پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در ریگ چشمه: روستای ریگ چشمه یکی از سیزده روستای بسیار زیبای دهنه ی محمدآباد کتول می باشد که دارای طبیعتی بکر و عالی و فوق العاده می باشد. بهترین واحدهای  اقامتی , ویلاهای بی نظیر و کلبه بومگردی در ریگ چشمه با چشم اندازی فوق العاده و امکانات رفاهی را در گلستانیها جستجوکنید. گلستانیها بهترین سوئیت های اجاره ای را با قیمت های متنوع و امکانات بی نظیر و چشم انداز جنگلی در اختیار شما قرار می دهد.جهت رزرو ویلا اجاره ای , سوئیت فول امکانات و کلبه های جنگلی و بومگردی در روستای ییلاقی ریگ چشمه با این شماره تماس بگیرید.

09114481870

روستای ریگ چشمه علی آباد کتول

روستای ریگ چشمه یکی از سیزده روستای بسیار زیبای دهنه ی محمد آباد کتول می باشد که دارای طبیعتی بکر و عالی و فوق العاده می باشد. مسئولان شهرستان در معرفی این روستاها خیلی کوتاهی می کنند.

اجاره ویلا در ریگ چشمه

اجاره ویلا در ریگ چشمه

مسیر دسترسی به ریگ چشمه

برای رسیدن به این روستای ییلاقی از گرگان به سمت فاضل آباد حرکت م یکنید و از شهر فاضل آباد تا این روستا باید د رحدود 35 کیلومتر رانندگی کنید تا به روستا برسید.

اجاره ویلا در ریگ چشمه

جنگل ریگ چشمه

روستای ریگ چشمه دارای جنگل , آبشار و چشمه های بسیار زیادی است که اگر قصد سفر به گلستان را داشته باشید حتما سری به این روستا بزنید. روستایی بسیار زیبا و جنگلی با چشم انداز خارق العاده و طبیعت بکر می باشد.

اجاره ویلا در ریگ چشمه

اجاره ویلا در ریگ چشمه

اجاره اقامتگاه بومگردی ریگ چشمه فاضل آباد

این اقامتگاه مانند شهری در روستای جنگلی ریگ چشمه می درخشد. هر ساله تعداد زیادی از گردشگران و مسافرین به اینجا سفر می کنند. حال و هوای روستا با آب و هوای کوهستانی و جنگلی بهترین تجربه یک سفر است که شما در این روستا کاملا حس می کنید.

اقامتگاه ریگ چشمه

این اقامتگاه در فاصله 27 کیلومتری از علی آباد کتول و در روستای ریگ چشمه واقع شده است. اقامتگاه ریگ چشمه علی آباد کتول از 4 بلوک اقامتی تشکیل شده است که هر بلوک شامل دو واحد اقامتی مجزا است که این واحدها در طبقات همکف و اول واقع شده اند.

همچنین ساختمان اصلی اقامتگاه در جنب بلوک ها واقع شده است که این ساختمان شامل رستوران و لابی می باشد. اقامتگاه بوم گردی ریگ چشمه در مجموع شامل 8 واحد اقامتی می باشد که همه واحدها دارای تراس اختصاصی با مساحت 30 متر و با چشم اندازی زیبا رو به طبیعت بکر و سرسبز استان گلستان می باشند.

اجاره ویلا در ریگ چشمه

اجاره ویلا در علی آباد کتول

فاصله علی آباد کتول تا شهرستان گرگان در حدود 40 کیلومتر می باشد.تمامی مسیردسترسی آسفالت می باشد. و در مسیر شما شهرهای زیادی را می بینید.

ریگ چشمه علی آباد کتول

علی آباد کتول یکی از بزرگترین شهرهای استان گلستان می باشد که دارای روستاهای ییلاقی زیادی است.روستای ریگ چشمه نیز ار توابع این شهرستان می باشد که دارای آب و هوای کوهستانی و جنگلی می باشند. تمامی ویلاهای علی آباد کتول دارای تراس های بزرگ با چشم اندازهای بی نظیر طبیعت بکر و بی همتا می باشد.

اجاره ویلا در ریگ چشمه

اجاره ویلا در ریگ چشمه

اجاره اقامتگاه بوم گردی ریگ چشمه گلستان

اقامتگاه بومگردی ریگ چشمه در شهرستان علی آباد کتول می باشد و یکی از بهترین نمونه های گردشگری در گلستان است این اقامتگاه بسیار امن و استاندارد می باشد و دارای تراس های بزرگ و رو به جنگل های هیرکانی می باشد.

دیدن این منظره همه شما را به خود جذب می کند. برای اینکه به اقامتگاه بومگردی ریگ چشمه برسید باید تا گرگان و سپس به شهر فاضل آباد که در 35 کیلومتری گرگان واقع شده رانندگی کنید. مسیر دسترسی آسان و آسفالته است که در هر فصلی تردد رو راحت کرده. از فاضل آباد که به سمت ریگ چشمه حرکت کنید از روستای رحمت آباد و روستای محمدآبادکتول عبور می کنید.

اجاره ویلا در ریگ چشمه

بافت روستای ریگ چشمه

این روستا برخلاف همه ی روستاهای شمال هنوز بافت روستایی و سنتی خودش و حفظ کرده و هنوز هیچ ویلایی در اینجا ساخته نشده. به همین خاطره که پارسال این روستا جزو آثار ملی ایران به ثبت رسیده . خانه های کوچیک کاهگلی که اینقدر توی هم ساخته شده میشه از روی تراسشون به خانه ی بغلی رفت.

غذای معروف ریگ چشمه

میرزاقاسمی و کباب ترش را هرگز فراموش نکنید که دراین حال و هوای روستایی بسیار خوشمزه است.

بهترین فصل سفر به روستای ریگ چشمه

اگر شما اهل طبیعت گردی هستید فصل پاییز در میان جنگل های هفت رنگ هیرکانی و خوردن میوه های جنگلی کندوس و ولیک به شما پیشنهاد می شود و البته در این فصل کمی هوا سردتر می شود. در فصل بهار هم این روستا میزبان شما در طبیعت با آب و هوای خنک می شود و همچنین میتوانید به سمت منطقه خالد نبی نیز حرکت کنید و از اقامتگاه ریگ چشمه تا ترکمن صحرا حدود 2 ساعت و نیم فاصله ست.

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی