پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

سوباتان بهشت رویایی: سوباتان منطقه ای روستایی در شهرستان تالش است. شما می توانید هر زیبایی هایی از بهشت ​​را در اینجا ببینید. چشمه ها ، رودخانه ها ، آبشارها ، آب و هوای خنک تنها گوشه ای از جذابیت های این بهشت زمینی است. برای اینکه با سوباتان و اقامت در سوباتان آشنا شوید با ما همراه باشید.

09114481870

سوباتان کجاست؟

مزارع سبز را تصور کنید که اسبهای وحشی در آن زندگی می کنند ، کلبه های چوبی کوچک (برای اقامت در سوباتان مناسبند )، گلهای که با نسیم ملایم به رقص می آیند. اینها فقط گوشه کوچکی از دیدنی های سوباتان است.

سوباتان در 20 کیلومتری غرب لیسار در نزدیکی شهرستان تالش واقع شده است.این بهشت رویایی را دیدنی های شگفت انگیزی احاطه کرده است  به عنوان مثال ، رودخانه لیسار در شمال سوباتان وجود دارد و در غرب ، دریاچه نئور و زمین های سبز اردبیل واقع شده است. ارتفاع دهکده از سطح دریا 1900 متر است ، بنابراین دارای آب و هوای خنک می باشد.

سوباتان بهشت رویایی

اجاره کلبه در سوباتان

یکی از زیبایی های کوچک سوباتان کلبه های چوبی کوچک است که توسط چوب بلوط ساخته شده است. کلبه ها برای گردشگرانی که می خواهند اقامت در سوباتان داشته باشند مناسب است. تماشای اسب های وحشی و منظره اراضی سبز از کلبه ها احساس شگفت انگیز به شما می بخشد.

سوباتان بهشت رویایی

سوباتان یک منطقه قدیمی است. که ممکن است گنجینه هایی از طلا و نقره  در اینجا یافت می شود که مربوط به دوره هخامنشیان است. جاهای دیدنی سوباتان همه ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می کند و تماشای منظره غروب خورشید را مشاهده می کنند و حیواناتی مانند اسب ها زیبایی غیرقابل توصیف هستند.

سوباتان بهشت رویایی

بازار سوباتان

در نزدیکی سوباتان یک بازار وجود دارد که می توانید موارد بسیاری مانند لوازم خانگی و غذاهای مختلف را پیدا کنید.  اگر می خواهید به سوباتان سفر کنید ، نگران ماندن نباشید. می توانید برای اقامت در سوباتان به فکر اجاره کلبه در سوباتان باشید. در نزدیکی سوباتان همچنین سوپرمارکت ها و رستوران ها وجود دارد.

سوغات سوباتان

سوغات سوباتان ماست قومی و کره است. همچنین می توانید در بازارهای نزدیک اینجا لباسهای محلی بخرید.

سوباتان بهشت رویایی

وجه تسمیه سوباتان

سوباتان به معنای منطقه ای است که در آن آب غرق می شود و در زمین بر می گردد.

بهترین فصل  سفر به سوباتان

اگر در بهار به اینجا بروید ، دشت هایی را خواهید دید که با شقایق پوشیده شده اند. به دلیل بارش برف و هوای بسیار سرد ، تقریباً همه کلبه ها و خانه ها در زمستان ها خالی از سکنه است. شما نمی توانید در زمستان سفر کنید. بهترین فصل های سفر بهار و تابستان است.

سوباتان بهشت رویایی

چگونه به سوباتان برسیم؟

سوباتان یک راه جنگل به 10 ساعت پیاده روی نیاز دارد. این راه بسیار دشوار است و ما آن را به گردشگران حرفه ای پیشنهاد می کنیم.

کرایه پاترول به سوباتان

مسیر رسیدن به سوباتان کمی دشوار است و برای رسیدن به سوباتان شما باید از تالش به فکر کرایه پاترول به سوباتان باشید البته گاها برای تورها نیسان نیز کرایه داده می شود.




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی