پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در لاهیجان: لاهیجان که به عنوان عروس شهرهای ایران شناخته می شود ، به دلیل کوکی های خوشمزه و گیاهان چای معروف است ،اما مطمئنا دیدنی های لاهیجان خیلی بیشتر است. لاهیجان سومین شهر پرجمعیت استان گیلان یک مکان گردشگری پرطرفدار در شمال ایران است. با اقامت در لاهیجان بهترین و شیرین ترین لحظات را برای خانواده خود رقم بزنید. اگر دوست دارید با لاهیجان بیشتر آشنا شوید و همچنین بتوانید اجاره ویلا ارزان در لاهیجان داشته باشید با گلستانی ها همراه باشید.

جهت اجاره ویلا در لاهیجان و اطراف آن با شماره 09114481870 تماس بگیرید

اجاره ویلا در لاهیجان

لاهیجان یکی از شهرهای توریستی بسیار معروف و شگفت انگیز است که شما می توانید با اجاره ویلا در لاهیجان یکی از بهترین سفرهای خود را رقم بزنید. اگر به دنبال مقصدی رویایی هستی و دلت می خواهد به سبک و سیاق خودت سفر کنی لاهیجان دقیقا همان بهترین انتخاب است.

برای سفر به این شهر فقط باید تصمیم بگیری و پس از اجاره ویلا لاهیجان راهی شوی، جای شکی هم باقی نیست. این شهر می تواند یک مسافرت تمام عیار رویایی باشد و طوری حالت را سر جا بیاورد که تا سالها مرور خاطراتت از این سفر شیرین و دلنشین باشد.

اجاره ویلا ارزان در لاهیجان

برای اینکه بتوانید یک ویلای ارزان قیمت در لاهیجان داشته باشید بهترین روش سفر در روزهای غیر تعطیل و همچنین اجاره ویلا در اطراف لاهیجان می باشد.

اجاره ویلا ارزان در لاهیجان دارای شرایط خاصی می باشد معمولا این ویلاها تک خواب , دارای امکانات کامل اما ساده تر , متراژ کوچک تر , واقع شدن در اطراف شهر لاهیجان و ... می باشد.

اجاره ویلا ارزان در لاهیجان

اجاره ویلا جنگلی در لاهیجان

اجاره ویلا جنگلی در لاهیجان بسیار هیجان انگیز است و هر کسی که یکبار طعم آن را چشیده باشد مطمئنا برای سفرهای بعدی نیز انتخاب آن اجاره ویلا جنگلی در لاهیجان است. حقیقت امر را بخواهید اجاره ویلا جنگلی در لاهیجان نسبت به هر نوع اجاره ویلا در شمال دارای محدودیت هایی است که باید به آن بسیار توجه داشت. اما از این امر غافل نشوید که اجاره ویلا جنگلی در لاهیجان کاملا متفاوت با اجاره ویلا در لاهیجان است.

اجاره ویلا جنگلی در لاهیجان

اجاره ویلا در دهکده چوبی در لاهیجان

این اقامتگاه برای افرادی که به حضور در دل طبیعت و تنفس در هوای پاک علاقه دارند مناسب است. کلبه های چوبی این مجموعه در نزدیکی شهر لاهیجان، که به شهر چای معروف است، قرار دارند.

این اقامتگاه در فضایی بزرگ میان انبوهی از گلها و گیاهان قرار گرفته است و نمای زیبایی را به وجود آورده به طوری که چشم هر بینندهای را به خود خیره میکند. شما میتوانید ساعتها در محوطه اطراف این کلبه پیاده روی کنید و از آب وهوای بکر آن لذت ببرید.

اجاره ویلا در دهکده چوبی در لاهیجان

اجاره سوئیت در لاهیجان

قبل از اینکه هر کاری را انجام بدهی باید یک حساب سرانگشتی کنی و اطمینان پیدا کنی تا انتخاب درست را انجام بدهی. اگر به دنبال اجاره سوئیت در لاهیجان هستی و می خواهی که یک سفر با هزینه های مناسب و مقرون به صرفه داشته باشی بهترین کار را انجام داده ای.

اما اگر قیمت اجاره سوئیت در لاهیجان چندان اهمیتی برای شما ندارد بهترین کار اجاره سوئیت جنگلی در لاهیجان و ییلاقات بی نظیر اطراف شهر خودت را به یک سفر رویایی مهمان کنی. در هر دو صورت گلستانی ها در اختیار توست تا بتوانی بهترین گزینه را انتخاب کنی.

اجاره ویلا ساحلی در لاهیجان

لاهیجان با تمام شهرهای شمالی متفاوت است و این شهر دارای سبک خودش می باشد. در این شهر میتوانید به سبک لاهیجان خوش گذرانی و طبیعت گردی کنید. ساحل آرام این شهر چنان زیبایی خودش را به رخ شما می کشد که دوست دارید برای اقامت اجاره ویلا ساحلی در لاهیجان داشته باشید.

اجاره ویلا استخردار در لاهیجان

همیشه با فرا رسیدن اولین تعطیلات برای فرار از کار به دنبال یک برنامه ریزی کامل برای اوقات فراغت هستیم. بهترین پیشنهاد برای اقامت در لاهیجان اجاره ویلا استخردار در لاهیجان است چرا که بهترین کار رفتن به شمال و اجاره ویلا استخردار در شمال کشور این خطه سر سبز و لذت بخش است.

مطمئنا اجاره ویلا استخردار در شمال مزیت های زیادی دارد اما اگر شما عاشق شنا کردن باشید و در فصل سرد در کنار دریا در شهر لاهیجان باشید مطمئنا فکر شنا کردن آرام تان نمی گذارد. به همین دلیل بهترین کار برای رسیدن به این آرزو یعنی شنا در ایام سرد سال، اجاره ویلا استخرداردر لاهیجان است.

اجاره ویلا استخردار در لاهیجان

اجاره سوئیت در لاهیجان با قیمت مناسب

آن دسته گردشگرهایی که اجاره سوئیت در لاهیجان را به اجاره ویلا ساحلی لاهیجان یا اجاره کلبه جنگلی در اطراف لاهیجان ترجیح داده اند یک قدم از سایرین جلوترند و می توانند هر لحظه از شبانه روز سری به خیابان های زنده ی لاهیجان بزنند و به بهترین شکل از سفرشان لذت ببرند.

موقعیت جغرافیایی لاهیجان را هم نمی شود دست کم گرفت. فاصله نسبتا کوتاه لاهیجان با شهرهای نزدیکش دست شما را برای ماجراجویی باز گذاشته است.برای سفر به لاهیجان همین امروز هم دیر است. با اجاره روزانه ویلا در لاهیجان اولین قدم را برای سپری کردن یک سفر تمام عیار بردارید.

لاهیجان کجاست؟

لاهیجان در فاصله حدود 45 کیلومتری شرق کشور رشت واقع شده است. فراموش کردن برخی از شهرها دشوار است و قطعاً لاهیجان یکی از آنهاست. بوی شکوفه های پرتقال ترش و گیاهان چای موجود در هوا روح شما را لمس می کند و حتی بعد از تعطیلات نیز آن را به یاد می آورید.

در فارسی باستان ، لاهیجان به معنی "سرزمین ابریشم" است ، جای تعجب نیست که یکی از محصولات کشاورزی این شهر 800 ساله ابریشم است. اما گردشگران لاهیجان را به دلیل کوکی ها و چای های خوشمزه آن می شناسند.

فاصله تهران تا لاهیجان چقدره؟

فاصله لاهیجان تا تهران از مسیر آزادراه قزوین -رشت 336 کیلومتر می باشد که بدون احتساب ترافیک 4/5 می باشد.

جاهای دیدنی لاهیجان

مشهورترین جاذبه لاهیجان شیطان کوه است که به معنی کوه شیطان است ، اما نگران نباشید! هیچ چیز شیطانی در مورد این کوه وجود ندارد. برخلاف نام آن ، منطقه مانند یک بهشت ​​کوچک است. کل کوه با فضای سبز و درختان پوشیده شده است. همچنین یک استخر بزرگ در کنار کوه وجود دارد.

در سال های اخیر ، برخی از امکانات در بالای شیطان کوه ایجاد شده است که صعود از این کوه کوچک را برای گردشگران بسیار آسان تر می کند. اگر قدرت صعود به همه پله های این کوه را دارید ، پاداش شما دیدن یک آبشار زیبا است!

دیدنی های لاهیجان: شیطان کوه

استخر لاهیجان از جاهای دیدنی

در حاشیه کنار شیطان کوه ، یک استخر بزرگ با یک ساختمان در وسط آن قرار دارد. این بنا با یک پل چوبی به شیتان کوه مرتبط است. براساس سوابق تاریخی ، شاه عباس کینگ از سلسله صفوی دستور ساخت این استخر را صادر کرد. حالا به محیط اطراف خود نگاه کنید ، لاهیجان زیبا را زیر پاهای خود دارید!

دیدنی های لاهیجان: استخر

تله کابین لاهیجان

تله کابین لاهیجان دارای دو ایستگاه است و منظره ای عالی از شیتان تپه و استخر به شما می دهد. این مسیر هوایی به طول حدود 1.5 کیلومتر طول دارد. برخی از امکانات در ایستگاه اول مانند پارکینگ ، پارک تفریحی و رستوران ها وجود دارد.

همچنین یک عکاس در حالی که قرار است در ایستگاه اول وارد تله کابین لاهیجان شوید ، از شما عکس می گیرد و با ورود به ایستگاه دوم می توانید عکس چاپ شده خود را خریداری کنید. رسیدن به ایستگاه دوم برای رسیدن به ایستگاه دوم حدود 20 دقیقه زمان خواهد برد. شما می توانید تا زمانی که می خواهید در آنجا بمانید و دوباره با کابین تله دوباره بیایید.

دیدنی های لاهیجان: تله کابین

بام سبز لاهیجان از جاهای دیدنی لاهیجان

بام سبز لاهیجان یکی از مکان های دیدنی لاهیجان است که هر ساله پذیرای تعداد زیادی گردشگر خارجی و ایرانی است. وجود آب و هوای معتدل و پاک و مناظر زیبا از شهر لاهیجان و طبیعت شمال باعث شده است تا مسئولان شهری امکانات ویژه‌ای را برای راحتی و رفاه مسافران و گردشگران این منطقه در نظر بگیرند.

بام سبز لاهیجان - گلستانی ها

بقعه‌ شیخ زاهد گیلانی

بقعه‌ شیخ انور که با نام شیخ زاهد گیلانی نیز شناخته می‌شود،  از جاهای دیدنی لاهیجان در روستای شیخ انور به شمار می‌رود. این بنای جذاب با گنبد فیروزه‌ای خود در میان مزارع سرسبز و دل‌انگیز چای جای گرفته است و از آثار ملی ایران محسوب می‌شود. در این بقعه شیخ تاج‌الدین ابراهیم، ملقب به شیخ زاهد گیلانی دفن شده است.

بقعه شیخ زاهد گیلانی - گلستانی ها

موزه چای ایران کجاست؟

موزه چای ایران در شهر لاهیجان، خیابان کاشف شرقی قرار دارد.

موزه چای ایران - گلستانی ها

جنگل تاریک لاهیجان کجاست؟

جنگل تاریک یکی از جاذبه های زیبا و خاص شهرستان لاهیجان است که در ارتفاعات این شهر قرار دارد و برای رسیدن به آن حدود دو ساعت کوهپیمایی نیاز است اما مسیر اعجاب انگیز که با درختان تنومند پوشیده شده و در طرف دیگر باغ های چای سرسبز سختی مسیر را شیرین میکند.

جنگل تاریک لاهیجان - گلستانی ها

حمام گلشن از جاهای دیدنی لاهیجان

حمام گلشن لاهیجان بنایی متعلق به دوران قاجار است که در محله‌ی میدان لاهیجان و در مقابل یکی از بناهای تاریخی و جاهای دیدنی لاهیجان، یعنی مسجد جامع لاهیجان و بقعه‌ی چهارپادشاهان قرار دارد.

پل خشتی پاشاکی از دیدنی های لاهیجان

پل خشتی پاشاکی با قدمتی که به دوره قاجار بازمی‌گردد، از جاهای دیدنی لاهیجان است. این پل در شهرستان لاهیجان، بخش مرکزی، دهستان لفمجان، روستای پاشاکی، بالامحله قرار دارد.

تالاب سوستان

تالاب سوستان لاهیجان که یکی از زیباترین تالاب‌های شمال کشور محسوب می‌شود، زیستگاه گل‌های نیلوفر آبی یا لاله تالابی است و می‌توانید در فصل رویش و شکوفایی این گل‌ها، سوژه‌های بسیار زیبایی را برای عکاسی طبیعت پیدا کنید. در این مقاله از کجارو قصد داریم با هم به تالاب سوستان و سایر جاهای دیدنی لاهیجان در نزدیکی این تالاب سفر کنیم.

بازار سنتی لاهیجان

بازار سنتی لاهیجان یکی از بازارهای محلی لاهیجان است که تمامی نیازهای روزانه اهالی این منطقه رو برطرف می‌کند. از این بازار می‌توانید انواع مواد غذایی، سبزی محلی، تخم مرغ محلی، ماهی، زیتون، زیتون پرورده را خریداری کنید. حتی اگر قصد خرید ندارید، به‌عنوان یکی از جاذبه های گردشگری لاهیجان، بازدید از این بازار خالی از لطف نخواهد بود.

بازار سنتی لاهیجان - گلستانی ها

زیپ لاین لاهیجان

زیپ‌لاین لاهیجان یکی از مهیج‌ترین جاهای دیدنی لاهیجان است و چشم‌اندازی بسیار زیبا از طبیعت و استخر لاهیجان را پیش چشم شما می‌گذارد. این مسیر با بیش از ۱۰۰۰ متر طول، از بام سبز لاهیجان در شیطان کوه آغاز می‌شود و به هتل جهانگردی در حاشیه استخر می‌رسد. برای دسترسی به زیپ‌لاین می‌توانید با وسیله نقلیه از میان جاده کوهستانی زیبا و مملو از مناظر، رستوران‌ها و کافه‌های دلنشین بگذرید. همچنین اگر به تحرک و کوهنوردی علاقه دارید، می‌‌توانید از ۱۰۰۰ پله شیطان کوه بالا بروید و به زیپ‌لاین برسید.

آرامگاه قادر نبی از جاهای دیدنی لاهیجان

آرامگاه قادر نبی از جاهای دیدنی لاهیجان است و در ۶۷ کیلومتری لاهیجان، در مسیر دیلمان به آسیابر قرار دارد. این بنا در دهکده بابا ولی دیلمان قرار گرفته است که به آرامگاه قادر پیغمبر شهرت دارد. مطلب زیادی در مورد این آرامگاه و شخصیت‌ مدفون در آن نمی‌دانیم.

مسجد اکبریه از جاهای دیدنی لاهیجان

یکی از مشهورترین مساجد استان گیلان و از بناهای مهم و مکان های دیدنی لاهیجان است. این مسجد در زمان فتحعلی شاه قاجار ایجاد شده‌ است. سنگ نبشته مرمری به خط نستعلیق که بر دیوار ضلع شرقی مسجد جای دارد، بانی مسجد را حاج علی اکبر لاهیجانی نامیده‌ است. وضوخانه‌ی  مسجد در دو طبقه ساخته شده و هر طبقه دارای هشت ستون میانی است. از وضوخانه‌ی طبقه همکف، سه در بزرگ چوبی به شبستان باز می‌شود. هر دو وضو خانه دارای پوشش گنبدی هستند. مسجد اکبریه از دو قسمت وضوخانه و شبستان تشکیل شده‌ است. در حاشیه شبستان و متن محراب کاشی کاری همراه با خطوط نسخ و مزین به آیات قرآنی دیده می‌شود. این مسجد تاریخی در محله گابنه شهر لاهیجان واقع شده‌ است.

سوغات لاهیجان

کلوچه گزینه‌ خوشمزه‌ بعدی است که خرید آن برای خودتان و سوغات از واجبات به شمار می‌رود. کوکی ویژه‌ لاهیجان را می‌توانید از کافه قنادی کوکی تو بخرید. حوالی استخر لاهیجان هم مرکز فروش کلوچه‌ نوشین را پیدا می‌کنید و هم کلوچه‌ نادری.

در لاهیجان غذا کجا بخوریم؟

در لاهیجان رستوران های زیادی با غذاهای ایرانی و محلی وجود دارد. همچنین ، به عنوان جذابیت اصلی لاهیجان ، شیتان کوه دارای چندین رستوران است.  رستوران مهتاب و رستوران زیبا برخی از این مکان ها هستند.

سوالات متداول درباره اجاره ویلا در لاهیجان

لاهیجان کجاست؟

لاهیجان در فاصله حدود 45 کیلومتری شرق کشور رشت واقع شده است.

فاصله لاهیجان تا تهران چقدره؟

فاصله لاهیجان تا تهران از مسیر آزادراه قزوین -رشت 336 کیلومتر می باشد که بدون احتساب ترافیک 4/5 می باشد.

موزه چای ایران کجاست؟

موزه چای ایران در شهر لاهیجان، خیابان کاشف شرقی قرار دارد.

در لاهیجان از کجا ویلا اجاره کنیم؟

برای اجاره ویلا در لاهیجان وارد سایت گلستانی ها شوید و یا با شماره 09114481870 تماس بگیرید

 

برچسب ها

جاهای دیدنی رامسر تا رشت



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی