجاره ویلا ساحلی در لاهیجان

لاهیجان با تمام شهرهای شمالی متفاوت است و این شهر دارای سبک خودش می باشد. در این شهر میتوانید به سبک لاهیجان خوش گذرانی و طبیعت گردی کنید. ساحل آرام این شهر چنان زیبایی خودش را به رخ شما می کشد که دوست دارید برای اقامت اجاره ویلا ساحلی در لاهیجان داشته باشید.

اجاره ویلا ساحلی در لاهیجان

موقعیت جغرافیایی لاهیجان

لاهیجان یک زمین دشت است که در جنوب دریای خزر در کوهپایه های رشته کوه البرز واقع شده است. این شهر یکی از بزرگترین شهرهای استان گیلان با موقعیت طبیعی و جغرافیایی و جاذبه های گردشگری بی نظیری است.

این منطقه یکی از شهرهای گیلکی ایران است و مردم آن به زبان گیلکی صحبت می کنند. لاهیجان بیشتر به عنوان چای و ابریشم شناخته شده است زیرا در ایران جایگاه اول در تولید چای را دارد و در گذشته یکی از مهمترین مراکز تولید ابریشم بوده است. کلمه لاهیجان نیز به معنای شهر ابریشم است.

موقعیت جغرافیایی لاهیجان

تاریخچه لاهیجان

لاهیجان یکی از قدیمی ترین شهرهای گیلان است. سرچشمه این شهر به دوره اشکانیان بازمی‌گردد که به آن «دارالامان» یا «دارالاماره» گفته شد. لاهیجان ترکیبی از روزهای قدیمی و مدرن است و محلات آن یادآور روزهای حاکم حاکمان بیه پیچه است. محله های این شهر به عنوان حرفه مردم ، موقعیت جغرافیایی یا نزدیکی به زیارتگاه های مقدس نامگذاری شده است.

تاریخچه لاهیجان

دیدنی های برتر لاهیجان

لاهیجان دشتی سبز و تیره با آب و هوای مدیترانه است. این شهر چنان زیباست که به عروس گیلان معروف شده است. آبشار شیطان کوه ، تالاب سوستان ، کوه شاه نشین ، پارک بعثت ، پارک جنگلی میرصفا ، استخر لاهیجان ، تله کابین ، پل خشتی ، روستای چی چی نی کوتی ، حمام قدیمی گلشن ، ساحل امیرآباد ، تالاب بین المللی امیر کلای ، مسجد اکبری و مقبره شیخ زاهد گیلانی برخی از زیباترین مناطق منطقه است.

دیدنی های برتر لاهیجان

بهترین فصل سفر به لاهیجان

لاهیجان در تابستانها دارای آب و هوای گرم و مرطوب است و در زمستان برف بارانی دارد. بنابراین بهترین زمان سفر به لاهیجان ، بهار و پاییز  با آب و هوای معتدل است.

دیدنی های برتر لاهیجان

سوغات لاهیجان

چای خوشبو و کلاسیک ایرانی ، شیرینی سنتی ، برنج سفید با کیفیت بالا ، مربای دلپذیر (تمشک ، شکوفه های نارنجی ، سیترون) ، سیر ترشی ، رب های خوشمزه (انار ، انگور ، گوجه فرنگی) ، نان های گرم محلی ، ماهی تازه گرفتار ، شور و کیپ ماهی ، بامبو بافی ، بافندگی حصیری و کارهای چوبی از جمله سوغات منطقه است.

سوغات لاهیجان

غذاهای معروف لاهیجان

ظروف لاهیجان از نوع گیلانی است. گیلانی ها حدود 170 ظرف دارند که جزء پر رنگ ترین فهرست های منوی ایرانی هستند. باغ قلاقاتوق ، میرزا قاسمی ، تورش تار و آقا قالییه نمونه هایی از این غذاهای خوشمزه هستند. مردم لاهیجان نیز ماهی زیادی می خورند.

غذاهای معروف لاهیجان

برچسب ها

اقامت در لاهیجان غذاهای معروف لاهیجان سوغات لاهیجان بهترین فصل سفر به لاهیجان دیدنی های برتر لاهیجان اجاره ویلا ساحلی در لاهیجان اجاره ویلا جنگلی در لاهیجان اجاره ویلا ارزان در لاهیجان دیدنی های بکر لاهیجان جاذبه های گردشگری لاهیجان با عکس دیدنی های لاهیجان بام سبز جنگل های دیدنی اطراف لاهیجان مکان های دیدنی استان لاهیجان مکان های دیدنی اطراف لاهیجان جاذبه های دیدنی اطراف لاهیجان جاذبه های اطراف لاهیجان دیدنی های استان لاهیجان دیدنی های لاهیجان گیلان دیدنی های شهر لاهیجان دیدنی های اطراف لاهیجان جاذبه های دیدنی لاهیجان جاهای دیدنی لاهیجان عروس گیلان



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی