پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

قیمت اجاره ویلا در فیلبند :  از آنجایی که روستای فیلبند یکی از زیباترین ییلاق های استان مازندران بحساب می آید.در سفر به این روستا می توانید بر فراز اقیانوسی از ابر قدم بزنید و از مناظر دیدینی آن نهایت لذت را ببرید در این روستای ییلاقی تعداد ویلا و سوئیت زیاد وجود دارد. شما میتوانید در این روستا ویلاهای ییلاقی و سوئیت های بی نظیری را با تراس های رو به اقیانوس ابر و طبیعت بکر با ارزان ترین قیمت از شبی 200 هزار تومان رزرو کنید. جهت اجاره ویلا در فیلبند با شماره زیر تماس بگیرید.

09114481870

اجاره ویلا یک خوابه در فیلبند

اقامتی هیجان انگیز و بی نظیر را در فیلبند تجربه کنید. این سوئیت دارای یک اتاق خواب و امکاناتی نظیر مبلمان , تخخواب ,حمام گرم و یک تراس با مساحت 15 مترمربع شما را به تماشای منظره بی نظیر طبیعت و ابرها دعوت می کند. زمان آن رسیده است که دل از زندگی شهری برکنید و خودرا در میان این روستای ییلاقی رها کنید و تجربه یک زندگی شیرین را به همراه عکاسی در کنار خانواده برای خود رقم بزنید. ظرفیت این سوئیت برای 3 الی 5 نفر کافی می باشد و می توانید یک حال خوب و فراموش نشدنی در تراس این سوئیت برای خود و خانوادتان رقم بزنید.

اجاره ویلا در فیلبند از شبی 250 هزار تومان

در روستای فیلبند تعداد ویلا و سوئیت های دو خوابه بسیار زیاد است و بهترین گزینه برای خانوده هایی می باشد که تعداد آنها بین 6 تا 10 نفر می باشد. این ویلای دو خوابه دارای یک تراس بسیار زیبا با چشم انداز حیرت انگیزی از طبیعت که شما را مبهوت خود می کند. دسترسی به این ویلای دو خوابه بسیار آسان می باشد. تمامی امکانات لازم و لوازم خواب در ویلا مهیا می باشد. حمام گرم اولین چیزی است که بعد از رسیدن به مقصد هر کسی به آن نیاز دارد. شما میتوانید در این سوئیت یک حمام گرم و عالی را در کنار طبیعت زیبا تجربه کنید.

اجاره ویلا در فیلبند از شبی 300 هزار تومان

افزایش قیمت در سوئیت و ویلاها یک امری طبیعی می باشد. شما برای رزرو یک سوئیت و ویلا به میزان امکانات , مساحت سوئیت و دیگر ویژگی های توجه می کنید. هر چه منطقه قرارگیری سوئیتبهتر و همچنین دارای امکانات بیشتری باشد قیمت نیز افزایش پیدا می کند. در قیمت های بین 300 تا 400 هزار تومان درفیلبندم یتوانید سوئیت های مناسبی برای رزرو انتخاب کنید.

قیمت اجاره ویلا درفیلبند

قیمت اجاره ویلا در روستای ییلاقی فیلبند به دو عامل مهم بستگی دارد. اول اینکه فیلبند یکی از روستاهای ییلاقی است که شما میتوانید در فصل بهار و تابستان به عنوان یک مقصد گردشگری انتخاب کنید. در نیمه اول سال به دلیل اینکه این روستا دارای آب و هوای بی نظیری می باشد و شما می توانید همزمان بارش باران و هوای بهاری را تجربه کنید. سفر به این روستا بسیار زیاد می باشد و شما با رشد قیمت این ویلا ها و سوئیت ها مواجه می شید. اما در فصل پاییز که هوا کمی سرد است قیمت ها ارزان تر می شود.

عامل دوم میران امکانات رفاهی , مساحت ویلا , تعداد اتاق خواب و تراس به همراه چشمانداز آن می باشد. هر چه امکانات یک ویلا یا سوئیت بیشتر باشد و در موقعیت بهتری واقع شده باشد به همان میزان در زمان اجاره شما با افزایش قیمت روه برو خواهید شد.

اجاره ویلا ارزان در فیلبند

ویلا در روستای فیلبند به دلیل اینکه این منطقه دارای امکانات زیادی نیست ویلاها مدرن و شیک نیستند. اغلب ویلاها دارای امکانات روستایی می باشند و در فصلی که هجوم مسافر دراین روستا زیاد می شود قیمت ویلاها رو به افزایش می باشد و ممکن است که در ساعاتی از روز نیز قطعی آب را داشته باشید.

اما در فصل پاییز که هوا سرد می شود شما می توانید سوئیت وویلا را با قیمت ارزان تری برای سفر رزرو کنید و به این نکته توجه داشته باشید که درجه دما در فیلبند به دلیل قرار گرفتن در ارتفاعات با مناطق دیگر متفاوت است و پاییز در آنجا سرد می باشد.

بهترین فصل سفر به فیلبند

روستای ییلاقی فیلبند به دلیل در ارتفاع قرار گرفتن درهمه مواقع سال نمی توان به آنجا سفر کرد. بهترین زمان برای رفتن به فیلبند نیمه دوم بهار و فصل تابستان می باشد که دارای هوای دلپذیر با چشم انداز بی نظیر می باشد. البته فصل پاییز هم کسانیکه اهل پاییز کردی باشند به اینمنطقه سفر می کنند و اما  در فصل زمستان به علت ارتفاع زیاد روستا میزان بارش برف خیلی زیاد است و تحمل سرما امکان پذیر نیست و روستا خالی از سکنه است و شما نمی توانید به این روستا سفر کنید.

از چه راهی فیلبند بریم؟

فیلبند آخرین روستای منطقه چلاو می‌باشد و راه دسترسی ماشین رو به آن وجود دارد.  برای رسیدن به فیلبند باید راهی جاده هراز شوید، حدودا 140 کیلومتر از سمت تهران برانید تا به 25 کیلومتری جنوب آمل برسید سپس وارد فرعی (سنگچال) شوید که در سمت راست شما قرار دارد و راه تان را به سمت روستای فیلبند در پیش بگیرید.

با چه ماشینی به فیلبند بریم؟

مسیر دسترسی به روستای فیلبند آسفات می باشد و شما با هر ماشینی م یتوانید به این روستای ییلاقی سفر کنید و فقط دقت داشته باشید که این روستا آخرین روستا از منطقه چلاو محسوب می شود و دارای شیبی نسبتا تندی می باشد پس ماشن خود را قبل از حرکت چک کنیدتا به مشکلی برنخورید.

برای سفر به فیلبند باخودمان چی ببریم؟

در این روستا امکاناتی مانند لوله کشی آب , سرویس بهداشتی عمومی , برق و سوپر مارکت یم باشد. اما در فصل بهارو تابستان به ازدیاد جمعیت احتمالا شاهد قطعی آب باشید. در این فصل به دلیل ورود تعدا مسافر زیاد بیشتر لوازم گران می باشد و شما م یتوانید صندوق عقب ماشین خود را پراز خوراکی و تنقلات کنید. البته ناگفته نماند مردم این روستا میزبانی خوبی برای سرو صبحانه ؛ناهار و شام دارند و شما م یتوانید انواع غذاهای محلی را در این منطقه بخورید.

برچسب ها

اجاره ویلا در فیلبند از شبی 300 هزار تومان برای سفر به فیلبند باخودمان چی ببریم؟ با چه ماشینی به فیلبند بریم؟ بهترین فصل سفر به فیلبند از چه راهی فیلبند بریم؟ قیمت اجاره ویلا درفیلبند اجاره ویلا در فیلبند از شبی 250 هزار تومان اجاره ویلا یک خوابه در فیلبند قیمت اجاره ویلا در فیلبند اجاره روزانه ویلا در فیلبند اجاره سوئیت ارزان در فیلبند اجاره سوئیت در فیلبند اجاره ویلا در فیلبند اجاره ویلا ارزان در فیلبند



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی