پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

فیلبند روستایی در میان ابرها : فیلبند مرتفع ترین روستای کوهستانی استان مازندران است. در منطقه غرب بندپی ، جنوب بابل واقع شده است. این دهکده در بالای ابرها قرار دارد. در حقیقت ، اکثر اوقات ، ابرها از کنار آن عبور می کنند مانند یک دریا آبی آرام و این منظره نفس گیر بیننده را متحیر می کند. اکثر مسافرین و گردشگران برای تماشای اقیانوس ابر اقدام به اجاره ویلا در فیلبند می کنند. و به دنبال خانه های سنتی و یا ویلاهایی تراس دار با ویوی بی نظیر هستند. شما هم اگر به دنبال اجاره ویلا در فیلبند هستید ما را دنبال کنید.

 

 

قیمت اجاره ویلا در فیلبند

فیلبند روستایی بر فراز مازندران است که به دلیل آب و هوای بی نظیری و خنکی که دارد در فصول گرم سال مورد استقبال زیادی قرار می گیرد از این رو مسافران زیادی به این روستا سرازیر می شوند. در این موقع از سال پیدا اجاره ویلا ارزان در فیلبند کاری دشوار است و قیمت اجاره ویلا در فیلبند در این موقع از سال بسیار گران تر از فصول دیگر می باشد.

اجاره خانه چوبی در فیلبند

با توجه به زندگی شهری و شلوغی خیابان ها  مردم برای فرار از شلوغی به روستاهای ییلاقی پناه می برند که فیلبند نیز از این قائده مسثتنی نمی باشد. برای اینکه بتوانند یک سفر لذت بخش داشته باشند اجاره خانه روستایی در فیلبند و گاها به دنبال اجاره خانه چوبی در فیلبند می باشند. اقامت در فیلبند بسیار رویایی و دیدنی است و با اجاره خانه چوبی و روستایی می توانید لذت سفر خود را بیشتر کنید.

فیلبند بام مازندران

مردم همچنین فیلبند را به عنوان سقف شرقی مازندران می شناسند. ارتفاع  روستای فیلبند نیز با نقاط مجاور آن تفاوت چشمگیری دارد. در واقع ، فیلبند حدود 2700 متر از سطح دریا ارتفاع دارد. و مرتفع ترین روستای کوهستانی منطقه مرکزی استان مازندران است.

وجه تسمیه فیلبند

نام این روستا در اصل "فلبند" است. در زبان مازندرانی ، "فل" به معنی خستگی است و "باند" به معنی "توقف" و "ناتوانی" است. دلیل نامگذاری این ارتفاع زیاد روستا بود. و همچنین به دلیل وجود شیب های تند در جاده خود که قبلاً عبور از آن را دشوار می کرد.

بهترین زمان سفر به روستای فیلبند

بهترین زمان برای بازدید از این روستا از اواسط اردبهشت تا اواخر شهریور است. با این حال ، بدین معنی این نیست که زیبایی های این روستا ارزش بازدید از بقیه سال را ندارند. فیلبند همچنین در پاییز و زمستان دیدنی است ، اما به دلیل شرایط آب و هوایی ، رسیدن به آنجا دشوار است. علاوه بر این ، زمستان همیشه خیلی دیر در آنجا به پایان می رسد.

تنوع آب و هوا ، زیبایی های طبیعی ، نقاط دیدنی و مناظر شگفت انگیز را فقط در فیلبند می توان یافت. فیلبند بیش از 1200 خانواده در تابستان دارد ، اما در زمستان عموما سکونت ندارد. در حقیقت ، سرما شدید و شدت بارش برف زندگی در روستا را غیرممکن می کند.

در نتیجه ، اگر قصد سفر به این قسمت از ایران را دارید ، قصد داشته باشید که در تابستان به فیلبند بروید. به خصوص به دلیل اینکه افراد محلی در این منطقه در ماه های گرم سال به روستا برمی گردند.

دیدنی های روستای فیلبند

یكی از جاذبه های این روستا دریای ابرها است كه بیشتر اوقات وجود دارد. دریای ابرها منظره ای شگفت انگیز است که از ابر ساخته شده است. در حقیقت ، یکی از انگیزه های گردشگران برای بازدید از این روستا ، بازدید از منظره فوق العاده ابرهایی است که از زیر پایش عبور می کنند.




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی