پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

فیلبند سفر به سرزمین ابرها: فیلبند یک روستای خیره کننده رویایی و یکی از مرتفع ترین روستاهای ییلاقی مازندران است که در نزدیکی شهر بابل و حدود 2300 متر از سطح دریا واقع شده است. روستای فیلبند یکی از چشم اندازترین روستاهای مازندران است که به دلیل زیبایی و قرار گرفتن در ارتفاع به بام مازندران نیز معروف است. با این وجود اقامت در فیلبند بسیار هیجان انگیز است و پیشنهاد می کنم برای اجاره ویلا در فیلبند با ما همراه باشید.

فیلبند یکی از زیباترین روستاهای مناطق شمالی ایران است که یکی از بهترین مکانهایی است که در ایران می توانید ببینید. تنوع آب و هوا ، زیبایی طبیعت ، خانه های رنگارنگ ، مناظر عجیب و دیدنی در روستای فیلبند جذاب است. اینجا یکی از نادرترین مکان هایی است که می توانید اقیانوس پدیده ابرها را تماشا کنید.

اجاره ویلا در فیلبند

روستای فیلبند بیشتر از ظرفیت خود در بهار و تابستان از مهمانان استقبال می کند ، بنابراین پیدا کردن مکانی برای اقامت در فیلبند در این دو فصل کار ساده ای نیست و علاوه بر این ، فیلبند هیچ هتلی ندارد. اما با اجاره ویلا در فیلبند می توانید شب را در روستا بگذرانید و با با تماشای طلوع خورشید روز زیبای خود را آغاز کنید.

فیلبند سفر به سرزمین ابرها

حتی مردم محلی در ماه های گرم سال ، به فیلبند ایران سفر می کنند و از هوای خنک تر در آن منطقه لذت می برند. اما برعکس ، در زمستان ، به دلیل سرما و برف شدید ، بی سکونت مانده و تنها تعداد کمی از مردم در این روستا مانده اند.

اقامت در فیلبند

برای اقامت در فیلبند شما می توانید علاوه بر ویلا برای اقامت از خانه های چوبی فیلبند استفاده کنید فقط کافی است در هنگام رزرو به اجاره خانه چوبی در فیلبند اشاره کنید تا کلبه های چوبی برای رزرو شما ارائه شود.

قیمت اجاره ویلا در فیلبند

همانطور که همه شما در جریان هستید قیمت اجاره ویلا در فیلبند به عوامل زیادی بستگی دارد که می توانید با ما همراه باشید.

اولین نکته که بسیارمهم است فصلی می باشد که شما برای سفر در نظر گرفته اید. فصول گرم سال اجاره ویلا در فیلبند کمی گران تر می باشد.

دومین دلیل تعطیلات رسمی می باشد که در تعطیلات اکثرا مردم برنامه رفتن به سفر را دارند و با هجوم زیادی از مسافرین مواجه خواهیم شد و همین دلیل باعث می شود که شما اجاره ویلا در فیلبند را با قیمت بیشتری داشته باشید.

سومین عامل نوع ویلا می باشد اگر قصد اجاره خانه چوبی در فیلبند را دارید باید کمی دست به جیب شوید چراکه این ویلا ها به دلیل چوبی بودن و سازگاری بهتر با محیط از استقبال بیشتری برخوردار هستند و به همین علت قیمت اجاره خانه چوبی در فیلبند بالاتر می باشد.

عامل چهارم امکانات ویلا و بزرگی و کوچکی آن میباشد. اجاره ویلا سه خوابه در فیلبند دارای قیمت بیشتری نسبت به یک ویلای یک خواب می باشد و همچنین ویلا با تراس و امکانات مبله و دسترسی آسان تر به مراتب گران تر می باشد.

دیدنی های روستای فیلبند

در بیشتر روزها ابرها از ارتفاع روستای پایین تر ارتفاع می یابند. اما در چنین مواقعی ، تماشاگران خود را در بالای ابرها می ایستند و ابرها را می بینند که گویی یک دریا بی پایان هستند که در زیر پایش می چرخند. در بعضی اوقات ، این ابرها بیشتر صعود می کنند و روستا را در اعماق خود قورت می دهند و بازدید کنندگان را به عید یک رویا ، خیال و تخیل دعوت می کنند.

فیلبند سفر به سرزمین ابرها

بهترین کار برای سفر در روستای فیلبند ، گرفتن عکس از مناظر مختلف با طبیعت بکر است. مهمتر از همه ، اقیانوس ابرها و طلوع خورشید و منظره غروب خورشید از کوه ها و جنگل ها برای عکاسی در دهکده آنقدر تماشایی است.

طبیعت باورنکردنی روستای فیلبند باعث می شود که بخواهید برای همیشه از آن قدم بزنید. زنگ گوسفندان اهالی محل ، مه غلیظ یا بوی باران می تواند احساس تازه و زنده بودن شما را به وجود آورد. یکی از مسیری که می توانید برای اکتشاف آن طی کنید ، مسیر رسیدن به کوه های سنگی است ، اما مراقب باشید بدون راهنماهای و تجهیزات محلی این راه را طی کنید.

با این وجود ، دیدن این ابرها تنها جاذبه ای نیست که در این روستا یافت می شود. در روزهایی که هوای دهکده ابری و مه آلود نیست ، هنوز هم می توان در ارتفاعات این روستا ایستاد تا دورترین مناظر را ببیند و از آنها لذت ببرد. به ویژه با دیدن بلندترین قله ایران ، دماوند حیرت انگیز است.

فیلبند سفر به سرزمین ابرها

یکی از تفریحی که گروه های مختلف گردشگری آن را در سفر به روستای فیلبند تجربه می کنند کوهنوردی و صعود از قله های اطراف این روستا است. توجه داشته باشید که این فعالیت ها فقط باید با گروهی آشنا با منطقه و تجهیزات و آماده سازی کامل همراه باشد.

این روستا بیشتر از ظرفیت خود از مهمانان در بهار و تابستان استقبال می کند ، بنابراین پیدا کردن مکانی برای اقامت در این دو فصل کار ساده ای نیست و علاوه بر این ، فیلبند هیچ هتلی ندارد. اما با اجاره خانه های محلی می توانید شب را در روستا بگذرانید همچنین کمپینگ در چشم انداز روستا در فصول گرم سال محبوب ترین نوع اقامت در فیلبند است.

فیلبند سفر به سرزمین ابرها

بهترین زمان سفر به فیلبند

بهترین زمان برای سفر به فیلبند ، بهار و تابستان است. هوا در پاییز و زمستان سرد است و تحمل این سرما برای مردم عادی و گردشگران دشوار است.
 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی